تشییع باشکوه شهدای خدمت نشان داد که مردم هیچ‌گاه خادمان خود را تنها نمی‌گذارند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101037
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۰ |
روح‌الله متفکر آزاد،نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

تشییع باشکوه شهدای خدمت نشان داد که مردم هیچ‌گاه خادمان خود را تنها نمی‌گذارند

روح‌الله متفکر آزاد،منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» در راستای بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز شنبه مورخ ۵ خردادماه در دیدار با خانواده‌های شهدای خدمت مبنی برتشییع باشکوه شهدا و حمایت بی‌بدیل مردم از شعارهای انقلاب اسلامی، اظهارکرد: تشییع بی‌نظیر ‌و کم‌نظیر شهدای خدمت نشان داد که ملت ایران قدردان آنانی هستند که خالصانه خدمت می‌کنند.
تشییع باشکوه شهدای خدمت نشان داد که مردم هیچ‌گاه خادمان خود را تنها نمی‌گذارند

روح‌الله متفکر آزاد،منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» در راستای بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز شنبه مورخ ۵ خردادماه در دیدار با خانواده‌های شهدای خدمت مبنی برتشییع باشکوه شهدا و حمایت بی‌بدیل مردم از شعارهای انقلاب اسلامی، اظهارکرد: تشییع بی‌نظیر ‌و کم‌نظیر شهدای خدمت نشان داد که ملت ایران قدردان آنانی هستند که خالصانه خدمت می‌کنند. حضور پرشکوه مردم نشان داد که مردم ایران، بسیار بزرگ و فهمیده می‌باشند و هیچ‌گاه خادمان خود را تنها نمی‌گذارند. علی‌رغم آنکه هجمه بیگانگان در سال‌های گذشته شکل‌ گرفت اما مردم قدردان زحمات نیروهای انقلابی هستند و آن‌ها را قدرشناسانه بدرقه می‌کنند. 
وی افزود: در مراسم تشییع شهدای خدمت، بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت. همان‌گونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دنبال تحقق شعارهای انقلاب بود و مواضع انقلاب را تبیین می‌کرد. 
متفکر آزاد در راستای خدمت برجسته مرحوم شهید آل‌هاشم تصریح کرد: مرحوم شهید آل‌هاشم شخصیت مردمی داشت و نماینده ولی‌فقیه بود که مردم بسیار نسبت به او محبت داشتند. سبک‌رفتاری مرحوم توأمان با مردم‌داری و فهم زیست‌بوم آذربایجان بود و از این مسیر نشئت می‌گرفت. 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:شهید امیر عبداللهیان، شهید موسوی و شهید رحمتی کسانی بودند که خدمت به مردم را نه‌تنها از منظر کاری بر خود واجب می‌دانستند بلکه به لحاظ شرعی کار برای مردم را وظیفه و نعمت خداوند می‌دانستند و از خدمت‌ به مردم لذت می‌بردند. بی‌شک مردم نسبت به خدمت صادقانه آگاهند و خادم شناسند. به طورحتم مردم تفاوت خائن و خادم را می‌د‌انند و به‌درستی خدمتگزاران را تشخیص می‌دهند و از زحماتشان قدردانی می‌کنند. 
او با اشاره به آیه شریفه «إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا» گفت:خداوند خود محبت انسان‌ها را به دل‌ها می‌نشاند و شهدای راه خدمت دارای دو عنصر محبوبیت آفرین در این آیه بودند. 
وی متذکر شد: حادثه اخیر و شهادت خادمان ملت نشان داد که سرمایه اجتماعی در جمهوری اسلامی قابل احیاء است و مردم همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی علاقه‌مند می‌باشند. تشییع باشکوه شهدا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در عمق ملت شریف ایران نفوذ دارد و به همین خاطر بود که چهره‌های پررنگ انقلاب اسلامی، شهدای خدمت خود را  چنین باشکوه و عظمت بدرقه کردند. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: امیدواریم خون شهدای گلگون‌کفن بستری برای پیشرفت بیش‌ازپیش کشور شود و زمینه حل مشکلات مردم را توأمان با وحدت ملی و موفقیت‌های آتی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران فراهم سازد. 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.