لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین درب‌های سال را بشناسید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 86613
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ |

لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین درب‌های سال را بشناسید

لاکچری‌ترین درب‌های سال کدام نوع درب‌ها هستند؟ انتخاب درب، یکی از مهمترین انتخاب‌ها جهت زیبا سازی منزل یا محیط کار است. اولین چیزی که هنگام ورود به یک مکان توجه ما را به خود جلب می‌کند، درب آن مکان است.
لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین درب‌های سال را بشناسید

لاکچری‌ترین درب‌های سال کدام نوع درب‌ها هستند؟ انتخاب درب، یکی از مهمترین انتخاب‌ها جهت زیبا سازی منزل یا محیط کار است. اولین چیزی که هنگام ورود به یک مکان توجه ما را به خود جلب می‌کند، درب آن مکان است. اگر با درب لوکس و شیکی مواجه شویم، تصویر ذهنی ما از آن مکان خود به خود تغییر خواهد کرد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های یک درب لوکس را بیان و سپس چند نمونه را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های لاکچری‌ترین درب‌های سال

درب لوکس و لاکچری باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • کیفیت بالا. دربی که هم جنس بدنه و هم جنس یراق آلاتش از بهترین جنس باشد، درب با کیفیتی است. درب‌های با کیفیت در زمرۀ درب‌های لوکس محسوب می‌شوند.
  • امنیت بالا. ضد دیلم و ضد سرقت بودن درب، یکی دیگر از ویژگی‌های یک درب لاکچری است. یک درب هر چقدر ظاهر زیبایی داشته باشد اما ضد سرقت نباشد، فایده‌ای ندارد.
  • زیبایی در طراحی. دربی که کمی به لحاظ طراحی متفاوت و خاص باشد، جلوه‌ای مدرن و شیک به محیط می‌دهد.
  • قابلیت انتخاب طرح، رنگ و جنس دلخواه. در صورتی که درب بتواند با رنگ دیوار یا محیط شما هماهنگ شود، می‌تواند ظاهری شیک به محیط بدهد.

معرفی لاکچری‌ترین درب‌های سال

در ادامه قصد داریم چند نمونه از لاکچری‌ترین درب‌های سال به همراه مشخصات و ویژگی‌های آنها را به شما معرفی کنیم.

درب فریم لس

Description: درب فریم لس | لیست قیمت درب های فریم لس یا چارچوب مخفی | دُرناب

قیمت درب فریم لس

از لاکچری‌ترین درب‌های سال می‌توان به درب‌ فریم لس اشاره کرد. همانطور که از نامش پیداست، این درب‌ها قاب و چهارچوب ظاهری ندارند. این درب‌ها که نوعی از درب داخلی محسوب می‌شوند، به صورت توکار نصب می‌شوند و چهارچوبشان مخفی است.

درب‌های فریم لس در دو نوع آلومینیومی و چوبی وجود دارند. چهارچوب چوبی به دلیل استفاده از متریال ساده‌تر، از چهارچوب آلومینیومی ارزانتر است. به دلیل انقباض و انبساط و رطوبتی که به چهارچوب چوبی وارد می‌شود، استفاده از چهارچوب آلومینیومی رواج بیشتری دارد.

اگر بخواهید یک درب فریم لس کاملاً مرغوب داشته باشید، باید از یراق آلات با کیفیت استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از قفل‌های مگنتی و قفل مگنتی ترک، می‌تواند زیبایی و کیفیت کار را بیشتر کند. به تناسب ارتفاع و عرض هر درب می‌توان از لولا‌های مختلف در سایز‌های متفاوت استفاده کرد. برای داشتن بهترین کیفیت می‌توان از ۲ تا ۵ لولای مخفی ایتالیایی استفاده کرد.

یکی از دلایلی که افراد درب فریم لس را انتخاب می‌کنند، هماهنگی ظاهری درب با محیط جهت مخفی شدن است. تمام روکش‌هایی که برای درب فریم لس استفاده می‌شود، این قابلیت را دارد که با محیط همرنگ و یکسان شود. اگر در پایین دیوار‌های شما، قرنیز نصب شده، نگران نباشید، درب فریم لس این قابلیت را دارد که قرنیز رویش اجرا شود.

روکش‌هایی که برای درب فریم لس استفاده می‌شود همان روکش‌های استفاده شده برای درب‌های داخلی است. برای این درب‌ها می‌توان از انواع روکش آیینه‌ای، شیشه‌ای، پی وی سی یا چوب‌های طبیعی نظیر گردو، راش و بلوط استفاده کرد. برای رنگ این نوع درب، نیز از رنگ‌های پلی یورتان استفاده می‌شود. این نوع رنگ، مقاومت بالایی دربرابر رطوبت، چسبندگی و درجه حرارت بالا و پایین دارد.

درب پیوت

Description: درب پیوت|درب محوری و پاشنه ای ضد سرقت

لاکچری‌ترین درب‌های سال

یکی دیگر از لاکچری‌ترین درب‌های سال، درب پیوت است. درب پیوت، یا همان درب لولا محوری، از لوکس‌ترین درب‌ها برای انتخاب توسط طراحان داخلی به شمار می‌رود. محل نصب لولای این درب با لولا‌های درب‌های معمولی متفاوت است. لولا‌های درب‌های معمولی، در یک طرف چهارچوب و در میانۀ درب و با فاصله از پایین و بالا نصب می‌شوند. اما لولا‌های درب پیوت، در پایین و بالای درب قرار می‌گیرند. در حقیقت گویی درب روی پاشنه خود می‌چرخد.

از جمله مزایای درب پیوت، می‌توان به استحکام و قدرت بالای آن اشاره کرد. درب پیوت نیازی به نصب چهارچوب ندارد و برای فضا‌ها و خانه‌های کوچک و مینی مال بسیار مناسب است. ضخامت چهارچوب، نکته مهم دیگری است که هنگام سفارش درب پیوت باید به آن توجه کرد. در صورتی که درب مورد نظر شما از ضخامت ورق آهن ۲ میلی‌متری تولید شود، درب به یک درب ضد سرقت تبدیل می‌شود که باز کردن آن با دیلم سخت و دشوار می‌شود.

درب ضد سرقت پیوت امکان باز شدن درب در هر دو جهت داخل و بیرون را به شما می‌دهد. در حقیقت شما می‌توانید هنگام سفارش درب پیوت، آن را مطابق با خواسته خود به هر کدام از سه حالت بازشو (بیرون-داخل- داخل و بیرون) سفارش دهید.

از جمله عوامل مؤثر بر قیمت درب لولامحوری، می‌توان به زیرسازی درب، جنس درب و ضخامت آن، یراق آلات به کار رفته، روکش درب، نوع دستگیره و… اشاره کرد. در صورتی که برای این درب بخواهید لولای دست ساز فولادی با اندازه و ضخامت مورد نظر سفارش دهید، قیمت درب افزایش خواهد یافت.

کاربرد درب پیوت

به دلیل فاصله‌ای که این درب از بالا و پایین دارد، عموماً در مکان‌هایی استفاده می‌شود که ورود هوای سرد و گرم یا ورود ذرات و گرد و غبار اهمیت چندانی نداشته باشد. درب پیوت بیشترین کاربرد را در لابی‌ها و ورودی ساختمان‌ها دارد. اگر به دنبال لاکچری‌ترین درب سال هستید که هم لوکس و شیک باشد و هم ضد سرقت باشد، بهترین گزینه درب پیوت خواهد بود. به علاوه، این درب این قابلیت را دارد که اندازه‌اش مطابق با نیاز و سفارش شما، شخصی سازی شود.

درب مخفی کشویی

Description: درب مخفی کشویی کد 1916 | درب داخلی | دُرناب

درب مخفی کشویی چیست؟

درب مخفی کشویی، نوعی درب توکار است که می‌تواند متناسب با محیط مخفی باشد. این درب که در زمرۀ لاکچری‌ترین درب‌های سال به شمار می‌رود نوعی درب داخلی است. از دیگر نام‌های این درب، می‌توان به درب کشویی توکار و درب ریلی مخفی یا درب جیبی اشاره کرد.

شاید این درب‌ها شما رو به یاد درب‌های اتاق‌های کوچک ژاپنی بیندازد. در حقیقت یکی از دلایل استفاده از این نوع درب، صرفه‌جویی در فضا است. در فضا‌های داخلی که جایی برای باز و بسته شدن درب‌های لولایی وجود ندارد، بهترین گزینه درب مخفی کشویی است. به علاوه، هرگاه بخواهید فضا بازتر باشد، می‌توانید درب را باز بگذارید.

درب مخفی کشویی یا درب کشویی توکار از پروفیل ۶ در ۸ سانتی‌متری تولید می‌شود و درون دیوار قرار می‌گیرد. استفاده از این درب، برای پروژه‌های بازسازی مشکل است اما در پروژه‌های نوساز به راحتی قابل نصب است. برای انتخاب طرح، رنگ و روکش هیچ محدودیتی وجود ندارد و مشتری می‌تواند درب مخفی کشویی مد نظر خود را متناسب با رنگ و محیط منزل یا محیط کار خود سفارش دهد.

برای انتخاب و خرید درب مخفی کشویی باید به کیفیت ریل و یراق آلات استفاده شده توجه کرد که با مرور زمان دچار مشکل نشود. از عوامل مؤثر بر قیمت درب مخفی کشویی نیز می‌توان به نوع ریل سازه، جنس و روکش درب و دستگیره کار شده روی درب اشاره کرد. برای این درب، دو نوع ریل چینی و ترک وجود دارد. ریل‌های ترک از ریل‌های چینی گرانتر و البته مرغوبتر هستند.

سخن آخر

doornab درناب - Company - doornab | LinkedIn

لاکچری‌ترین درب‌های سال کدامند؟

اگر به دنبال لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین درب‌های سال هستید می‌توانید هر کدام از درب‌های مخفی کشویی، درب پیوت یا درب فریم لس را انتخاب کنید. هنگام خرید و سفارش درب مورد نظر، سعی کنید ابتدا تمام ویژگی‌های محیط مورد نظر را در نظر گرفته و سپس درب مناسب را انتخاب کنید. درصورتی که محیط مورد نظرتان نوساز باشد امکان نصب هر گونه دربی مهیا است.

در صورتی که به دنبال جایی برای خرید لاکچری‌ترین درب‌های سال هستید، درناب، همان جایی است که می‌توانید سفارش خود را با خیال آسوده ثبت کنید. در وب سایت درناب، انواع درب مخفی کشویی، درب فریم لس، درب پیوت، درب آکوستیک، درب چوبی، درب شیشه خور، درب ضد آب و… موجود است. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر به وب سایت درناب مراجعه نمایید یا با درناب تماس بگیرید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.