زنگِ زور! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105129
  پرینتخانه » سرمقاله, یادداشت تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ |

زنگِ زور!

صهیونیست‌ها مدت‌هاست در باکو خیمه زده‌اند و دنبال بازیگوشی نظامی و امنیتی برای کاهش فشار ایران و فشار جبهه مقاومت هستند.
زنگِ زور!

۱- صهیونیست‌ها مدت‌هاست در باکو خیمه زده‌اند و دنبال بازیگوشی نظامی و امنیتی برای کاهش فشار ایران و فشار جبهه مقاومت هستند.
صدایی که اخیرا در مرزهای شمالی ما در مورد زنگزور به گوش می‌رسد.
«زنگِ زور» است. این صدا را هیچ‌یک از کشورهای ذینفع جز بازیگر اصلی یعنی رژیم صهیونیستی در نیاورده است.
۲- کشور مسلمان آذربایجان یک کشور شیعی است. احساسات مردم و کشور ایران و آذربایجان احساس برادری، همکاری، همیاری با تکیه بر فرهنگ غنی اسلام و تشیع در حوزه تمدنی ایران است. بازیگوشی اسرائیل در این خطه برای خود آن‌ها خطرناک است. از الهام علی‌اف نمی‌شود یک صدام ساخت.
آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تجربه این بازیگوشی نظامی را در جریان جنگ هشت‌ساله دارند. نتیجه این جنگ سقوط صدام و نزدیک شدن دو ملت ایران و عراق بود.
غرب از باب آینده‌پژوهی باید محاسبه آذربایجان پسا علی‌اف را در سپهر ژئوپلیتیک منطقه بکند. عراق پساصدام همه معادلات قدرت در غرب آسیا را به نفع ایران تغییر داد.
۳- سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت ملی روسیه در دیدار با احمدیان، دبیر شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی تأکید کرد روسیه بر توافقات پیشین با تهران درخصوص زنگزور پایبند است و سیاست مسکو هیچ تغییری نکرده است. این موضع‌گیری آب پاکی را بر روی دست‌های آلوده کسانی که می‌خواهند موتور «روس‌هراسی» را در تهران برای ضربه به روابط راهبردی تهران و مسکو روشن کنند، ریخت.
رژیم صهیونیستی نمی‌تواند روی صدای روس‌ها در به صدا درآوردن زنگوله زنگِ زور حساب باز کند ابعاد و اطراف قضیه به‌ویژه دولت باکو هم نمی‌توانند در چاهی که صهیونیست‌ها کندند خود را واژگون ببینند.
لذا بازی را باید تمام‌شده فرض کرد ضمن این‌که ایران در تجربه نیم‌قرن خود با کسانی که بازی تغییر مرزها را شروع کردند ، زیان نکرده است. بازیگران باید بدانند ۲۰۰ سال پیش سند خیلی از سرزمین‌هایی که الآن به نام برخی کشورها زده‌شده، جزء خاک ایران بوده است!

نویسنده : محمدکاظم انبارلویی |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.