راهنمای کامل ست‌های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 100006
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ |

راهنمای کامل ست‌های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه

یکی از رنگ‌های محبوب در بین آقایان، آبی است. این رنگ در انواع لباس مردانه به خصوص کت‌ها، می‌تواند جذابیت خاصی به استایل‌های آقایان بدهد. رنگ آبی به عنوان یک رنگ سرد و درعین حال آرامش‌بخش بوده که طیف‌های وسیعی را شامل می‌شود. از آبی بسیار روشن گرفته تا سرمه‌ای تیره جزء تناژ‌های رنگ آبی در نظر گرفته می‌شوند. اگر می‌خواهبد با انواع ست‌های شیک و لاکچری با کت‌های آبی آشنا بشوید پس تا آخر این مقاله ما را همراهی بکنید.
راهنمای کامل ست‌های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه

راهنمای کامل ست‌های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه

C:\Users\Center\Pictures\راهنمای کامل ست_های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه_files\images_1714205391_662cb2cf8c3e9.jpg

یکی از رنگ‌های محبوب در بین آقایان، آبی است. این رنگ در انواع لباس مردانه به خصوص کت‌ها، می‌تواند جذابیت خاصی به استایل‌های آقایان بدهد. رنگ آبی به عنوان یک رنگ سرد و درعین حال آرامش‌بخش بوده که طیف‌های وسیعی را شامل می‌شود. از آبی بسیار روشن گرفته تا سرمه‌ای تیره جزء تناژ‌های رنگ آبی در نظر گرفته می‌شوند. اگر می‌خواهبد با انواع ست‌های شیک و لاکچری با کت‌های آبی آشنا بشوید پس تا آخر این مقاله ما را همراهی بکنید.

ست کردن انواع لباس مردانه با کت آبی روشن

شاید کت مردانه آبی روشن محبوبیت کمتری در بین آقایان داشته باشد. اما این رنگ کت، جزء خاص‌ترین کت‌ها با رنگ ویژه‌اش است که اگر یک لباس مناسب را با آن هماهنگ کنید، می‌توانید بهترین استایل را با آن داشته باشید. به چند استایل با کت آبی روشن اشاره خواهیم کرد:

ست تیشرت با کت آبی روشن

قرار نیست همیشه، کت و شلوار‌ها را با پیراهن بپوشیم. اگر یک کت آبی روشن دارید و به یک موقعیت نیمه رسمی دعوت شده‌اید، بهتر است آن را با یک تیشرت رنگ خنثی چون تیشرت رنگ بژ، خاکستری و یا کرم ست کنید. شما حتی می‌توانید از تیشرت‌های طرح‌دار هم در ست کردن با کت آبی استفاده بکنید. به عنوان مثال اگر تیشرت طرح‌دار شما تناژ‌های رنگی نزدیک به آبی روشن داشته باشد، می‌توانید یک استایل مونوکروم هم اجرا بکنید. فقط دقت بکنید تیشرت طرح دار با کت آبی روشن را سعی بکنید در موقعیت‌های غیر رسمی بپوشید.

شلوار جین با کت آبی روشن

یک استایل نیمه رسمی، انتخاب شلوار جین مردانه ترجیحا رنگ‌های روشن با کت آبی روشن است. شلوار‌های جین که رنگ‌های روشن دارند، هماهنگی خوبی با کت آبی کمرنگ خواهند داشت‌. سعی بکنید شلوار‌های جین که فاق بلند دارند را انتخاب نمایید. شلوار‌‌های جین راسته و نیمه اسکینی، بهترین انتخاب به عنوان مدل شلوار جین به همراه کت آبی روشن هستند.

شلوار پارچه‌ای و کتان با کت آبی روشن

به یاد داشته باشید، با انتخاب شلوار با جنس و صد البته رنگ متفاوت به همراه کت آبی روشن، موقعیت خود را برای رفتن به یک محیط رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی تغییر می‌دهید. پوشیدن کت آبی روشن با شلوار‌های پارچه‌ای به رنگ سرمه‌ای، استخوانی و بژ، سبک رسمی‌تری به خود می‌گیرد. کت آبی روشن به همراه شلوار کتان هم سبک نیمه رسمی به استایل شما خواهد داد.

C:\Users\Center\Pictures\راهنمای کامل ست_های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه_files\images_1714205391_662cb2cf96358.jpg

انواع کفش با کت آبی روشن

علاوه بر اینکه لباس مردانه باید با یکدیگر هماهنگ باشند، کفش نیز جزء عناصر اصلی در یک استایل مردانه است. کفش‌هایی با سبک نیمه رسمی و غیر رسمی چون انواع کفش‌های کالج و کتانی‌ها را برای ست کردن با کت آبی کمرنگ در اولویت قرار بدهید.

  • یک شلوار جبن روشن به همراه کتانی سفید و کت آبی روشن، می‌تواند یک استایل جذاب روزمره به سبک کژوال باشد.
  • کفش کالج مشکی با یک شلوار کتان سرمه‌ای و کت آبی روشن و یک پیراهن آبی تیره، می‌تواند یک استایل نیمه رسمی تلقی شود.

ست کردن انواع لباس مردانه با کت آبی کلاسیک

کت آبی کلاسیک یا همان آبی نسبتا پررنگ در بین قشر جوان از جمله کت‌های بسیار محبوب است. اما چگونه این رنگ کت را با انواع لباس مردانه ست کنیم:

پیراهن با کت آبی کلاسیک

کت آبی کلاسیک حالت نیمه رسمی و حتی کمی رسمی دارد. برای ست کردن این نوع کت، می‌توانید از پیراهن‌های به رنگ خاکستری، صورتی مایل به سفید و آبی روشن استفاده بکنید. به یاد داشته باشید، رنگ‌های روشن به همراه رنگ آبی کلاسیک جلوه مطلوبی داشته و یک کنتراست جذاب برای مخاطب ایجاد می‌کند.

انواع شلوار با کت آبی کلاسیک

کت آبی کلاسیک با هر نوع شلواری قابلیت هماهنگی و به نوعی ست شدن، دارد. می‌توانید از شلوار‌های جین روشن تا تیره برای موقعیت روزمره به همراه کت آبی کلاسیک و یک تیشرت تک رنگ خنثی استفاده بکنید. شلوار‌های کتان و پارچه‌ای ترجیحا رنگ تیره با کت آبی کلاسیک، می‌توانند یک سبک رسمی تا نیمه رسمی به استایل شما بدهند.

ست کردن انواع لباس مردانه با کت آبی تیره

کت آبی تیره در بین آقایان از جوانان تا میانسالان بسیار پرطرفدار است. این رنگ کت همواره ترند بوده و به عنوان یک کت همه‌کاره در موقعیت‌های مختلف قابل پوشیدن است. اما از جمله ست‌های مناسب با کت آبی تیره یا همان سرمه‌ای:

C:\Users\Center\Pictures\راهنمای کامل ست_های لاکچری با انواع رنگ کت آبی مردانه_files\images_1714205391_662cb2cf9c0e9.jpg

شلوار با کت آبی تیره

کت سرمه‌ای بیشتر سبک رسمی و کلاسیکی دارد. بهتر است برای ست کردن این نوع کت، از شلوار‌های تیره چون مشکی، زغالی، قهوه‌ای سوخته و حتی سرمه‌ای استفاده بکنید. جنس شلوار را با توجه به موقعیت مورد نظر، می‌توانید کتان و پارچه‌ای در نظر بگیرد. همان طور که اشاره شد، شلوار کتان برای مکان‌های نیمه رسمی و شلوار پارچه‌‌ای برای موقعیت‌های رسمی قایل ست کردن با کت آبی تیره هستند. اگر می‌خواهید شلوار جین بپوشید، می‌توانید از طیف رنگ‌های روشن تا تیره استفاده بکنید. اما دقت کنید، شلوار جین روشن با کت آبی تیره سبک غیر رسمی به استایلتان خواهد داد.

پیراهن با کت آبی تیره

برای ست کردن کت آبی روشن، بهتر است پیراهن‌های با طیف رنگی خاصی را مد نظر بگیرید. پیراهن‌های خاکستری، سفید، بژ و کرم هماهنگی خوبی با کت آبی تیره خواهند داشت. اگر می‌خواهید استایلتان از حالت رسمی به حالت نیمه رسمی تغییر کند، می‌توانید از تیشرت‌هایی با همان طیف رنگ‌های ذکر شده، کت آبی خود را بپوشید.

کراوات با انواع کت‌های آبی رنگ

در مجموع انتخاب رنگ و طرح کروات بسیار به رنگ و طرح پیراهن شما بستگی دارد. اما با پوشیدن کت‌هایی با طیف آبی، بهتر است کروات‌هایی با رنگ‌های طیف قرمز (قرمز روشن، جیگری، قهوه‌ای سوخته و…)،آبی و خاکستری انتخاب شوند‌. می‌توانید از کروات‌های طرح‌دار هم استفاده بکنید که در طرح‌های آن‌ها رنگ‌های نزدیک به طیف آبی وجود داشته باشد. به عنوان مثال یک کت آبی تیره با یک پیراهن آبی کمرنگ و یک کروات راه‌راه خاکستری با زمینه‌ی آبی کلاسیک، می‌تواند، سبک مونوکروم را هم در استایلتان ایجاد بکند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.