جواب پنج دقيقه‌اي - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 855
  پرینتخانه » سرمقاله, یادداشت تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ |

جواب پنج دقيقه‌اي

اسحاق جهانگيري در صفحه شخصي خود در توئيتر در واکنش به برخي از ادعاهاي مخالفان دولت نوشت: «همه حرف‌هايي که عليه دولت زده مي‌شود را مي‌توان ظرف پنج دقيقه جواب داد. وقتي زمان آن برسد حتماً جواب خواهيم داد اما الان شرايط کشور به گونه‌اي است که هيچ موضوعي و هيچ دغدغه‌اي مهم‌تر از اداره […]

جواب پنج دقيقه‌اي

اسحاق جهانگيري در صفحه شخصي خود در توئيتر در واکنش به برخي از ادعاهاي مخالفان دولت نوشت: «همه حرف‌هايي که عليه دولت زده مي‌شود را مي‌توان ظرف پنج دقيقه جواب داد. وقتي زمان آن برسد حتماً جواب خواهيم داد اما الان شرايط کشور به گونه‌اي است که هيچ موضوعي و هيچ دغدغه‌اي مهم‌تر از اداره کشور و رفع مشکلات معيشت مردم نيست. به همين دليل ما به خاطر مردم و کشورمان بايد برخي از ادعاها را تحمل کنيم.»
اولا ما شرمنده ايم که خاطر عاطر همايوني مکدر گشته و از طرف هرآنکه عليه اين دولت فخيمه حرف‌هايي زده عذرخواهيم. ثانيا از شما که پيوسته و خصوصا در ايام انتخابات، نشان داديد چقدر دغدغه رفع مشکلات مردم و تحمل حرف و نقد را داريد، سپاسگزاريم.
اما اجازه دهيد يک‌بار ديگر اين تئاتر را به تماشا ننشينيم. به هر که شما مي پرستيد ما مردم ايران يادمان هست؛ يادمان نمي رود؛ نه آنچه دولت هاي قبل از شما با ملک و ملت کردند نه آنچه جنابعالي و رئيستان انجام داده ايد؛ همه و همه را از خاطر نمي بريم. پس اين پنج دقيقه را با آن «بغض» و «يادتان هست ها» براي خودتان نگه داريد که اين بار، جواب اين سؤال ها با رأي تکراري ها مواجه نخواهد شد. باور کنيد حرف هايي که عليه دولت زده مي شود را بايد با پنج دقيقه سکوت ممتد، يا پنج دقيقه سربه زيري و شرمندگي جواب دهيد. سر را بلند نکنيد، چون در آزمون مملکت داري نمره قبولي نگرفتيد. با حرف هايتان نمک به زخم مردم نپاشيد. به جاي شرمندگي از مردم، طلبکار نباشيد. لااقل بگذاريد مردم و رسانه ها درد دل خود را به گوش شما برسانند. گويا هنوز ذوق زده ايام مناظرات هستيد؛ بله شما مناظرات را برديد؛ نتيجه انتخابات را هم برديد؛ اما اخلاق ذبح شد؛
نمي دانم اتفاقاتي که براي دولت‌تان افتاد همان سيلي وعده داده شده آقاي رئيسي بود يا هنوز مانده اما خوب مي دانم اگر به دنبال حسن عاقبت هستيد اين باقي مانده دوران مسئوليت خود را فقط و فقط به کار و تلاش و حل گره هاي معيشتي مردم بپردازيد بلکه بخشي از مصائبي که بر اين مردم با وعده و وعيدهاي ناصواب داشتيد، جبران کنيد و مردم بزرگوار از شما بگذرند.

نویسنده : مسعود پيرهادي - سردبير |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.