بهشتی‌ترین نقطه زمین - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104949
  پرینتخانه » سرمقاله, یادداشت تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰ |

بهشتی‌ترین نقطه زمین

زیوژابوتینسکی یکی از رهبران و سیاستگذاران سازمان‌های تروریستی یهودی در نیمه اول قرن بیستم بود او به عنوان یک شاعر و نویسنده، ایدئولوگ ومرجع برای صهیونیست‌ها مطرح است.
بهشتی‌ترین نقطه زمین

زیوژابوتینسکی یکی از رهبران و سیاستگذاران سازمان‌های تروریستی یهودی در نیمه اول قرن بیستم بود او به عنوان یک شاعر و نویسنده، ایدئولوگ ومرجع برای صهیونیست‌ها مطرح است.
او جمله مشهوری دارد و می‌گوید : «ساکنان یک سرزمین هرگز در طول تاریخ نپذیرفته‌اند مردم دیگری در وطنشان ساکن شوند. لذا تنها راه مبارزه و نابودکردن آنها برای تسلط بر این اراضی است.»
او در عبارت دیگری می‌افزاید «رود اردن به دو کرانه دارد و این یکی مال ما و کرانه دیگر هم مال ما»!!
نتانیاهو و باند تبهکارش که امروز در دولت صهیونیستی حکم می‌راند از طرفداران پروپاقرص زیوژابوتینسکی است. نتانیاهو اکنون با منطق زیوژابوتینسکی در غزه و کرانه غربی رود اردن می‌جنگد. از نظر او زیوژابوتینسکی یک مرجع تقلید است. دستور آتش و کشتارهای جمعی وحتی اگر به جنایات جنگی منجرشود باید
 مو به مو اجرا شود. حقوق بشر، روابط بین‌الملل و منشور سازمان ملل در برابر فتاوی زیوژابوتینسکی مبنی بر تسلط بر سرزمین‌های اشغالی به هر قیمت پشیزی نمی‌ارزد.
حتی اجتماعات عظیم اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی به سیاست‌های نتانیاهو هم نمی تواند مانع اجرای سیاست کشتارجمعی در غزه و کرانه غربی رود اردن شود.
صهیونیست‌ها در غزه در حقیقت دارند در درون سرزمین خود می‌جنگند!

افشای الحاق کرانه باختری به تصرفات رژیم اشغالگر قدس که به صورت لایحه‌ای از سوی دولت به کنست ارائه شده تیر خلاصی به همه مذاکرات و توافقات صلح حتی کمپ دیوید و ایده «دو دولتی» است. نتانیاهو روی ارّه کشتار جمعی نشسته و حاضر نیست از روی آن بلند شود. هیچ گریزی از تداوم جنگ وجود ندارد. آن طرف میدان اراده‌های پولادین وجود دارد که بر مبنای یک منطق قرآنی و الهی می‌جنگند.
بیش از ۱۰هزار حافظ قرآن در غزه دست در قبضه شمشیر قصددفاع از وطن خود دارندآنها
 می گویند خداوند در آیه ۴۰ سوره حج حکم فرموده از خود دفاع کنند و هم اوست که به آنها وعده پیروزی می‌دهد.

الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيَارِهِم بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ…
«کسانی هستند که به ناحق از خانه و کاشانه خود رانده شده‌اند و گناهی ندارند جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خدای یکتا است اگر خداوند ظلم برخی را به برخی دیگر دفع نکند صومعه‌ها، کنیسه‌ها و کلیساها و مساجدی که نام خداوند در آن برده می شود ویران می گردد قطعا خداوند کسانی که دین او را یاری کنند یاری می‌دهد. خداوند نیرومند و شکست‌ناپذیر است.»
فلسطینی‌هایی که با منطق تکیه به شرق و افکار ناسیونالیستی و سوسیالیستی طی
 ۷۰ سال گذشته می‌خواستند از سرزمین خود دفاع کنند، الان زیر خاک هستند. آنها حتی نتوانستند یک وجب از خاک خود را آزاد کنند. امروز در فلسطین مردمی ایستاده‌اند که با منطق قرآن می‌جنگند آنها نه‌تنها سرزمین خود را از دست نخواهند داد بلکه سرزمین‌های اشغالی دیگر را هم آزاد خواهند کرد. حماس و جهاد اسلامی با این منطق در سرزمین‌های اشغالی می‌جنگند. نزدیک به یک سال است حماس و جهاد اسلامی با ارتش صهیونیستی می‌جنگند صدای این مقاومت را هیچ کس نمی تواند خاموش کند در همین مدت احرار جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن از بیرون سرزمین‌های اشغالی با همین منطق با اسرائیل عملا وارد جنگ شده اند.
رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است دیگر نمی تواند با راهبرد زیوژابوتینسکی بجنگد، جهان اسلام و جهان آزاد یک صدا علیه این راهبرد ایستاده است. اما حماس و جهاد اسلامی سال ها می توانند به دفاع از خود ادامه دهند چون وعده خدا حتمی است.
آوارگی از وطن روشن‌ترین نمونه مظلومیت است.نتانیاهو با حکم زیوژابوتینسکی می خواهد تا آخرین نفر از فلسطینی‌ها را در غزه و کرانه نابود کند این عملی نیست.

جهان دیگر تحمل تداوم نسل‌کشی وویران کردن خانه‌ها و کشتارجمعی را ندارد، آن را برنمی‌تابد.
نتانیاهو نباید روی صبرراهبردی حزب‌الله در لبنان و انصارالله در یمن و گروه‌های جهادی در عراق و میلیون‌ها جوان پاکباخته ایرانی که انگشت بر ماشه شلیک موشک‌ها و پهپادها و … را دارند حساب باز کند.
روزی آنها در آتشی خواهند سوخت که انتظار آن را می‌کشند. ضربه انتقامی ایران به خاطر شهادت هنیه چون پتک بالای سر آنهاست . ضربه دوم حزب الله در حال تدارک است. آزادگان جهان این ضربات را نقطه عطف در پایان دادن جنایات صهیونیست‌ها می‌دانند.
آنانکه چشم باطن دارند در ورای رخدادهای رویارویی غزه و جلادان صهیونیستی، این نقطه را بهشتی‌ترین نقطه زمین می‌دانند! چراکه هر روز هزاران فرشته پیکر شهدا را تا بهشت مشایعت می‌کنند. آنانکه باقی می مانند به ازای هر زخمی، یک فرشته، ‌مرحم صبر بر دل آنها می‌گذارند. ملت و دولت فلسطینی غزه در این خطه پیروزترین روزهای مبارزه خود را می‌گذرانند.

نویسنده : محمدکاظم انبارلویی |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.