پایبندی مردم به ولایت نقشه شوم دشمنان را‌ خنثی‌ کرد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78244
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۳۱ |
حسین سبحانی نیا فعال سیاسی:

پایبندی مردم به ولایت نقشه شوم دشمنان را‌ خنثی‌ کرد

حسین سبحانی نیا، فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: دور از انتظار نبود که دنیای غرب با طراحی یک برنامه گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه‌ای برای استمرار هجمه‌ها نیز ایجاد کرده باشد. 
پایبندی مردم به ولایت نقشه شوم دشمنان را‌ خنثی‌ کرد
گروه سیاسی 
حسین سبحانی نیا، فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: دور از انتظار نبود که دنیای غرب با طراحی یک برنامه گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه‌ای برای استمرار هجمه‌ها نیز ایجاد کرده باشد. 
وی افزود: امروز مهم‌ترین پشتوانه استمرار هجمه‌ها از سوی دنیای غرب، مجموعه رسانه‌های استکباری هستند که در جهت هدف طراحی‌شده غرب همچون ایجاد شورش و برهم زدن امنیت و نظم عمومی در داخل کشور گام برمی‌دارند. هدف دنیای غرب ایجاد حاشیه در مناطق مهم کشور همچون کردستان، سیستان و بلوچستان و سایر مناطقی بود که احساس می‌کردند به سهولت تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. 
سبحانی نیا تصریح کرد: غربی‌ها از ابزارهای مختلف بهره گرفتند و برنامه‌ریزی‌های متعددی را از مدت‌ها پیش انجام داده بودند. هجمه جریان غرب تنها مختص داخل کشور نبود بلکه سایر نقاط دنیا همچون برلین را با خود هم‌سو کرده بودند. 
فعال سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: عوامل و گروه‌های مختلف همچون سلطنت‌طلب، دموکرات‌ها و سایر گروه‌های معاند به همراه منافقین با طراحی آمریکا و پشتیبانی رژیم صهیونیست در منطقه کوشیدند تا برنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کنند. شایان‌ذکر است تا بگوییم که عربستان سعودی نیز در این ماجرا نقش حامی داشت و با استفاده از اهرم رسانه، فشارهای سیاسی را اعمال می‌کرد. 
وی متذکر شد: رسانه اهمیت فراوانی دارد و می‌بایست در داخل کشور طراحی‌های لازم به‌منظور پاسخگویی و خنثی‌سازی هجمه‌های تبلیغاتی گسترده انجام بگیرد. متأسفانه درگذشته هماهنگی لازم برای مقابله با چنین فضایی وجود نداشت. اکنون هماهنگی نسبی میان دستگاه‌های دولتی به‌منظور مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی ایجادشده است. 
او ابراز کرد: همچنان به طراحی و برنامه‌ریزی نیاز داریم چراکه باید اقدامات متعددی را در دستور کار خود قرار دهیم. امروز دشمن در تمامی عرصه‌های طراحی‌شده خود شکست‌خورده و حال از مسیر فضای مجازی پی تحقق اهداف خود است تا در داخل کشور آشوب ایجاد کند. در راستای جلوگیری از چنین اقداماتی می‌بایست طراحی مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی را در دستورکار خود قرار دهیم. وی در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: خوشبختانه به سبب آگاهی، باور قلبی مردم و پایبندی به ولایت و احترام به خون شهدای گرانقدر کشور، اهداف دشمنان محقق نشده و هجمه‌هایشان باری دیگر خنثی‌شده است. گفتنی است که‌ هجمه دشمنان اگرچه خنثی اما خاموش نشده است لذا می‌بایست در بخش‌های مختلف امنیتی، انتظامی و به‌ویژه در ارتباط با مسائل فضای مجازی، برنامه‌ریزی درست به‌منظور پاسخ‌دهی مناسب را تهیه کنیم.
|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.