نگاه یکسان دولت به تمام استان‌ها نشان از عدالت محوری دارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 59975
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۵۴ |
علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس:

نگاه یکسان دولت به تمام استان‌ها نشان از عدالت محوری دارد

علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» بیان می‌کند: همان‌طور که رئیس‌جمهور اشاره‌کرده است اساسا هدف تشکیل حکومت‌های دینی چه توسط انبیا و چه توسط امام امت در سال‌های 1357 استقرار عدالت در جامعه است
نگاه یکسان دولت به تمام استان‌ها نشان از عدالت محوری دارد

گروه سیاسی
علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» بیان می‌کند: همان‌طور که رئیس‌جمهور اشاره‌کرده است اساسا هدف تشکیل حکومت‌های دینی چه توسط انبیا و چه توسط امام امت در سال‌های ۱۳۵۷ استقرار عدالت در جامعه است.وی افزود: عدالت در معنای واقعی کلمه شاید در کلام یک امر نزدیک و سهل‌الوصولی تلقی شود اما در عمل و اجرا یک صحنه بسیار سختی است و شاید ما تا قبل از تشکیل حاکمیت توسط حضرت ولیعصر، موفق به اجرای عدالت نشویم.
نظری تأکید کرد: اما ما هدف و جهت‌‌گیری ما باید به سمت اجرای عدالت باشد همان‌طور که رئیس‌جمهور به‌درستی به این موضوع اشاره کرد. در طی ۴۳ سال گذشته به‌واسطه رویکرد دولت‌های مختلف متأسفانه از ایجاد عدالت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فاصله‌های زیادی گرفته‌ایم و به یک شکاف طبقاتی در لایه‌های مختلف گرفتارشده‌ایم.
  از هدف گسترش عدالت انقلاب اسلامی دور شده‌ایم
نماینده مردم خمین درمجلس ادامه داد: از حقوق‌های نجومی گرفته تا توجه به شهرهای بزرگ، بی‌توجهی به مناطق دورافتاده و مرزی کشور، استفاده از امکانات عمومی و استعدادهایی که در سراسر کشور وجود دارد. ما در ابعاد مختلف دچار مشکلاتی شدیم که با اهدافی که در انقلاب پایه‌گذاری شد و نهایتا در قانون اساسی جمهوری اسلامی به‌ویژه دراصل سوم به آن اشاره‌شده، دور شده‌ایم و فاصله بسیاری گرفته‌ایم.او معتقد است: باتوجه به اینکه رویکرد رئیس‌جمهور اجرای عدالت است، باید هم در همین مسیر حرکت کنیم و راهش نیز اصلاح حقوق و روش پلکانی است که در نظر گرفته‌اند. این‌یک گام مثبتی است که می‌تواند ما را به عدالت نزدیک کند.نظری درانتها یادآورشد: بنابراین جلوگیری از شکاف طبقاتی می‌تواند به ترمیم این فضا کمک کند. همچنین توجه به مناطق محروم و تمام استان‌ها نیز ازجمله کارهای مهمی است که سفرهای استانی می‌تواند این مهم را تحقق بخشد و حکایت از نگاه عدالت محور رئیس‌جمهور دارد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.