نقض مجدد آتش‌بس توسط اشغالگران در غزه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 94733
  پرینتخانه » اخبار, بین الملل تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷ |

نقض مجدد آتش‌بس توسط اشغالگران در غزه

نقض مجدد آتش بس در نوار غزه از سوی متجاوزان صهیونیست و تشدید حملات آنها علیه مناطق مختلف کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
نقض مجدد آتش‌بس توسط اشغالگران در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی نه تنها به توافق آتش بس با جنبش حماس برای توقف حملات وحشیانه اش علیه این باریکه پایبند نبوده بلکه حملات خود را علیه مناطق مختلف کرانه باختری تشدید کرده است.

صهیونیست‌ها همچنان آتش بس را نقض می‌کنند

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که ساعاتی قبل قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه سواحل مرکزی نوار غزه انجام دادند.

این در حالیست که بر اساس توافق آتش بس تمام حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه باید تا پایان مدت آتش بس متوقف شود.

این نخستین باری نیست که طی چند روز گذشته که از آغاز آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس می‌گذرد متجاوزان عدم پایبندی خود را به مفاد این توافق نشان داده اند.

عصر روز گذشته نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه به پرواز درآمدند و صبح همان روز نیز تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شیخ رضوان و اردوگاه الشاطی در شمال غربی نوار غزه را هدف قرار دادند.

حملات اشغالگران به کرانه باختری و بازداشت اعضای خانواده‌های فلسطینی

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست به حملات خود علیه مناطق مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند به طوریکه طی ساعات گذشته به مناطقی از شهرهای اریحا و اردوگاه عقبه جبر و منطقه العیساویه واقع در قدس اشغالی یورش بردند.

در جریان این حملات درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست به وقوع پیوست. متجاوزان در این درگیری‌ها به صورت گسترده از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی علیه شهروندان فلسطینی استفاده کردند.

علاوه بر آن، نظامیان صهیونیست به روستاهای یتما و بیت فوریک واقع در شهر نابلس و عرابه در جنوب جنین حمله کرده و منازل تعدادی از فلسطینی‌ها را با هدف بازداشت آنها محاصره کردند.

متجاوزان صهیونیست همچنین به اردوگاه عسکر واقع در نابلس حمله کردند. در جریان این حمله درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست رخ داد.

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.