مشکلاتی که ممکن است شرکتهای پرستاری برای شما درست کنند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 80894
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ |

مشکلاتی که ممکن است شرکتهای پرستاری برای شما درست کنند

ارائه ی خدمات پرستاری در منزل همان طور که می دانید در کنار حساسیت بالا از اهمیت زیادی نیز برخوردار است چرا که شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل می توانند خدمات ارزشمندی را همچون نگهداری و مراقبت از سالمندان ، کودکان ، بیماران و .... در اختیار مشتریان خود قرار دهند و با ارائه ی این خدمات آرامش را به محیط زندگی افراد باز گردانند.
مشکلاتی که ممکن است شرکتهای پرستاری برای شما درست کنند

مشکلاتی که ممکن است شرکتهای پرستاری برای شما درست کنند

ارائه ی خدمات پرستاری در منزل همان طور که می دانید در کنار حساسیت بالا از اهمیت زیادی نیز برخوردار است چرا که شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل می توانند خدمات ارزشمندی را همچون نگهداری و مراقبت از سالمندان ، کودکان ، بیماران و …. در اختیار مشتریان خود قرار دهند و با ارائه ی این خدمات آرامش را به محیط زندگی افراد باز گردانند . اما همان طور که می دانید امروزه شرکت های پرستاری زیادی تاسیس گشته که در این زمینه فعالیت می کنند که نه تنها  دارای مجوز رسمی نمی باشند بلکه حتی یک شرکت ثبت شده هم نیستند ، در نتیجه ممکن یک انتخاب اشتباه در این زمینه دردسر های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد .

پیامد های انتخاب اشتباه شرکت پرستاری در منزل  :

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد به دلیل افزایش جمعیت و تغییر سبک زندگی شرکت های زیادی در زمینه ی ارائه ی خدمات پرستاری در منزل فعالیت می کنند که نه شرکت ثبت شده ای هستند و نه دارای مجوز می باشند در همین راستا ما در این مبحث قصد  داریم به برخی از مشکلاتی که می توانند شرکت های پرستاری نا مناسب برای شما ایجاد نمایند اشاره کنیم .

ارائه ی خدمات بی کیفیت :

یکی از مشکلاتی که شرکت های پرستاری می تواند برای شما ایجاد نمایند ارائه ی خدمات بی کیفیت و بدون ضمانت می باشد . این گونه شرکت ها دامنه ی مشخصی از وظایف را دنبال نمی کند ، تعهد کاری ندارند ، به زمان بندی اهمیتی نمی دهند و  بسیار از بی مسئولیتی های دیگر . اما برخی از شرکت های خدمات پرستاری در منزل همانند ایرانیان طوس به دلیل برخورداری از مجوز های رسمی از تعهد کاری بالایی برخوردار هستند و می توانند متناسب با ویژگی های مدد جو بهترين برنامه ی مراقبتی را تنظیم نمایند .

پشتیبانی بسیار ضعیف :

برخی از شرکت های پرستاری هیچ نظارتی بر کار پرسنل خود ندارند و زمانی هم که شما برای شکایت و یا مواردی از این قبیل با آن ها تماس حاصل می فرمائید به  هیچ عنوان جواب گو نخواهند بود و یا به عناوین مختلف شما را دست به سر می کنند . اما شرکت های پرستاری مجاز که کارنامه ی کاری درخشانی دارند همواره بر نحوی کاری کارکنان خود نظارت دارند و به صورت بیست و چهار ساعته و حتی ایام تعطیل آماده هستند تا پاسخ گوی سوالات شما باشند و نیازهایتان را برطرف نمایند .

اعزام  پرسنل ناکارآمد پرستاری :

بی شک یکی از مشکلات دیگر که شرکت های پرستاری می توانند برای شما ایجاد نمایند ارسال پرستاری می باشد که آموزش های لازم را کسب نکرده ، به وظایف خود آگاهی ندارد و از تجربه ی کاری کافی برخوردار نیست  . این گونه شرکت ها به احتمال زیاد مشکلات روحی زیادی را برای مددجوی تحت مراقبت ایجاد می کنند و شما مجبور می شوید به صورت مکرر پرستار را تعویض نمایید که این عامل موجب می شود فرد سالمند ، کودک و با بیمار بسیار اذیت شود . اما شرکت مجاز پرستاری ایرانیان طوس می تواند به صورت کاملا تضمین شده خدمات پرستاری در منزل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد که آسایش و امنیت را برای مددجویان ایجاد نماید .

دریافت هزینه های گزاف خدمات پرستاری  :

در مبحث قیمت گذاری خدمات پرستاری نه می شود به مجموعه ای که قیمت های گزاف دریافت می کنند اعتماد نمود به این دلیل که احتمالا خدمات با کيفيتی را ارائه می دهند و نه به کسانی که قیمت های کمی را جهت فریب افراد و به دام انداختن آن ها ارائه می دهند . در هر دو صورت امکان دارد کیفیت خدماتی که دریافت می کنید پایین باشد . برخی شرکت ها به بهانه های مختلف قیمت های فراتر از حد تعیین شده از سوی وزارت بهداشت دریافت می کنند که این عامل سودجویی محسوب می شود .

به سرقت رفتن وسایل :

از آنجایی که برخی از شرکت های پرستاری نه تضمینی برای خدماتشان ارائه می دهند و نه حتی پاسخ گوی مشتریان هستند امکان دارد افرادی را اعزام نمایند که آن ها نیز به اصول اخلاقی پایبند نباشند و کار هایی را انجام دهند که نه تنها قانونی است بلکه  به دور از اخلاقیات است . اما شرکت پرستاری ایرانیان طوس با تضمین خدمات ارائه شده توسط کارکنانش تمامی راه های ایجاد مشکل را می بند تا خدماتی با کیفیت و ویژه ارائه دهد .

معرفی شرکت ایرانیان طوس  :

ایرانیان طوس یک شرکت ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل می باشد که از تمامی مجوز های لازم در این زمینه برخوردار است و تجربه ی کافی ارائه ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل از قبیل ارائه ی خدمات پرستار سالمند ، پرستاری از کودک ، پرستاری از بیمار در منزل ، انجام کلیه ی خدمات مربوط به تززیقات ، انجام قیزیوتراپی در منزل ، ارائه ی خدمات همراه بیمار و ….. را دارد  . کارکنان این مجموعه تعهد کاری بالایی دارند و هر کدام در یکی از شاخه های خدمات پرستاری در منزل فعالیت می کنند تا بتوانند بهتر و تخصصی تر تمامی مسؤلیت های خود را ایفا نماید .

کلام آخر :

با توجه به آنچه گفته شد شرکت های پرستاری نامناسب می توانند مشکلات زیادی از قبیل کیفیت خدمات رسانی پایین ، دریافت هرینه ی گزاف ، عدم پاسخ گویی ، دزدی توسط نیرو اعزام گشته ، خراب کاری های زیاد ، تاثیر نامطلوب بر روی روان مدد جو و ….. را ایجاد نمایند که تمامی این ها مشکلاتی هستند که به راحتی حل نمی شوند . در نتیجه بهترین کار این است که در زمان انتخاب پرستار سالمند ، کودک ، بیمار و معلول نهایت دقت را به خرج دهیم و از مجموعه های دارای مجوز ی مانند ایرانیان طوس نیروی ماهر و متخصص دریافت نماییم .‌

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.