مردم مجلس را رصد می‌کنند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 44290
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۳۳ |
هادی بیگی‌نژاد، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

مردم مجلس را رصد می‌کنند

هادی بیگی نژاد، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو  با «رسالت» درباره مهم‌ترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس، اظهار کرد: مطالبه‌ای که رهبری از مجلس و نمایندگان در این دیدار داشتند، این بود که با نیت خالص و به‌صورت واقعی برای مردم کار کنند، زیرا قطعا مردم تلاش‌ها و اقدامات نمایندگان را به‌خوبی رصد می‌کنند و البته این را هم تأکید کردند نمایندگان نباید به دنبال نام، شهرت و پست و مقام باشند.
مردم مجلس را رصد می‌کنند

هادی بیگی نژاد، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو  با «رسالت» درباره مهم‌ترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس، اظهار کرد: مطالبه‌ای که رهبری از مجلس و نمایندگان در این دیدار داشتند، این بود که با نیت خالص و به‌صورت واقعی برای مردم کار کنند، زیرا قطعا مردم تلاش‌ها و اقدامات نمایندگان را به‌خوبی رصد می‌کنند و البته این را هم تأکید کردند نمایندگان نباید به دنبال نام، شهرت و پست و مقام باشند. ایشان همچنین تصریح کردند که نمایندگان از قدرت و اختیار عملی که قانون به آن‌ها داده در راستای خدمت به مردم بهره ببرند و خدای‌نکرده دنبال سوءاستفاده از جایگاه خود و بیت‌المال نباشند.  
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: درمجموع، ایشان از عملکرد یک‌ساله مجلس به نیکی یادکردند که همین نیز مایه شادمانی نمایندگان است. البته رهبری پیرامون انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان نیز نکاتی را مطرح کردند. درواقع برداشت من از صحبت‌های ایشان این بود که ماجرای احراز یا عدم احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان تمام شده است و باید از این موضوع عبور کرده و سراغ راه‌های کمک به افزایش مشارکت بالا و پرشور مردم در انتخابات برویم و به انتخاب بهتر و شایسته مردم کمک کنیم.  
  بیگی‌نژاد همچنین درباره بخشی از سخنان رهبری مبنی بر این‌که مجلس مراقب باشد تا بهانه‌ای به دست مخالفان خود برای حملات بیشتر ندهد، تصریح کرد: متأسفانه دنیای سیاست به‌گونه‌ای است که افراد و جریانات از هیچ تلاشی برای تخریب جریان مقابل و رقبای خود فروگذاری نکرده و از هر دستاویزی برای دستیابی به اهداف خود دراین‌زمینه استفاده می‎‌کنند. با این تفاسیر، نمایندگان نباید خودشان موجبات هجمه‌های مخالفان را فراهم و به آن‌ها کمک کنند.  
نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: بدین‌ترتیب، ما متوجه شده‌ایم که مخالفان در یک‌سال گذشته برای آسیب و ضربه‌زدن به مجلس از چه راهکارهایی استفاده می‌کنند، به‌همین‌دلیل بایستی تجربه خود را برای خنثی‌سازی این حملات و نیز خدمت بهتر و بیشتر به مردم به کار بگیریم.  
وی بیان کرد: علاوه‌بر آن، ممکن است من به‌عنوان یک نماینده آزاد نظری را بیان کنم که مخالفان زیادی هم حتی در داخل مجلس داشته باشد و همین موجب ایجاد تعارض در فضای رسانه‌ای شود. درواقع، شخص نماینده نباید اظهارات حاشیه آفرین یا مغایر با اعتقادات و عملکرد واقعی خودش مطرح کند که باعث ایجاد چالش برای دیگران شود. 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.