مجلس فعلی، متأثر از اندیشه‌های دولت ناکارآمد است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 13970
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۱۹ |
دبیر شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با «رسالت»:

مجلس فعلی، متأثر از اندیشه‌های دولت ناکارآمد است

عضو شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي بابيان اين‌که وحدت و ائتلاف تنها راه رسيدن به پيروزي در انتخابات مجلس است،.
مجلس فعلی، متأثر از اندیشه‌های دولت ناکارآمد است

|سارا عسگري| 
عضو شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي بابيان اين‌که وحدت و ائتلاف تنها راه رسيدن به پيروزي در انتخابات مجلس است، گفت: «در اين دوره از انتخابات مجلس بايد کارها بر پايه علمي و مطالعاتي باشد و عملکرد مجلس آينده طوري باشد که عملکرد مجلس دهم را جبران کند.»
احمد صادقي، عضو شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با «رسالت» در مورد نزديک شدن به انتخابات و برنامه‌هاي جريان انقلاب، بيان کرد: «اتحاد نيروهاي انقلابي در اين دوره حتي با سلايق متفاوت و مختلف، نشان‌دهنده اين است که تجربيات گذشته را مدنظر قراردادند و به اين نتيجه رسيدند که وحدت و ائتلاف تنها راه رسيدن به پيروزي است. همچنين از ويژگي‌هاي شکل‌گيري شوراي انقلاب در اين دوره حضور بيشتر جوانان و بانوان است.»
وي افزود :«در اين دوره بايد کارها بر پايه علمي و مطالعاتي باشد. لحظه‌به‌لحظه وضعيت و اخبار روز رصد و تحليل شود و با توجه به نظر نخبگان و استفاده از انديشه‌هاي فعال تصميم‌گيري شود. اميدواريم با اين تصميمات، مجلسي با عملکرد مناسب و کارآمد تشکيل دهيم تا شور و شوقي دوباره، در مجموعه جريان انقلاب و مردم به وجود آيد.»
دبير شوراي ائتلاف نيرو‌هاي انقلاب اسلامي استان تهران با اشاره به اوضاع مجلس فعلي، اظهار داشت: «مجلس فعلي بي‌خاصيت است و جايگاه اصلي خود، که قانون‌گذاري بوده را فراموش کرده است و خروجي مصوباتشان نيز باري از دوش مردم برنمي‌دارد. همچنين ديگر وظيفه آن‌ها نظارت بر اجراي قانون است که در اين مورد ناکارآمد بود. زيرا مجلس فعلي، مجلسي فرمايشي و متأثر از انديشه‌هاي دولت ناکارآمد و فرسوده است.»
عضو شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي ادامه داد: «نمايندگان مجلس دهم وام‌دار دولت هستند و هر آنچه دولت بخواهد اجرا و به دنبال منافع خودشان هستند. کشور در پايان دوره برنامه ششم است و مجلس جديد مي‌تواند با برنامه‌هاي درازمدت پايه‌هاي دولت بعدي را مستحکم کند.»
*مردم در سخت‌ترين گذرگاه‌هاي انقلاب درصحنه بوده‌اند 
وي در پايان به مشارکت مردم در اين دوره اشاره کرد و افزود: «مردم ما همواره در سخت‌ترين گذرگاه‌هايي که انقلاب را تهديد مي‌کرد، درصحنه بودند و کشور را نجات داده‌اند و در اين دوره از انتخابات نيز به اين مشکلاتي که دولت براي آن‌ها ايجاد کرده توجه نمي‌کنند و با حضور پرشور خود تغيير وضع موجود را رقم خواهند زد.»

نویسنده : سارا عسگری |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.