فضای مجازی امروز مهم ترین بستر تبلیغ است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 51593
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۱ |
محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

فضای مجازی امروز مهم ترین بستر تبلیغ است

محمدرضا احمدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» به سخنان اخیر رهبرانقلاب درمورد لزوم فعالیت بیشتر و مؤثرتر در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی اکنون به‌نوعی یک فضای واقعی و در دسترس عموم است.
فضای مجازی امروز مهم ترین بستر تبلیغ است

گروه سیاسی
محمدرضا احمدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» به سخنان اخیر رهبرانقلاب درمورد لزوم فعالیت بیشتر و مؤثرتر در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی اکنون به‌نوعی یک فضای واقعی و در دسترس عموم است. درحال حاضر ارتباط بیشتر مردم ازطریق فضای مجازی است. وی گفت: ازطرفی فضای مجازی یک فرصت بسیار خوبی است که می‌توانیم با استفاده از ابزارهای مختلف و مؤثر موج‌هایی را به راه بیندازیم تا مردم را آگاه کنیم‌.احمدی ادامه داد: اکنون بخش عمده‌ای از عقاید دینی مردم کشور ما ازطریق همین فضای مجازی تقویت یا تضعیف می‌شود. دشمنان شب و روز درحال شبهه افکنی
 و حمله به عقاید دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی مردم ایران هستند. این عضو کمیسیون آموزش بیان کرد: لذا ما باید این مهم را درک کنیم که انقلابمان بسیار بزرگ و عظیم و سد و مشت محکمی دربرابر زورگویان بوده است که هنوز هم بعد از ۴۰ سال از گذشت آن‌ها همچنان درحال نفرت‌پراکنی هستند.احمدی تأکید کرد: به همین دلیل باید مقابله با هجمه‌ها را جدی‌تر پیگیری کنیم. برنامه‌ها و محتواهایی تولید کنیم که برای بخش عمده‌ای از مردم قابل‌درک باشد. محتواهای مذهبی و انقلابی نباید صرفا برای قشر خاصی تولید شود وفقط طبق سلایق آن‌ها باشد.
 نقش انتقال‌دهنده پیام انقلاب یا عاشورا به‌اندازه ایفاکننده‌های نقش اصلی مهم است
این نماینده مجلس یادآورشد: مردم سرمایه‌های این نظام هستند و اکنون تفکراتشان توسط اخبار دروغ و جعلی مورد هدف قرارگرفته است. حال زمان آن است که بیش از هرزمان دیگری قلم‌ها را در دست‌گیریم و رودررو با دشمن بجنگیم.وی ابرازکرد: دشمن امروز ایران اسلامی رنگ و چهره عوض کرده است. از راه‌های مختلف به فرهنگ کشور ما ضربه می‌زند و متأسفانه تنها کاری که ما کرده‌ایم جا خالی دادن و چه‌بسا دریافت ضربه‌های ریزودرشت در نفوذهای فرهنگی بوده است.عضو کمیسیون آموزش گفت: به‌طورمثال پیاده‌روی روز اربعین باعث بیداری هزاران نفر از مردم جهان شد. مردمی که نه مسلمان بودند و نه شیعه. اما این مسئله نشان می‌دهد که زنده‌نگه‌داشتن عاشورا و کربلا موجب زنده ماندن اسلام در سراسر جهان است. درمقابل نیز باعث گسترش اهداف انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.رهبر انقلاب تأکید فرمودند که اگر حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند.احمدی درانتها عنوان می‌کند: این اظهارنظر نشان می‌دهد که نقش منتقل‌کننده پیام بسیار بسیار مهم است و به‌اندازه ایفاکننده نقش اصلی اهمیت دارد. همان زمان نیز یزید با ایجاد موج اخبار نادرست علیه امام‌حسین(ع) مردم را به‌راحتی فریب داد. لذا ما باید از عاشورا و مکتب زینبی درس بگیریم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.