صف مردم مطالبه‌گر از اغتشاشگران و براندازان جدا است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 73980
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۰۴ |
سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

صف مردم مطالبه‌گر از اغتشاشگران و براندازان جدا است

سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه  پیروان خط امام و  رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تفرقه‌افکنی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز پرداخت و اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌گری‌ها شکل گرفت و در سال ۸۸ تفرقه‌افکنی بزرگ به راه افتاد و پس‌ازآن نیز طی سال‌های مختلف شاهد جریان‌سازی‌ها بودیم.
صف مردم مطالبه‌گر از اغتشاشگران و براندازان جدا است

گروه سیاسی 
سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه  پیروان خط امام و  رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تفرقه‌افکنی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز پرداخت و اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌گری‌ها شکل گرفت و در سال ۸۸ تفرقه‌افکنی بزرگ به راه افتاد و پس‌ازآن نیز طی سال‌های مختلف شاهد جریان‌سازی‌ها بودیم. وی افزود: برای دشمنان انقلاب اسلامی طرح موضوعات اهمیتی ندارد و هربار به سبب رخدادی جریان‌سازی خود را آغاز می‌کنند. آن‌ها یک‌بار به بهانه افزایش قیمت بنزین و باری دیگر به سبب درگذشت دختری جوان دست به اغتشاش و آشوب می‌زنند. این در حالی است که مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و سایر مقامات کشور نسبت به حادثه پیش‌آمده برای دختر جوان همدردی خود را ابراز کردند. سجادی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران کوشیدند تا این‌بار با فتنه‌انگیزی‌ میان مردم به‌ویژه جوانان کشور تحرکات خود را عملی و سوءاستفاده کنند. چنین جریان‌‌سازی‌هایی تازگی ندارد. 
سخنگوی جبهه پیروان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: علی‌رغم این‌که مشابه این اتفاقات در سایر نقاط دنیا نیز رخ می‌دهد اما تمامی جریان‌سازی علیه ایران است و چنانچه اتفاقی کم‌اهمیت یا پراهمیت رخ دهد، از آن سوءاستفاده می‌کنند. او متذکر شد: طی روزهای اخیر آیت‌الله رئیسی عنوان کردند که اعتراض مردم به برخی نارسایی‌ها مشکلی ندارد. چنانچه اعتراضات از حالت مدنی خارج شود و به هتک حرمت، تخریب و آسیب به اموال عمومی منجر شود، آن‌وقت با برخورد قاطع همراه خواهد بود. وی ابراز کرد: فردی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زند و ناامنی ایجاد می‌کند، با برخورد قانونی همراه خواهد شد. اعتراضات باید در قالب قانون و شکلی مسالمت‌آمیز عنوان شود. بی‌شک هتک حرمت و تعرض به ‌نظام پذیرفتنی نیست. سجادی گفت: صف مردم مطالبه‌گر از اغتشاشگران و براندازان جدا است. آشوب‌گران می‌کوشند تا میان قومیت‌های ایرانی تفرقه ایجاد کنند درحالی‌که اقوام ایرانی همچون یک فرش اصیل ایرانی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. ملت ایران متشکل از قومیت‌های ایرانی است و هیچ‌گاه تفرقه‌ای میانشان وجود ندارد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.