سخنان سیدحسن نصر الله در مورد اخراج آمریکا از غرب آسیا موضع کل منطقه است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57871
  پرینتخانه » بین الملل, سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۶:۰۲ |
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سخنان سیدحسن نصر الله در مورد اخراج آمریکا از غرب آسیا موضع کل منطقه است

 فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به صحبت‌های سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌گوید: صحبت‌های سیدحسن نصرالله عین واقعیت است.
سخنان سیدحسن نصر الله در مورد اخراج آمریکا از غرب آسیا موضع کل منطقه است
 فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به صحبت‌های سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌گوید: صحبت‌های سیدحسن نصرالله عین واقعیت است. مواردی که درسخنرانی اخیر او مطرح شد مواضع اکثریت مردم لبنان و خواست آن‌ها و مطابق حقیقت است.وی افزود: چه کسی می‌تواند انکار کند که آمریکا داعش را تأسیس و سازمان‌دهی نکرده است؟ حتی کلینتون در کتابش اعتراف کرده است که ما داعش را تأسیس کردیم. چه کسی می‌تواند انکار کند که آمریکا برای غارت منافع و منابع کشورهای عربی و حاشیه خلیج‌فارس، تروریست‌ها را سازمان‌دهی نکرده تا ارتشش را به این منطقه لشکرکشی کند؟مالکی تأکید کرد: زمانی که فردی حقیقت را می‌گوید، زمانی که او قدرتمند و بانفوذ نیز باشد و بارها و بارها به کشورهای مستکبر جهانی ازجمله رژیم اشغالگر قدس فهمانده باشد که قدرت دارد و درحملات مختلف آن‌ها را با هزاران هزار میلیارد دلار و تجهیزات نظامی روز دنیا شکست داده باشد، مسلما صحبت‌هایش را انکار یا تخریب می‌کنند.
  آمریکا برای بقا در غرب آسیا هرکاری کرد
این عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: آمریکا سالیان متمادی است که به‌صورت مستقیم درمنطقه غرب آسیا حضور دارد و اسرائیل را دراین منطقه حمایت می‌کند و برای بقا و غارت منابع فراوان این منطقه، دست به هر خشونت و جنگی می‌زند. آن‌ها دشمن آشکار مردم منطقه، کشورهای عربی و غیرعربی و ملت‌های مسلمان هستند.او گفت: دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین در سخنرانی اخیرش تأکید کرد: کسانی که در ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند اعم از طراحان و مجریان این ترور، در این دنیا قبل از آخرت به سزای اعمال خود خواهند رسید.مالکی درانتها خاطرنشان کرد: بنابراین همان‌طور که سیدحسن نصرالله نیز تأکید کرد سرنوشت نیروهای آمریکایی خروج از این منطقه است. این انتقام قطعی و حتمی است. آمریکا و اسرائیل نیز از همین مسئله هراسان هستند. اما بدانند که زمان
 بزن و در رو تمام‌شده است و هرروز به سزای اعمالشان نزدیک‌تر می‌شوند.
|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.