دولت سیزدهم برای اقناع مردم راهی جز چشاندن طعم تغییر مثبت به آنان ندارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54333
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۲۴ |
محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

دولت سیزدهم برای اقناع مردم راهی جز چشاندن طعم تغییر مثبت به آنان ندارد

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» در مورد تخریب دولت و مجلس و عملکرد دولت سیزدهم بیان کرد: متأسفانه در کشور ما هنوز این فرهنگ در احزاب و جریان‌های سیاسی ایجاد نشده است زمانی که قدرت را واگذار کردند باید باقدرت حاکم همراهی کنند.
دولت سیزدهم برای اقناع مردم راهی جز چشاندن طعم تغییر مثبت به آنان ندارد
گروه سیاسی
محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» در مورد تخریب دولت و مجلس و عملکرد دولت سیزدهم بیان کرد: متأسفانه در کشور ما هنوز این فرهنگ در احزاب و جریان‌های سیاسی ایجاد نشده است زمانی که قدرت را واگذار کردند باید باقدرت حاکم همراهی کنند. این افراد در طی سالیان گذشته که مدیریت را در دست داشتند وضعیت کشور را بسیار نابسامان کردند و مشکلات عدیده‌ای برای مردم در حوزه معیشت ایجاد شد.وی افزود: بنابراین اگر قرار باشد ابتکاراتی به خرج داده شود و مشکلات از دوش مردم برداشته شود، برایشان سنگین تمام می‌شود و نمی‌پذیرند چراکه باعث خراب شدن وجهه سیاسی و عملکردشان خواهد شد و زیر سؤال می‌روند.
جوکار ادامه داد: بنابراین بهترین راه فرار روبه‌جلو و تخریب دولت و مجلس را در دستور کار قراردادند و وضعیت امروز کشور زبان گویای رفتارها و تفکراتشان نسبت به مردم و کشور است. اکنون نیز رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم در تلاش هستند تا باوجود حجم زیادی از مشکلات که میراث دولت روحانی است، باری از دوش مردم بردارند.
 تنها پاسخ منطقی به حملات و تخریب‌ها، حضور در میدان خدمت است
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس تصریح کرد: تنها کار برای پاسخ به این حملات، فقط اقدام و تصمیمات مؤثر است. دولت سیزدهم باید در عرصه کار و میدان خدمت باشد و به هیچ دلیلی نباید این میدان را ترک کند ولو با هر کنش و واکنشی روبه‌رو شوند. همین کار سخت و دشوار است. 
او می‌گوید: اما دولتمردان باید این بار ثابت کنند که با دولت قبلی فرق دارند و برنامه‌هایشان عملیاتی است. از طرفی مجلس یازدهم نیز از همان ابتدا با دولت روحانی همراه بود و این تعامل و همراهی با دولت سیزدهم نیز ادامه‌دار است.
جوکار در انتها عنوان کرد: بنای اصلی قوای سه‌گانه باید تعامل و بررسی مشکلات به‌صورت مشترک باشد تا منجر به هم‌افزایی و نتیجه مطلوب برای جامعه شود. اکنون زمان کار کردن است. لذا وقتی با تخریب روبه‌رو می‌شویم باید بدانیم راهمان صحیح است. هرچند همواره سعی بر این است نقدهای منصفانه شنیده شود اما انتقادهای پی‌درپی نباید سد راه دولت و مجلس باشد.
|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.