دلسوزی برای تروریست رسانه‌ای ممنوع - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 35255
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۲۰ |
گزارشی از ادعاهای رسانه‌های خارجی از حکم دیوان عالی کشور در مورد روح‌الله زم

دلسوزی برای تروریست رسانه‌ای ممنوع

بیست و دوم مهرماه 98 خبر بازداشت یکی از نیروهای ضدانقلاب در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. روح‌الله زم که علاقه داشت با نام نیما صدایش بزنند، در دام اطلاعاتی و امنیتی سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت و به ایران منتقل شد.
دلسوزی برای تروریست رسانه‌ای ممنوع

 معصومه منفرد
بیست و دوم مهرماه ۹۸ خبر بازداشت یکی از نیروهای ضدانقلاب در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. روح‌الله زم که علاقه داشت با نام نیما صدایش بزنند، در دام اطلاعاتی و امنیتی سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت و به ایران منتقل شد.
وی در سال‌های گذشته و در خارج از ایران با تاسیس رسانه‌‌ای در فضای مجازی، شبکه‌ای از جاسوسی و نفوذ را راه‌اندازی کرده بود. 
روح‌الله زم یک مهره اطلاعاتی و تحت حفاظت شدید سرویس‌های جاسوسی غرب، منطقه و رژیم صهیونیستی قرار داشت. 
به دام انداختن و خارج کردن او از پرده آهنین محافظتی، از جمله شگردهای شگفت‌انگیز دستگاه اطلاعاتی ایران بود. 
نام روح‌الله زم بیشتر با کانال تلگرامی به نام «آمدنیوز» گره خورده بود و این کانال در واقع حلقه اتصال برای فعالیت‌های جاسوسی و خرابکارانه علیه منافع ملی ایران و با سرمایه‌گذاری دشمنان و ضدانقلاب اداره می‌شد.
پیش از دستگیری روح الله زم، ابعاد خیانت‌ و جنایت‌های اقدامات او و تیمش تا حد زیادی برای افکار عمومی ایران آشکار شده بود. «آمدنیوز» دشمنی با جمهوری اسلامی و حاکمیت ارضی ایران را سرفصل فعالیت‌هایش قرار داده بود و حمایت از دوقطبی‌های کاذب در دعواهای سیاسی داخلی از دیگر شگردهای این شبکه رسانه‌ای در جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن بود. 
اما از سرفصل‌های مهم کارکردی رسانه روح‌الله زم،
 ایجاد آشوب و شورش در ایران و حمایت از اقدامات تروریستی بود و هیچ ابایی در مسیر برهم زدن نظم و امنیت داخل ایران نداشت.
پشتیبانی رسانه‌ای از گروه‌های تجزیه طلب و معاند، ایجاد تورهای جذب اطلاعات سیاسی، اقتصادی و امنیتی و انتقال آن‌ها به سرویس‌های جاسوسی دشمن از جمله اقدامات این گروه بود.
در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ آمدنیوز به کمپین تبلیغاتی یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری تبدیل شده بود و دیگر نامزدها را با انواع افترا و تهمت تخریب می کرد. زم در یکی از اظهاراتش در خارج از کشور، حمایت از یک نامزد خاص را برنامه‌ای دیکته شده برای پیروزی وی و ادامه ناکارآمدی‌ها در دستگاه اجرایی قید کرده بود. 
او معتقد بود پیروزی اینچنینی و عملکرد آن نامزد در حوزه اجرایی باعث افزایش نارضایتی و در نتیجه شورش اقتصادی و معیشتی خواهد شد. 
اما اوج خیانت‌های روح‌الله زم و کانال آمدنیوز بسترسازی برای آشوب‌های دی ماه ۹۶ بود. کانال زم به مرجع اصلی بیانیه‌های ایجاد مراکز و هسته‌های شورش در سراسر کشور تبدیل شده بود.
او روش‌های مختلف شورش و تخریب شهرها و مراکز دولتی، بانک‌ها، مقر پلیس، بسیج و سپاه، مساجد و حتی اموال خصوصی مردم را آموزش می‌داد. 
فعالیت‌های آمدنیوز خسارت‌های مالی و جانی بسیاری را برای ایران و مردم کشور به همراه داشت. صدها میلیارد تومان به اموال مردم آسیب رسید و جان هموطنانمان به واسطه شورش های دی ماه ۹۶ از دست رفت. 
شورش دی ماه ۹۶ بستری را فراهم کرد تا غرب و به ویژه آمریکا سلسله اقدامات خرابکارانه و فشارهای اقتصادی و معیشتی را بر کشور چندبرابر کنند. به زعم آن‌ها فرصت استثنایی برای سرنگونی جمهوری اسلامی فراهم شده و به تبع آن سیاست‌های خصمانه را تشدید کردند. 
بر همین اساس، روح الله زم و شبکه تروریستی – رسانه ای او در تیررس سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران قرار گرفت تا یکی از دشمنان مسلم مردم کشور نابود شود. 
تروریسم رسانه‌ای علیه مردم ایران در سال‌های اخیر در قالب جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن تشدید شده و مهره‌های خائن بسیاری در این بستر در حال فعالیت هستند.
شبکه ایران اینترنشنال یکی از این مهره‌های رسانه‌ای است که در سال ۹۶ تاسیس شد و مورد حمایت مالی سعودی‌هاست، شبکه‌ای که به طور آشکار از اقدام تروریستی اهواز حمایت کرد و همایش‌های منافقین در اروپا را با پوشش زنده پخش می‌کند.
حال با تایید حکم اعدام روح‌الله زم، عده‌ای در داخل و همچنین اپوزیسیون خارج‌نشین به مخالفت با اقدام قوه قضائیه به حکم معترض شده و بار دیگر هشتگ‌هایی مانند نه به اعدام راه انداخته‌اند، زم هرچند خود مستقیم دست به اسلحه برای تیراندازی به مردم نبرد ولی او بستر لازم را برای تحریک و حضور تروریست‌ها در شورش‌ها فراهم کرد و جان و مال مردم را به خطر انداخت. 
حکم اعدام برای چنین فردی بسیار اندک است و او باید هزاران بار اعدام شود و به مردم ایران بابت خسارت‌های غیرقابل جبران تاوان پس دهد. 
رصد شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ضدانقلاب و معاند در روزهای اخیر نشان می‌دهد که دشمن برای فشار به دستگاه قضا و دولت ایران دست به کار شده و بیانیه‌ها و متن‌های تهدیدآمیزی نیز منتشر می‌کند، اما نکته مهم این است که اعدام روح‌الله زم باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود و این اعدام درس عبرتی برای خائنین و مزدورانی باشد که برای رسیدن به مقاصد شوم خود هر جنایتی را مباح می‌دانند و دست در دست دشمن به سوی مردم خود اسلحه کشیده‌اند. فعالیت‌های روح‌الله زم همانند اقدامات مسعود رجوی در هم پیمانی با صدام حسین بعثی برای حمله به ایران است و رجوی و منافقین به خاطر جنایت‌هایشان تا همیشه مورد غضب مردم ایران هستند و تا ابد بخشیده نخواهند شد و روزگاری پاسخ جنایت‌هایشان را خواهند دید.
زم و هر آن کسی که در حال خیانت علیه منافع ملی ایران و در هم پیمانی با دشمنان است، باید بدانند روز جزا خواهد رسید و گریزی از آن نیست. 

نویسنده : معصومه منفرد |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.