دشمنان در تحریم اقتصادی مقاومت شکست می‌خورند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 50080
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۵۲ |
شیخ صهیب حبلی، عضو ارشد علمای مقاومت در لبنان در گفت‌وگو با «رسالت» :

دشمنان در تحریم اقتصادی مقاومت شکست می‌خورند

عضو ارشد علمای مقاومت در لبنان تأکید کرد : دشمنان مقاومت در تحریم اقتصادی حزب‌الله و دیگر گروه‌های مخالف رژیم اشغالگر قدس ناکام خواهند ماند.
دشمنان در تحریم اقتصادی مقاومت شکست می‌خورند

عضو ارشد علمای مقاومت در لبنان تأکید کرد : دشمنان مقاومت در تحریم اقتصادی حزب‌الله و دیگر گروه‌های مخالف رژیم اشغالگر قدس ناکام خواهند ماند. شیخ صهیب حبلی با اشاره به حرکت موفقیت‌آمیز نفتکش های ایرانی در حرکت به‌سوی بندربیروت و ورود این نفتکشها به آب‌های سوریه تأکید کرد :
« بر همگان مسجل است که هدف دشمنان از تحریم اقتصادی لبنان چیست. آن‌ها طی سال‌های اخیر با انواع تنش‌زایی‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی درصدد تضعیف مقاومت و خصوصا حزب‌الله برآمدند. اما اکنون حزب‌الله و ایران این توطئه را خنثی ساخته‌اند. باید تأکید کنم که دشمنان در تحریم اقتصادی حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت شکست خواهند خورد. این همان حقیقتی  است که ما از ابتدا به آن ایمان داشتیم.»
این روحانی لبنانی افزود:«دشمنان و تحریم کنندگان غربی، مردم لبنان را در تنگنا قراردادند تا از این طریق، پیوند و علقه آن‌ها را به حزب‌الله قطع کنند اما امروز شاهد شکست  آن‌ها هستیم.این روند در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و دشمنان را بیش‌ازپیش دررسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت.»

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.