بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 7691
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۳۷ |
قاليباف در گردهمايي بزرگ جهادگران عنوان کرد :

بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه آن چيزي که در جبهه جنگ در دوران دفاع مقدس مؤثر واقع افتاد، زيست مومنانه چه فردي و چه جمعي و اقدام و عمل انقلابي بود که آن فضا را در جبهه حاکم کرد
بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه آن چيزي که در جبهه جنگ در دوران دفاع مقدس مؤثر واقع افتاد، زيست مومنانه چه فردي و چه جمعي و اقدام و عمل انقلابي بود که آن فضا را در جبهه حاکم کرد، گفت: فضاي جهادي فضائي است که ما کاري بکنيم که شامل «من حيث لا يحتسب» بشويم و براي اينکه شامل اين شويم که خداوند از جايي که محاسبه اش را نمي کرديم به ما کمک کند بايد زيست مؤمنانه داشته و اقدام و عملمان انقلابي باشد و غير از اين هم فکر نکنيم و حتما بايد بدون اينکه مردم را طبقه بندي کنيم به آنها خدمت بي منت کنيم . آن وقت مي بينيم خداوند چگونه گره از کار ما باز مي کند و امورات پيش مي رود.
به گزارش خبرنگارسياسي «رسالت»، محمدباقر قاليباف در اجتماع با شکوه جهادگران بسيجي که عصر ديروز در شهرري برگزار شد، با بيان اينکه خداوند را شاکريم که اين توفيق را به جوانان ما داده تا نداي رهبر و امامشان را بشنوند و فرامين آن بزرگوار را دريافت کنند، تاکيد کرد: شکر اين نعمت اين است که هرگز جهادگران و جوانان ما اجازه ندهند اين پيام و رهنمود رهبر معظم انقلاب لحظه اي متوقف شود.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه لحظه اي که وارد اجتماع شما شدم و شور و نشاط حاکم بر آن را ديدم در ذهنم جواني خودم در عيد ۵۸ و در آغاز پيروزي انقلاب تداعي شد، خاطرنشان کرد: آن موقع، هيچ سازمان و تشکيلاتي مانند امروز نبود، بلکه از همه بخش هاي مردمي، افراد براي آباداني کشور حرکت مي کردند، به طوري که بعد از ساعات اداري و پنجشنبه، جمعه ها همه درحال تلاش براي ساختن بودند. البته تنها يکسال اين شرايط ادامه يافت و در سال ۵۹ که به سرکردگي آمريکاي جنايتکار کشورمان مورد تجاوز قرار گرفت، اولويت بچه هاي جهادگر، ميدان جنگ شد و نيروهاي جوان و انقلابي و پاي کار به ميدان جنگ رفتند.
*جوانان بايد پا به ميدان بگذارند و منتظر تعارف نباشند
وي با بيان اينکه امروز در ۴۰سالگي انقلاب و در گام دوم نيز حضرت آقا خطاب اصلي شان جوانان است، اظهار کرد: جوانان عزيز به اين نکته دقت کنند، در گام دوم جوانان مورد توجه هستند و توقع از آنان است که پا به ميدان بگذارند و منتظر تعارف از سوي ديگران نشوند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به خطاب رهبر معظم انقلاب به جوانان جهادي، بيان کرد: اين حرف معنا دارد که اين گونه بعد از ملاقات وقت بگذارند و اين متن و اين ماموريت را به همه جوان جهادي ابلاغ کنند.
* طعم موفقيت در حوزه اقتصادي را به مردم بچشانيم
فرمانده لشگر پنج نصر در دوران دفاع مقدس با بيان اينکه ما در جبهه فرهنگي داشتيم و مي گفتيم همه مردم به جنگ مي آيند، اما افراد خط شکن و
بچه هاي تخريب و اطلاعات، عمليات رسالتي ديگري برعهده شان است، افزود: امروز نيز من
مي خواهم خطاب به جوانان انقلابي عرض کنم که رهبر انقلاب در اين پيام براي پيشرفت و عدالت در کشور به دور از همه تشريفات اداري و زائدي که متاسفانه در کشور ما هست و اين تشکيلات زائد و ناکارآمد و سخت در بخش هاي مختلف هرگز اجازه و فرصت نداد که فرامين رهبر معظم انقلاب و باور هاي انقلاب در اين کشور اثر خودش را بگذارد و شيريني خدمت در کام مردم ما بنشيند، اين مأموريت و اين پرچم را به دست شما جوانان عزيز داده اند. ترديد نکنيد همه ما در کنار هم با پيشقراولي شما جوانان جهادي ان شالله همان طور که طعم کارآمدي را در عرصه هاي مختلف نظير امنيت و صنعت دفاعي که امروز در جهان جزء پنج کشور اول دنيا هستيم و مقابله با جبهه کفر که رأس آن آمريکا و اسرائيل است و در حوزه نظامي منفعل هستند، چشانديم در حوزه اقتصادي هم مي چشيم، گرچه متاسفانه در حوزه اقتصادي دچار آسيب هستيم.
* پرچم پيشرفت و عدالت و تحول در اقتصاد در دست جوانان جهادگر
قاليباف افزود: اين پيام رهبر انقلاب يعني پرچم پيشرفت و عدالت و تحول در اقتصاد با گرايش اقتصاد مقاومتي که هسته اصلي آن جز اقتصاد مردمي چيز ديگري نيست، در دستان شماست. پس همه همت کرده و افتخار کنيد که اين پرچم در اختيار شماست و ان شالله به پيش برويد.
وي تصريح کرد: پيشرفت در بخش اقتصادي که بر زمين مانده ان شالله آغاز حرکت شما جوانان جهادگر در گام دوم انقلاب باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.