انتخابات موسم نمایش جمهوریت است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 96254
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۶:۲۸ |
رسول فرخی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

انتخابات موسم نمایش جمهوریت است

رسول فرخی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هدف از دعوت مردم به حضور، حاکمیت اسلامی، عزت اسلامی، صلاح کامل و اعتلای ملت و مقابله با استکبار است.
انتخابات موسم نمایش جمهوریت است

رسول فرخی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هدف از دعوت مردم به حضور، حاکمیت اسلامی، عزت اسلامی، صلاح کامل و اعتلای ملت و مقابله با استکبار است، بیان کرد: راهبردهای مقام معظم رهبری همواره در جریان‌های حساس  همواره سرلوحه  پیروزی کشور می‌باشد. ایشان همواره آگاه از مسائل در سطوح بین‌المللی می‌باشند و تأکیداتشان راه درست را ترسیم خواهد کرد. 

وی افزود: مشارکت مردم برای هرکشوری مهم‌ و اساسی است  و حال که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای براین مهم تأکید می‌کنند، ضرورت این امر بار دیگر مبرهن می‌گردد. مردم با‌حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانند کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند و در مسیر قانون‌گذاری نقش داشته باشند. فرخی ضمن بیان اینکه با مشارکت درصحنه انتخابات مانع ازتحقق اهداف دشمنان خواهیم شد، تصریح کرد: امروز بزرگترین راهبرد دشمن و جریانات غربی عدم مشارکت مردم و بیرون کشاندن مردم از صحنه انتخابات است. دراین راستا ضرورت دارد تا مردم هوشیارانه عمل کنند. 

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: دشمنان همواره  کوشیده‌اند تا مردم را نسبت به مشارکت بی‌انگیزه کنند و مانع از حضور مردم شوند غافل از آنکه مردم بصیرتی چشم‌گیر دارند و ‌بی‌شک بار دیگر جمهوریت جمهوری اسلامی در جهان به نمایش گذاشته خواهد شد. 
نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان متذکر شد: مسئولان و مدیران داخلی و اجرایی به‌ویژه در بخش‌های دولتی باید برنامه‌ها را به‌درستی نظارت و پیگیری کنند و نیروهای شایسته به کار گیرندچرا که شایسته پروری می‌تواند جریانات مهم را به‌درستی به ساماندهی برساند. 

او با تأکید بر‌ لزوم مدیریت منابع کشور یادآور شد: توجه به بخش‌های اجرایی و عمرانی اهمیت فراوانی دارد و می‌بایست همواره مدیریت منابع و زمان داشته باشیم. اگر بتوانیم مدیریت منابع را توأم با مدیریت زمان در جریان یکایک برنامه‌ها عملیاتی سازیم، شاهد توسعه پروژه‌ها خواهیم بود و هزینه‌های تحمیلی کاهش خواهد یافت.
فرخی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: مطابق  بیانات مقام معظم رهبری نیروها باید بتوانند مطابق با‌ مصلحت و برنامه‌های موجود کشور پیش بروند. بی‌شک به‌موجب چنین روندی به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد و شاهد انتخاباتی پرشور با‌ حضور مردم خواهیم بود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.