اقدام پارلمان اروپا امتداد سیاست خصمانه آمریکاست - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 77293
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۱۳ |
ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

اقدام پارلمان اروپا امتداد سیاست خصمانه آمریکاست

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» عنوان کرد:  برخورد اخیر اروپایی‌ها مبنی بر قطع ارتباط با ایران و صدور قطعنامه علیه ایران، نشان‌دهنده اوج کینه و دشمنی دولت  های سیاسی حاکم بر‌این کشورهاست.
اقدام پارلمان اروپا امتداد سیاست خصمانه آمریکاست

  گروه سیاسی
ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» عنوان کرد:  برخورد اخیر اروپایی‌ها مبنی بر قطع ارتباط با ایران و صدور قطعنامه علیه ایران، نشان‌دهنده اوج کینه و دشمنی دولت  های سیاسی حاکم بر‌این کشورهاست. به سبب مبارزه مستمر ملت شریف ایران اسلامی با زیاده‌خواهی‌ها و اقدامات سلطه‌گرایانه‌ است که امروز اروپایی‌ها خشمگین شده و دست به اقدامات علیه جمهوری‌ اسلامی ایران می‌زنند.  به عبارت دیگر این اقدام هزینه جریان وفادار به انقلاب اسلامی برای مبارزه با سلطه‌گری و اقدامات خلاف موازین دینی و اسلامی است. وی  افزود: اقدام‌ اخیر پارلمان هزینه‌ای است که امروز برای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی پرداخت می‌کنیم. هرچند که بیش از هزینه، این امر را وظیفه خود  می‌دانیم و هزینه تلقی نمی‌کنیم. امروز رسالت‌مان این است که با دشمنان بجنگیم. پروردگار‌ عالم به تمامی کسانی که در مسیر بندگی و عبودیت زیست کرده‌اند، امر‌ کرده که با دشمنان دین خدا مقابله کنند. بنابراین مقابله با این کشورها یک وظیفه الهی است.عزیزی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بدانند به هراندازه که علیه امنیت و آسایش ملت ایران قدم بردارند، به همان اندازه امنیت و آرامش‌شان را سلب خواهیم کرد. به طورحتم ملت ایران به هیچ یک از دولت‌های اروپایی و آمریکایی اجازه کمترین اقدام علیه امنیت کشور‌ را نخواهد داد و جواب این زیاده‌خواهی را نیز به وقت مناسب‌ خواهد داد. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: همراهی اروپایی  هابا آمریکایی‌ها به سبب این است که این کشورها مستقل نیستند و در زیر چتر سیاست‌های آمریکایی‌ها به ویژه در حوزه مسائل مهم منطقه‌ای و
 بین المللی زیست می‌کنند. به سبب عدم اراده مستقل، همواره با سیاست‌های آمریکایی‌ها همراه می‌شوند. تکلیف و عملکرد آمریکایی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره مبرهن بوده است. وی در پایان این گفت‌وگو متذکر شد: اقدام پارلمان اروپا، امتداد حرکت آمریکایی‌ها است و  آن را خلاف شئونات ملت شریف ایران می‌دانیم. بارها گفته‌ایم و باز می‌گوییم چنین اقداماتی را به عنوان یک فرصت و امکان خوب برای استحکام درونی نظام اسلامی می‌دانیم و از آن بهره خواهیم گرفت و در زمان  مناسب پاسخ قاطع نسبت به این اقدامات خواهیم داد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.