افزایش  کامنت فیک اینستاگرام با ۵ راهکار طلایی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 66606
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۸ |

افزایش  کامنت فیک اینستاگرام با ۵ راهکار طلایی

زمانی که فاکتورهای تاثیرگذار بر روی  الگوریتم اینستاگرام بین کاربران فاش شد، اکثرا در مورد افزایش  کامنت ها سردرگم بودند. با آزمون و خطا در ابتدا برخی از پیج ها توانستند این مولفه کاربردی را افزایش دهند. امروزه ترفندهای بسیاری برای  این ابزار در اینترنت وجود دارد؛ چرا که تاثیر کامنت ها در بازاریابی محصولات نیز محرز شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای طلایی افزایش کامنت فیک اینستا را به شما همراهان معرفی نماییم.
افزایش  کامنت فیک اینستاگرام با ۵ راهکار طلایی

زمانی که فاکتورهای تاثیرگذار بر روی  الگوریتم اینستاگرام بین کاربران فاش شد، اکثرا در مورد افزایش  کامنت ها سردرگم بودند. با آزمون و خطا در ابتدا برخی از پیج ها توانستند این مولفه کاربردی را افزایش دهند. امروزه ترفندهای بسیاری برای  این ابزار در اینترنت وجود دارد؛ چرا که تاثیر کامنت ها در بازاریابی محصولات نیز محرز شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای طلایی افزایش کامنت فیک اینستا را به شما همراهان معرفی نماییم.

دلایل اهمیت زیاد کامنت ها در اینستاگرام

تعامل را می توان یک مثلث فرض کرد که اضلاع آن، لایک و کامنت و اشتراک گذاری هستند. کامنت ها در نظر بسیاری از کاربران اهمیت زیاد ندارند؛ اما باید بدانید که در آپدیت های جدید اپلیکیشن اینستاگرام و الگوریتم آن، تاثیر کامنت به مراتب بیشتر از گذشته است.

علاوه بر تاثیری که کامنت ها در ورود محتوا به قسمت فیک اینستاگرام کاربران دیگر و اکسپلورر دارند، به طور غیر مستقیم می توانند نظر کاربران را نسبت به یک محصول یا خدمت تغییر دهند.

طبق آمارها، تعداد کثیری از کاربران قبل از خرید از یک برند نوپا، کامنت های درج شده در پایین پست محصولات را بررسی می کنند تا حس امنیت خاطر نسبت به متعهد بودن برند به مشتری مداری را دریافت کرده و نظر مصرف کنندگان درباره کیفیت و نحوه ارسال محصول را نیز بدانند.

شما به راحتی می توانید با به کارگیری راهکارهای طلایی که در ادامه بیان می شود، به راحتی کامنت های خود به طور ارگانیک و فیک را افزایش دهید.

راهکارهای طلایی افزایش  کامنت فیک اینستاگرام

احتمالا برای شما هم پیش آمده که محتوای باکیفیت و جذابی را آماده کرده اید و پس از آپلود، انتظار تعامل بالای کاربران با آن را داشته اید؛ اما لایک و کامنت ها دور از انتظار شما بوده است.

بسیاری از برندها و افراد اینفلوئنسر در فضای اینستاگرام برای  جبران این مشکل، از ترفندهای کاربردی استفاده می کنند. این ترفندها به سرعت می تواند تعامل کاربران با محتواها را بالا برده و محتوایی که زحمت زیادی برای  ساخت آن کشیده شده است، در اینستاگرام دیده شود.

حال اگر شما هم مانند کسب و کارهای فعال در اینستا، چگونگی افزایش میزان کامنت ها به یکی از دغدغه های مهمتان تبدیل شده، با ما همراه باشید.

برخی از این راهکارهای کاربردی عبارتند از:

۱-کنجکاو باشید

شما زمانی می توانید در برنامه اینستاگرام در میان انبوهی از محتواها موفق عمل کنید که به طور جدی و مستمر به دنبال پیدا کردن موضوعات جنجالی با بازدید بالا باشید.

یکی از راه های پیدا کردن موضوعات پربازدید، تحلیل پیج های رقیب هم حوزه خودتان است.

درثانی،  می توانید از نظرسنجی استوری ها برای  انتخاب موضوعات از دید کاربرا نیز استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری با توجه به محصولاتی که ارائه می کند، جامعه هدف متفاوتی دارد. پیج های موفقی را در حوزه کاری خود پیدا کنید که جامعه هدف آنها با شما یکسان باشد.

۲-اعداد را دستکاری کنید

یکی ازبهترین راه های بالا بردن کامنت های فیک یک پست، خرید آنهاست.

شما به راحتی با مراجعه به وب سایت های معتبری مثل فالوکمپ می توانید از لیست خدمات آنها به خرید کامنت اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

کامنت هایی که در این وب سایت معتبر به فروش  می رسند، در دو دسته قرار می گیرند. اگر هدف شما تنها با بالا بردن عدد کامنت محتوا هاست، می توانید از سرویس کامنت عادی استفاده کنید، اما اگر پیج شما در اینستاگرام مربوط به فروش محصول یا ارائه خدمات است، بهتر است از کامنت های سفارشی خریداری کنید. با کامنت های سفارشی می توانید نقاط قوت تجارت خود را در قالب کاربری دیگر در پایین محتواها درج کنید تا زمان مراجعه کاربران به کامنت ها، با این متن ها برخورد کنند و به مشتریان شما تبدیل شوند.

۳-قرعه کشی کنید

از ترفندهای قدیمی، برگزاری قرعه کشی و مسابقه برای ترغیب کاربران به فعالیت در پیج است.اکثر کاربران فعال در اینستاگرام نسل Z (نسل جوان و نوجوان) هستند که به راحتی با این مسابقات می توانید این گروه را تحت تاثیر قرار داده و روی کمک آنها برای افزایش  تعامل حساب کنید.

نکته مهمی که درباره این روش وجود دارد، تعهد شما نسبت به انجام قول هایی است که به کاربران می دهید.اگر شما زیر حرف خود بزنید، کاربر اعتمادش را نسبت شما و برندتان از دست خواهد داد.

برخی از شرایطی  که باید در برگزاری قرعه کشی ها رعایت کنید:

  • برای مسابقاتی که هدف دریافت کامنت بیشتر است، محدودیت زمانی تعیین کنید تا در یک مدت زمان کوتاه، بیشترین تعداد کامنت را دریافت کنید. این فرآیند از دید الگوریتم اینستاگرام پنهان نمی ماند و شما را پیجی فعال در نظر می گیرد.
  • یکی از شروطی که می توانید برای  قرعه کشی ها درج کنید، لایک و کامنت گذاری برای  پنج پست آخر است تا در قرعه کشی شرکت داده شوند.
  • برای  برگزاری قرعه کشی از لایو اینستاگرام استفاده کنید تا هم بازدیدهای لایو پیج را ارتقا دهید و هم قرعه کشی به طور شفاف و مستقیم در جلوی چشم کاربران انجام شود.

۴-ابزاری کاربردی به نام هشتگ را فراموش نکنید

احتمالا با هشتگ ها از طریق توییتر آشنایی دارید. هشتگ ها در اینستاگرام بخش های مهمی هستند که فالوورهای هدفمند را به پیج های فعال اضافه می کنند.

شما می توانید با تحلیل پیج های رقیب، پربازدید ترین هشتگ ها را پیدا کرده و لیستی از انها طبق موضوع تهیه کنید.

اصولی ترین حالت هشتگ گذاری، استفاده از ۵ الی ده هشتگ مرتبط با موضوع است.

۵-پست مشترک منتشر کنید

 یکی از جدیدترین قابلیت های اینستاگرام، امکان انتشار پست مشترک در فضای اینستاگرام است. تیم اینستا برای  شفاف سازی روابط بین برندها و اینفلوئنسرها و در نهایت احترام به حقوق کاربران، امکان انتشار پست مشترک یا Paid Partnership را قرار داده است.

با کمک این قابلیت به راحتی مخاطبان با پیج شما آشنا شده و کامنت های زیادی را دریافت خواهید کرد؛ چرا که این پست به طور مشترک در هر دو اکانت شما و اینفلوئنسر منتشر می شود.

با این حال، پرسرعت ترین روش افزایش  فالوور، خرید آن از درگاه های مطمئن مثل فالوکمپ است. در ادامه با کمک ترفندهای دیگر می توانید به عنوان مکمل، به افزایش  ارگانیک کامنت ها بپردازید.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعاتی جامع و مفید در رابطه با افزایش  کامنت فیک اینستاگرام را در اختیار شما بگذاریم تا با دیدی بازتر فعالیت حرفه ای خود در اینستاگرام را پیش ببرید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.