اروپا دیکته آمریکا را اجرا می‌کند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79149
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۶:۴۸ |
جبار‌ کوچکی‌ نژاد، نماینده مردم رشت در‌ مجلس شورای اسلامی:

اروپا دیکته آمریکا را اجرا می‌کند

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در‌ گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» با‌ اشاره به بیانیه تروئیکای اروپایی بعد از نشست شورای امنیت در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱ و ناقض خواندن ایران در موضوع خروج ترامپ از برجام عنوان کرد: اروپایی‌ها هیچ گونه اختیاری ندارند و همواره آنچه را‌ که سیاست مداران آمریکایی‌‌ به آن‌ها دیکته‌ می‌کنند، به اجرا می‌رسانند و گوش‌ به فرمان می‌شوند.
اروپا دیکته آمریکا را اجرا می‌کند

گروه‌ سیاسی 
جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در‌ گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» با‌ اشاره به بیانیه تروئیکای اروپایی بعد از نشست شورای امنیت در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱ و ناقض خواندن ایران در موضوع خروج ترامپ از برجام عنوان کرد: اروپایی‌ها هیچ گونه اختیاری ندارند و همواره آنچه را‌ که سیاست مداران آمریکایی‌‌ به آن‌ها دیکته‌ می‌کنند، به اجرا می‌رسانند و گوش‌ به فرمان می‌شوند. وی‌ ضمن بیان اینکه اروپایی‌ها تحت‌ سلطه و فرمان آمریکایی‌ها هستند، افزود: جای تعجب ندارد که‌ امروز اروپایی‌ها اظهارات مداخله جویانه داشته باشند و درصدد اثبات همراهی با غرب و محکوم خواندن جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام باشند. مشابه چنین مسائلی بارها از سوی‌ اروپایی‌ مطرح شده و صورت پذیرفته است. بنابراین اکنون مشابه چنین رفتارها و موضع‌هایی تازگی‌ ندارد. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور‌ با شکوه مردم در گرامی داشت حماسه ۹ دی، تصریح کرد: طی ۴۴ سال گذشته، کلیه توطئه‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران با‌ حضور با شکوه مردم خنثی‌ شده است. مردم ایران همواره در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی می‌کنند و با حضور خود در میدان موجب عقب نشینی دشمنان می‌شوند. سالگرد ۹ دی نیز نقطه عطف خیزش مردمی‌ست و از سال ۸۸ تاکنون این روز‌همراه و حامی‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است. 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان این گفت‌‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: گرامی داشت حماسه ۹ دی و حضور پر‌شور مردم پاسخی راسخ و صریح به دشمنان بود تا بدانند که مردم همواره با حضور خود، حامی ولایت و کشور‌ هستند. امروز ‌تحریم‌ها و قطعنامه‌های‌ سنگین نتیجه آشوب و‌ ناآرامی صورت گرفته از سوی دشمنان است که خوشبختانه با‌ حضور‌ مردم بار دیگر‌ این فتنه‌ها خنثی شد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.