احیای واحدهای راکد تولیدی به‌منزله فرصت دوباره اقتصادی و رشد تراز تجاری کشور است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101163
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۸ |
ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس دوازدهم:

احیای واحدهای راکد تولیدی به‌منزله فرصت دوباره اقتصادی و رشد تراز تجاری کشور است

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس دوازدهم طی گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح اثرات احیای واحدهای راکد تولیدی پرداخت و با تأکید بر ضرورت تقویت تولید برای افزایش تراز تجاری کشور بیان کرد: ازجمله موضوعات بسیار مهمی که در کشور ایران اسلامی می‌بایست به‌عنوان یک اولویت مهم دنبال شود، پیگیری احیای واحدهای راکد و نیمه راکد است.
احیای واحدهای راکد تولیدی به‌منزله فرصت دوباره اقتصادی و رشد تراز تجاری کشور است

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس دوازدهم طی گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح اثرات احیای واحدهای راکد تولیدی پرداخت و با تأکید بر ضرورت تقویت تولید برای افزایش تراز تجاری کشور بیان کرد: ازجمله موضوعات بسیار مهمی که در کشور ایران اسلامی می‌بایست به‌عنوان یک اولویت مهم دنبال شود، پیگیری احیای واحدهای راکد و نیمه راکد است. همواره ضرورت دارد تا به ادامه حیات واحدهایی بپردازیم که به دلایل مختلف دچار آسیب شدند و ا‌دامه فعالیتشان با خدشه همراه شده و از مدار تولید خارج گشته‌اند. 
وی افزود: به طورحتم احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد، اقدامی ضروری است و اثرات حائزاهمیتی را رقم خواهد زد. این مهم از سوی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شروع شد و خوشبختانه طی سفرهای استانی ایشان بسیاری از واحدها نیز احیا شدند و به چرخه تولید بازگشتند. عزیزی تصریح کرد: تعداد قابل‌توجهی از واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد از سوی‌ شخص شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی احیا شد و این واحدها جان دوبار‌ه‌ای یافتند. بی‌شک ادامه این مسیر اهمیت فراوانی دارد و چه‌بسا ضرورت دارد که در ادامه راه نگاه عمیق‌تر و راهبردی را پیش رو قرار داد. 
نماینده مردم شیراز در مجلس دوازدهم همچنین خاطرنشان کرد: تمامی مجموعه دولت می‌بایست بر مسئله احیای واحدهای تولیدی راکد و تقویت تولید متمرکز شوند و تلاش کنیم تا ظرفیت‌های مغفول و نیمه راکد به چرخه تولید و صنعت بازگردند. 
او متذکر شد: واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد در حقیقت ظرفیت‌های آماده کشور می‌باشند و بی‌شک با احیای آن‌ها فرصت دوباره برای اقتصاد شکل‌ خواهد گرفت و تراز تجاری کشور افزایش پیدا خواهد کرد. 
وی یادآور شد: تقویت تولید موجب ایجاد اشتغال می‌گردد و بی‌شک مجلس دوازدهم از آمادگی لازم برخوردار است تا چنانچه نیازمند قانون‌گذاری است، قانون‌گذاری انجام شود و موانع پیش روی این اقدام مهم پیش‌بینی شود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.