آتش در لانه صهیونیست‌ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 77557
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه, ویژه تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۲۸ |
چه اتفاقی در تل‌آویو رخ داده است؟!

آتش در لانه صهیونیست‌ها

 رژیم اشغالگر قدس روزهای بسیار سخت و تاریکی را سپری می‌کند. شکست صهیونیست‌ها در جنگ ترکیبی علیه جبهه مقاومت، هرروزه ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد. برخی مقامات این رژیم تصور می‌کردند که گذشت زمان در این معادله به سود آن‌ها خواهد بود، اما این تصور باطل بار دیگر نادرست از آب درآمد.
آتش در لانه صهیونیست‌ها
 رژیم اشغالگر قدس روزهای بسیار سخت و تاریکی را سپری می‌کند. شکست صهیونیست‌ها در جنگ ترکیبی علیه جبهه مقاومت، هرروزه ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد. برخی مقامات این رژیم تصور می‌کردند که گذشت زمان در این معادله به سود آن‌ها خواهد بود، اما این تصور باطل بار دیگر نادرست از آب درآمد. درحالی‌که مقامات رژیم اشغالگر قدس طی روزهای اخیر از تسلط خود بر فضای سایبری و مواجهه همه‌جانبه با حملات هکری خبر داده بودند انتشار اخبار توقف حرکت قطارها و افشای اسناد امنیتی صهیونیست‌ها شوک دیگری را به تل‌آویو وارد ساخت. سکوت مقامات موساد و شاباک ، بر اخبار مربوطه مهر تأيید نواخته و همین مسئله، خشم و نگرانی ساکنان اراضی اشغالی را برانگیخته است.این روزها اخبار قابل‌تأملی از اراضی اشغالی شنیده می‌شود که جملگی بر ضعف ، تباهی و سردرگمی این رژیم جعلی و اشغالگر دلالت دارد. در یکی از تازه‌ترین این موارد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی افشا کردند  که اشکال فنی غیرعادی در سرور مرکزی قطارهای این رژیم به وجود آمده است.بر همین اساس به دلیل توقف سرور مرکزی قطارهای اسرائیل حرکت تمامی قطارها تا ساعت ۹ شب شنبه به حال تعلیق درآمد. پس‌ازآن نیز منابع صهیونیستی از استمرار این اخلال گسترده خبر داده و مقامات راه‌آهن رژیم صهیونیستی از احتمال طولانی‌تر شدن این بحران سخن می‌گویند.از سوی دیگر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز نوشته است که مجموعه هکری به نام «جادوی سیاه»پایگاه‌های اینترنتی متعددی را در اسرائیل هک کرده و صفحات اصلی این سایت‌ها را از دسترس خارج کرده است.
حدود دو هفته پیش نیز منابع رسانه‌ای از حمله سایبری گسترده علیه شرکت سازنده مترو تل‌آویو که هنوز تکمیل نشده، خبر داده بودند. زیرساخت‌های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی و مراکز و تأسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی به‌ویژه در طول ماه‌های اخیر بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته است. 
 دروغ‌پردازی بی‌پایان صهیونیست‌ها 
پس از عملیات اخیر  در قدس، مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل غیرفعال بودن دوربین‌های موجود در منطقه امکان شناسایی عاملان انفجار وجود ندارد.صبح روز چهارشنبه گذشته، وقوع دو انفجار در پایانه اصلی اتوبوس‌ها و چهارراه راموت در غرب قدس اشغالی باعث کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن دستکم ۴۷ نفر دیگر شد که حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم نیز اعلام کرد که دوربین‌های شهرداری نیز در هنگام انفجار غیرفعال بوده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز این دروغ‌پردازی بزرگ را با طرح ادعای کیفیت پایین دوربین‌های محل انفجار تکمیل کرد؛ اما پس از ساعاتی منظومه دروغین صهیونیست‌ها در هم شکست. ساعاتی پس از ماجرا،  گروه هکری «عصای موسی» تصاویر واضحی با کیفیت بالا از این دو انفجار منتشر کرد.این گروه خطاب به صهیونیست‌ها اعلام کرد، شما هزینه هر خونی که ریخته شود را خواهید پرداخت و در سرزمین‌های اشغالی فلسطین آسایش و آرامش نخواهید داشت.
 ما پایان شما را رقم خواهیم زد. درضمن حافظه دوربین‌ها را نیز برای شما فرمت کردیم.
با انتشار این بیانیه، رژیم صهیونیستی علاوه بر یک شکست اطلاعاتی و امنیتی درزمینه پیشگیری و سپس شناسایی عاملان انفجارها، یک شکست بزرگ دیگر نیز متحمل گردید و باعث یک آبروریزی برای مقامات این رژیم و بی‌اعتمادی بیشتر صهیونیست‌ها به آن‌ها شد.
 جدال در ارتش رژیم صهیونیستی 
اما ماجرا تنها به وقوع بحران‌های هکری و زیرساختی در اراضی اشغالی ختم نمی‌شود! روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی از تعلیق فعالیت ۵ نظامی صهیونیست در پی حمله به یک فعال صهیونیست چپ‌گرا در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری خبر داده است.ارتش رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرده که این مورد استثنا باشد و به یک قاعده تبدیل نشود.«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در پی این امر طی پیامی به نظامیان ارتش این رژیم گفت که متأسفانه اخیرا چندین بار شاهد خشونت و به‌کارگیری زور علیه «اسرائیلی‌ها» بوده‌ایم و این خشونت هم لفظی و هم فیزیکی بود.
وی تأکید کرد که به‌کارگیری بی‌دلیل زور (علیه اسرائیلی‌ها) به‌طورکامل ممنوع است و این رفتار غیرطبیعی نیازمند محکومیت و مجازات شدید است. پیام کوخاوی منجر به خشم «ایتمار بن گویر»وزیر امنیت داخلی آتی رژیم صهیونیستی شد و او گفت که خواستار توضیح در خصوص این مسئله خواهد شد.
بن گویر در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گفت: حمایت نکردن از نظامیان غیرممکن است، می‌خواهم که نگاه عمیق به ابهامات داشته باشند و اگر اقدامات تحریک‌آمیزی علیه نظامیان انجام شده است دلیلی ندارد که ارتش از آن‌ها حمایت نکند.
 فراتر از یک منازعه ساده! 
اخیرا شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی ویدئویی منتشر کرد که نظامیان صهیونیست یک فعال چپ‌گرای صهیونیست را به زمین می‌اندازند و ضرباتی به صورتش وارد می‌کنند.یک نظامی صهیونیست نیز خطاب به یک فعال چپ‌گرای صهیونیست می‌گوید که بن گویر روی کار خواهد آمد و به تمام اقدامات شما پایان خواهد داد.این ویدئو خود گوشه‌ای از شکاف و اختلافات گسترده داخلی بین سکولارها و هواداران احزاب دینی در رژیم صهیونیستی و گسست درونی این رژیم را نشان می‌دهد.بر اساس توافقی که اخیرا با نتانیاهو انجام شده است، بن گویر تندرو در کابینه آتی به‌عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منصوب خواهد شد.
این درگیری‌ها بین نظامیان افراطی هوادار بن گویر در ارتش با چپ‌گراها و واکنش کوخاوی و بن گویر به آن، نگرانی شدید «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را درخصوص کشیده شدن اختلافات و شکاف‌های داخلی به درون ارتش به همراه داشت و او در صفحه توییتر خود به دفاع از ارتش این رژیم پرداخت و نوشت:«دفاع از اسرائیل و اسرائیلی‌ها مأموریت ارتش است و در طول سالیان متعدد به این مأموریت وفاداری شده و با چالش‌های مختلف مقابله شده است و روح ارتش اسرائیل و ارزش‌های آن سنگ بنای قدرتش در انجام صحیح کارها و رکن اصلی امنیت داخلی است.»
|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.