خط مشی ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102112
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۱۸ |
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس:

خط مشی ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در راستای بیانات رهبر‌معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ضمن درود به ارواح پاک شهدا به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره توصیه‌های راهگشا بیان می د‌ارند و خط مشی موفقیت را ترسیم می‌کنند.
خط مشی ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در راستای بیانات رهبر‌معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ضمن درود به ارواح پاک شهدا به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره توصیه‌های راهگشا بیان می د‌ارند و خط مشی موفقیت را ترسیم می‌کنند. ایشان پیش از انتخابات حال‌حاضر‌ و حضور کاندیداهای فعلی، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را حائزاهمیت می‌شمارند و با ترسیم رهنمودهای لازم، مسیر موردنیاز  برای انتخاب اصلح را مبرهن می‌سازند. 
وی با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری افزود: در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه‌  انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، رهبر‌معظم انقلاب اسلامی مردم را به دیدار دعوت کرده و توصیه‌های لازم را بیان داشتند. بی‌شک با توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی و خط مشی‌های مشخص شده از سوی ایشان، مردم اهتمام مضاعف خواهند داشت و در سراسر کشور حضور حداکثری رقم خواهد خورد. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه‌های انتخاب اصلح تصریح کرد: انتخاب اصلح مطابق با بیانات رهبر انقلاب اسلامی اهمیت فراوانی دارد و باید کوشید تا از میان جمع ۶ نفره کاندیداها فرد اصلح را برگزید و به تمامی ابعاد موضوعی توجه داشت. از جمله موضوعات قابل توجه دارا بودن برنامه مشخص، پرکار بودن، خستگی ناپذیر بودن، ساده زیستی و مردم داری است. 
کوثری در پایان این گفت‌وگو با تأکید بر استمرار راه شهدای خدمت و انتخاب فرد مسئولیت پذیر همچنین خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کرد که اقدامات بزرگ را به ثمر رسانده باشد و مسئولیت‌های خطیری را پشت سر گذاشته باشد. توجه به این موضوعات می‌تواند در نهایت امر موجب انتخاب فرد  اصلح و استمرار راه شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی باشد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.