عملیاتی شدن قوانین مصوب‌ مجلس یک ضرورت است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79588
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۶:۴۳ |
حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی:

عملیاتی شدن قوانین مصوب‌ مجلس یک ضرورت است

حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» ضرورت تسریع اجرای طرح و لوایح تصویب شده همچون طرح ‌ مالیات بر عایدی سرمایه از سوی دولت ، همچنین افزایش ‌بهره بانکی و طرح ساماندهی کارکنان دولت اظهار‌کرد: اجرایی شدن یک قانون که در‌مجلس‌ مصوب می‌شد، ضرورت دارد. در راستای اجرایی شدن طرح‌های در دستورکار، اولویت بندی صورت گرفته است.
عملیاتی شدن قوانین مصوب‌ مجلس یک ضرورت است

گروه سیاسی 
حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» ضرورت تسریع اجرای طرح و لوایح تصویب شده همچون طرح ‌ مالیات بر عایدی سرمایه از سوی دولت ، همچنین افزایش ‌بهره بانکی و طرح ساماندهی کارکنان دولت اظهار‌کرد: اجرایی شدن یک قانون که در‌مجلس‌ مصوب می‌شد، ضرورت دارد. در راستای اجرایی شدن طرح‌های در دستورکار، اولویت بندی صورت گرفته است. وی افزود: در اولویت بندی مجلس، طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار قرار گرفته و طی هفته جاری رسیدگی خواهد شد. امیدواریم این طرح با آرای مثبت نمایندگان مصوب شود. جزئیات این طرح بسیار است و در این راستا نیاز است تا نظرات مخالف و موافق شنیده شود. 
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در طرح ساماندهی کارکنان دولت تلاش‌مان این است تا کلیه کسانی که دچار مشکل شده‌اند و حاشیه امنیت شغلی‌شان برهم خورده، مورد توجه قرار بگیرند. 
او متذکر شد: چنانچه طرح تصویب شود، اجرای طرح از سوی دولت اهمیت فراوانی خواهد داشت. امیدواریم پس از تصویب طرح‌های‌ اولویت بندی شده از جمله طرح ساماندهی کارکنان دولت، در روند اجرایی مقاومت نشود تا اهداف تبیین شده به درستی اجرا شوند.
بر‌ اساس رای نمایندگان به بررسی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت، این طرح برای رسیدگی در دستور کار یک شنبه (۱۸ دی) قرار گرفت. افزون بر این طرح حمایت از افشاگران فساد و طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار جلسات علنی مجلس در هفته آینده قرار دارد. یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز با  اشاره به عزم جدی مجلس برای تحقق طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: این طرح ضمن ایجاد امنیت شغلی کارکنان سبب افزایش حقوق می‌شود.
بهروزی فر در این باره همچنین افزوده است: برنامه ریزی خوبی در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت صورت گرفته است و تلاش شده بر اساس شرایط اقتصادی و معیشتی حال تصمیم گیری شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.