حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن چشمگیر و مبارک بود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 60517
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 23 بهمن 1400 - 6:27 |
حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس:

حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن چشمگیر و مبارک بود

حسین حق وردی، نماینده مردم  شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» با اشاره به حضور پرشور مردم به مناسبت 22 بهمن‌ماه می‌گوید:ملت ایران همواره نشان داده‌اند که به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی وفادار هستند و این بار نیز مانند همیشه نمره 20 گرفتند مردم همیشه هر جا به حضورشان نیاز بوده است نشان داده‌اند از بسیاری از مسئولان جلوتر هستند و مشتاقانه به همان آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی وفادار هستند.
حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن چشمگیر و مبارک بود

حسین حق وردی، نماینده مردم  شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» با اشاره به حضور پرشور مردم به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه می‌گوید:ملت ایران همواره نشان داده‌اند که به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی وفادار هستند و این بار نیز مانند همیشه نمره ۲۰ گرفتند مردم همیشه هر جا به حضورشان نیاز بوده است نشان داده‌اند از بسیاری از مسئولان جلوتر هستند و مشتاقانه به همان آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی وفادار هستند.
وی افزود: قطعاً این حضور باشکوه مردم که لازم است به‌عنوان نماینده آن‌ها از حمایتشان تشکر کنم، در تمام مناسبات ما تأثیرگذار خواهد بود. حتماً وحدت ملی کشور را تقویت می‌کند و پشتوانه انقلاب اسلامی خواهدبود و جبهه مقاومت را در سطح جهان تقویت می‌کند. حق وردی ادامه داد: این حضورموجب یاس و ناامیدی دشمنان ما خواهد شد چراکه خواهند دید بعد از گذشت ۴۳ سال هنوز مانند روزهای نخست انقلاب مردم از آرمان‌های اصیل انقلاب جانانه حمایت می‌کنند و ۲۲ بهمن تجدید میثاقی با مقام معظم رهبری و حمایت از ولایت مطلقه فقیه بود.
*پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، باعث یاس و نا امیدی دشمنان نظام است
این نماینده مجلس اظهار کرد: امام راحل به مردم تأکید فرموده بودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. لذا مردم نشان دادند که پشتیبان ولایت‌فقیه و پشتیبان قابل‌اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این مسئله در یاس و ناامیدی دشمنان مؤثر خواهد بود. حتی حضور مردم موضع تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در مقابل غربی‌ها را تقویت می‌کند.
او تصریح کرد: اگر شرایط کرونایی نبود قطعاً حضور مردمی باشکوه‌ترمی‌شد. هرچند علیرغم همین شرایط کرونایی، حضور گرم مردم قابل‌تمجید است و باید جانانه از آن‌ها سپاسگزار باشیم. ملت ایران دشمن‌شناس و موقعیت‌شناس هستند. 
حق وردی بیان کرد: اکنون شاهد هستیم دولت‌های غربی تمام تلاش خود را می‌کنند تا حداکثر امتیاز را از ما بگیرند. مذاکره‌کنندگان کشورمان می‌دانند خطوط قرمز توسط مقام معظم رهبری مشخص‌شده و ایشان نیز بارها به آن تأکیدفرموده‌اند.وی افزود: همچنین  در مصوبه مجلس شورای اسلامی خطوط قرمز کشورمان به‌صورت مشخص بیان‌شده است. قطعاًمذاکره‌کنندگان کشورمان مانند دولت قبلی به دنبال این نیستند که بخواهند امتیازات بیشتری به‌طرف مقابل بدهند. نماینده مردم شهریار در مجلس عنوان کرد: شاهد بودیم که در دوره‌های قبلی باوجوداینکه ایران امتیازات حداکثری به غرب و آمریکا داد اما آن‌ها به همان نیز پایبند نبودند و از آن خارج شدند. اکنون نیز ما حرف خاصی نداریم صرفاًمی‌گوییم شما از قرارداد خارج‌شده‌اید و این شما هستید که ابتدا باید به تعهدات خویش برگردید و باید مفاد برجام را اجرا کنید و تضمین دهید.حق وردی در انتها گفت: لذا حضور مردمی قطعاً موضع مذاکره‌کنندگان کشورمان را تقویت می‌کند و آن‌ها نیز به همین پشتیبانی می بالند و مواردی را که در حد خطوط ترسیم‌شده توسط نظام است، عمل کنند.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن چشمگیر و مبارک بود بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.