ساخت ریموت خودرو - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57094
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ |

ساخت ریموت خودرو

مجموعه کلیدکار، کار ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای مختلف را به شکل بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد. معمولا افراد از ریموت اورجینال خودرو خود به خوبی مراقبت می‌کنند. اما ممکن است اتفاقاتی باعث از دست دادن یا خرابی ریموت شود.
ساخت ریموت خودرو

مجموعه کلیدکار، کار ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای مختلف را به شکل بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد. معمولا افراد از ریموت اورجینال خودرو خود به خوبی مراقبت می‌کنند. اما ممکن است اتفاقاتی باعث از دست دادن یا خرابی ریموت شود. در صورت گم شدن یا خرابی آن، فرد مجبور به تهیه دوباره ریموت خودرو می‌شود. ریموت خودرو قطعه مهمی برای جلوگیری از سرقت و دستبرد به ماشین است و برای هر خودروای منحصر به فرد است اینگونه که هر ریموت باید کدهی شود تا فقط بتواند همان خودرو را قفل و باز کند. در ادامه به بررسی ریموت‌ خودرو در خودروهای بنز، بی‌ام‌و، لکسوس و باز کردن درب گاوصندوق می‌پردازیم. این خدمات بخشی از کارهایی است که مجموعه کلید کار به مشتریان ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید.

ریموت خودرو بنز

بسیاری از افراد در ایران هنگام استفاده از خودرو لوکس بنز خود از ریموت خودرو یدک استفاده می‌کنند چرا که ریموت اصلی بنز در بسیاری از مدل‌ها غیر قابل جایگزینی است. اما باید توجه داشت که برای ساخت کلید یدک نباید به ریموت اصلی خودرو صدمه بزنید. کار ساخت ریموت ماشین باید توسط متخصص انجام شود.

همچنین اگر ریموت خام دارید و یا ماشین را از فرد دیگری خریداری کرده‌اید ابتدا باید ریموت را خام کنید و سپس به تعریف کدهی آن اقدام کنید. با این کار امنیت خودرو شما تضمین می‌شود. کلید کار در کنار خدمات فروش ریموت بنز، خدمات کددهی و تعمیر ریموت بنز و همچنین تعویض باتری ریموت خودرو را نیز ارائه می‌دهد.

خودرو بنز در کلاس‌های s، E، C و مدل‌هایی که در ایران بیشتر موجود هستند مانند سوئیچ بنز E250، سوئیچ بنز AMG GT و … و همچنین خدمات مربوط به خام کردن ریموت، پروگرام ریموت کپی و تعریف آن و همچنین تعمیر و تعویض قاب ریموت را نیز ارائه می‌دهد.

با توجه به سیستم امنیت بالا در ریموت خودرو بنز، ریموت این خودروها پیچیدگی بیشتری دارند و کار کردن و با آنها و تعمیرشان نیاز به مهارت و تجربه دارد که کلید کار می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ریموت خودرو بی‌ام‌و

خودروهای بی ام و در بازار ایران از سه سری E و F و G هستند. کار تولید و ساخت و کدهی ریموت خودرو بی ام و توسط گروه متخصص کلید کار برای تمامی مدل‌های موجود در بازار ایران انجام می‌شود. در صورت قفل بودن درب خودرو و نداشتن کلید خدمات در محل نیز انجام می‌شود و باز کردن درب خودرو شما بدون وارد کردن هیچ آسیبی به بدنه آن انجام می‌شود. باید بدانید که برای ساخت کلید یدک نیاز به دسترسی به کامپیوتر خودرو وجود دارد. خدمات کلیدکار علاوه بر ساخت ریموت خودرو شامل تعویض باتری و قاب ریموت بی ام و نیز می‌شود و تیم ما این کار را بدون زدن هیچگونه صدمه‌ای به خودرو انجام می‌دهد. همچنین خدمات خام کردن سوئیچ و ریموت بی ام و و کدهی دوباره به آن نیز در کنار غیر فعال کردن ریموت‌های گم شده از کامپیوتر خودرو نیز به مشتریان ارائه می‌شود. برای کار روی ریموت و تعمیر ریموت با توجه به سیستم امنیت بالا در آن‌ها باید از ابزار و دستگاه‌های مخصوص استفاده کرد و تکنسین این کار نیز باید از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد.

بی‌ام‌و (BMW) ابرشرکت خوشنام خودروسازی آلمانی است که کار خودروهای لوکس و موتورسیکلت را انجام می‌دهد. بی‌ام‌و در ابتدا کاتولید تولید موتورهای هواگرد را انجام می‌داد و تا سال ۱۹۴۵ در همین زمینه فعالیت داشت. بی‌ام‌و در سال ۲۰۱۵ دوازدهمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان بود. این ابرشرکت در تمامی قاره‌ها به جز استرالیا کارخانه تولید خودرو دارد.

ریموت خودرو لکسوس

مجموعه کلید کار خدمات ساخت و پروگرام کلید ریموت و ساخت ریموت یدک لکسوس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنین خدمات تعویض باتری و قاب ریموت خودرو لکسوس را نیز انجام می‌دهد. تمامی خدمات ارائه شده کلید کار توسط گروه متخصص و متبحر ما در کمترین زمان اجرا می‌شود.

لکسوس شرکت خودروسازی ژاپنی است و کار تولید و توزیع خودروهای لوکس را بر عهده دارد. شرکت لکسوس توسط مدیرعامل ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد. تویودا در زمان راه اندازی لکسوس مدیرعامل شرکت تویوتا بود. لکسوس با تولید خودروهای لوکس به برندی بین‌المللی تبدیل شده است و ‌بزرگترین تولیدکننده خودروهای سفارشی در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت اکنون تولیدات خود را در بسیاری از کشور جهان عرضه می‌کند.

ریموت خودرو کیا سراتو

ریموت خودرو کیا سراتو باید با توجه به پارت نامبر آن برای خودرو تهیه شود. برای مثال ریموت کیا سراتو مونتاژ داخلی (سایپا) با کیا سراتو سال ۲۰۱۴ همخوانی نخواهد داشت. ریموت شامل سه دکمه قفل، باز و صندوق است. دارای باتری داخلی است. در صورت صدمه دیدن قاب و یا خراب یا تمام شدن باتری آن‌ها قابل تعویض هستند. برای داشتن ریموت جدید باید کدهی آن توسط افراد متخصص انجام شود تا احتمال به وجود آمدن خطا در هنگام کدهی پایین بیاید.

شرکت خودروسازی کیا یک شرکت کره‌ای و زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ هیوندای است. خودرو کیا سراتو نزدیک به ۲۰ سال است که در حال تولید است. خودرو کیا سراتو سایپا که مونتاژ ایران است تا سال ۹۸ تولید می‌شد. تولید این خودرو به دلیل نبودن قطعه متوقف شد. نوع وارداتی آن توسط نمایندگی کیا یعنی اطلس خودرو تا زمان ممنوعیت ورود تا سال ۲۰۱۸ در ایران موجود است. ریموت خودرو سایپا برای مدل مونتاژ و وارداتی دارای پارت نامبر متفاوت است. شما با تماس با متخصص می‌توانید از پارت نامبر خود مطمئن شده و سپس برای تعمیر یا ساخت سوئیج برای خودرو خود درخواست دهید.

باز کردن درب گاوصندوق

گاوصندوق‌ها انواع مختلفی دارند و از انواع آن‌ها می‌شود به انواع ضد سرقت، ضد آتش، آب و گرد و غبار، گاو صندوق با قفل الکتریکی، قفل رمزی و … اشاره. چیز مشترکی که در اکثر آن‌ها وجود دارد رمز و کلید آن‌هاست. این رمز و کلید برای بسته ماندن درب گاوصندوق و حفظ اشیا داخل آن نیاز است. اما اگر کلید آن گم شود و یا رمز آن فراموش شود نباید تمام مدارک با ارزش را از دست داد. می‌توان از یک کلید ساز گاوصندوق درخواست کرد که رمز یا کلید گاو صندوق را برای ما بسازد.

باز کردن درب گاوصندوق بدون داشتن رمز و کلید آن ممکن است سخت به نظر برسد و باید هم سخت باشد زیرا هدف اصلی گاوصندوق حفظ وسایل داخل آن است. اما همان طور که گفته شد در صورت گم کردن رمز یا کلید و یا حتی در صورت خراب شدن درب گاوصندوق می‌توان با کمک از متخصص به وسایل داخل آن دسترسی پیدا کرد. متخصصان کلیدکار برای کمک به شما برای باز کردن درب گاوصندوق شما بهتان کمک می‌کنند.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.