آموزش میکروپیگمنتیشن - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57033
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ |

آموزش میکروپیگمنتیشن

ابروهای ما سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی هستند. ابروهای ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورت دارند، شخصیتی مثبت و قوی به فردی می‌دهد.
آموزش میکروپیگمنتیشن

ابروهای ما سلاحی قدرتمند در ارتباطات غیرکلامی هستند. ابروهای ما با رنگ، شکل و موقعیتی که روی صورت دارند، شخصیتی مثبت و قوی به فردی می‌دهد. علاوه بر صرفه جویی در وقت شما برای آرایش روزانه، درمان میکروبلیدینگ فیبروس در موقعیت‌های مختلف مانند باران یا در استخر که آرایش را پاک می‌کند، تأثیر زیادی بر عزت نفس دارد. همچنین آرایش دائمی (PMU) یا میکروپیگمنتیشن روشی برای انتقال رنگدانه‌های معدنی هیپوآلرژنیک در لایه پوستی است. با یک سوزن بسیار نازک و رنگدانه، شکل ابرو، چشم یا لب‌ها بهتر می‌شود. در ادامه به توضیح این روش‌ها و آموزش تاتو آرایشی ابروها می‌پردازیم.

میکروپیگمنتیشن چیست؟

گاهی اوقات از میکروپیگمنتیشن به عنوان آرایش نیمه دائمی یاد می‌شود. این روش یک درمان آرایشی نیمه دائمی غیر تهاجمی است. ممکن است برای تقویت پوست سر، ابروها، مژه‌ها، پلک‌ها برای خط چشم و لب‌ها (برای اصلاح رنگ) انجام شود. برای یادگیری میکروپیگمنتیشن باید ابتدا در دوره آموزش تاتو شرکت کنید.

چه کسانی کاندیدای خوبی برای میکروپیگمنتیشن هستند؟

هر کسی، زن یا مرد، می‌تواند میکروپیگمنتیشن انجام دهد. اگر شما فردی هستید که می‌خواهید در زیباترین حالت خود باشید و در عین حال از چالش‌های فیزیکی استفاده از آرایش اجتناب کنید، میکروپیگمنتیشن ممکن است مخصوص شما باشد. میکروپیگمنتیشن همچنین ممکن است یک درمان یا راه‌حل برای برخی از شرایط پزشکی از جمله برای جایگزینی ابروهایی که به دلیل افزایش سن یا بیماری‌های زمینه‌ای نازک شده‌اند.

و به عنوان یک راه حل دائمی اگر به آرایش سنتی و موقت حساسیت دارید باشد.

روش‌های میکروپیگمنتیشن نیز به دلایل کاملا شخصی نیز استفاده می‌شود، مانند:

  • شما دوست ندارید به صورت روزانه آرایش کنید.
  • شما دوست دارید ابروها یا مژه‌هایی پرتر یا واضح‌تر داشته باشید.
  • شما می‌خواهید لب‌هایی با رنگ بهتر یا پررنگ‌تر داشته باشید.
  • شما زخم‌هایی دارید که می‌خواهید با رنگدانه خالکوبی مشخص نباشد.

همانطور که متوجه شدید این روش مشتریان زیادی دارد پس بازار کار خوبی نیز دارد به همین دلیل خیلی از افراد به آموزش تاتو آرایشی علاقه‌مند شده‌اند.

میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می‌شود؟

اکثر این روش‌ها (چه میکروپیگمنتیشن چه فیبروز) فقط به بی‌حسی موضعی نیاز دارند تا پوست را بی‌حس کند و شما را در طول عمل راحت نگه دارد. این روش با یک ابزار قلم مانند یا تفنگ خالکوبی استاندارد انجام می‌شود. سوزن چند میلی‌متر به لایه میانی پوست شما (درم) نفوذ می‌کند و رنگدانه اکسید آهن تزریق می‌شود. متخصص زیبایی یا جراح پلاستیک شما در حین انجام عمل از دستکش‌های پزشکی استفاده می‌کند. برای یادگیری میکروپیگمنتیشن به صفحه دوره آموزش میکروپیگمنتیشن بروید.

انجام بیشتر روش‌های تاتو آرایشی از ۳۰ دقیقه تا چند ساعت طول می‌کشد (از آماده‌سازی تا پایان عمل، زمان بستگی به پیچیدگی روش دارد). پس از انجام عمل، متخصص شما یک ضد عفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می‌دهد. علاوه بر این، ممکن است برای نرم نگه داشتن ناحیه و بهبودی به شما پماد داده شود. گاهی اوقات ممکن است یک بانداژ برای محافظت از ناحیه تا چند ساعت پس از عمل روی ناحیه گذاشته شود.

فیبروز چیست؟

فیبروز میکروبلیدینگ یک تکنیک عالی برای کشیدن ابرو به صورت دستی (با استفاده از میکروبلیدینگ) است.. امروزه به لطف طیف وسیعی از مزایایی که برای مشتریان ارائه می‌دهد فیبروز یکی از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی است.

آموزش تاتو فیبروز چیست؟

دوره آموزش فیبروز ابرو فقط یک دوره معمولی طراحی ابرو نیست. فیبروز میکروبلیدینگ تنها برند میکروبلیدینگ در جهان است که به متخصصان امکان می‌دهد درآمد بیشتری داشته باشند و حرفه‌ای بین‌المللی داشته باشند. در طول دوره آموزش فیبروز، کار‌آموزان از روز اول از موسسه پشتیبانی دریافت می‌کنند و این پشتیبانی در تمام دوران حرفه‌ای آنها، نه تنها در طول آموزش، ادامه دارد.

در طول دوره، کارآموزان موسسه آموزشی تکنیک‌های پیشرفته میکروبلیدینگ را اتخاذ می‌کنند، در مورد پوست، قوانین خاص مربوط به بهداشت، مراقبت از پوست، و همچنین در مورد راه‌هایی برای یافتن مشتریان و ایجاد ارتباط با کیفیت با آنها آشنا می‌شوند.

مراحل کلاس‌های آموزش تاتو نیمه دائم

کلاس‌های آموزش تاتو میکروپیگمنتیشن و فیبروز ابرو باید حداقل این موارد را پوشش دهد:

  • تئوری
  • تقارن ابرو – گام به گام عملی
  • ابروهای سایه دار
  • تارهای مو
  • میکروبلیدینگ و تمرین با دستگاه
  • تمرین تکنیک چندگانه

در پایان این دوره‌ها شما باید بتوانید این مهارت‌ها را داشته باشید

  • ابروهای سایه دار طبیعی را ترسیم کنید
  • تارهای مو را به شکل سه بعدی ترسیم کنید
  • تکنیک های پیشرفته ابرو را اجرا کنید
  • تقارن ابرو را متوجه شوید
  • دانش سوزن و رنگدانه را بلد باشید
  • تمرین را روی پدهای تمرین تمرین کنید
  • آموزش روی مدل ها را تمرین کنید
  • تکنیک های مختلف ابرو را با ابزار دستی دیجیتال و/یا دستی بیاموزید
  • سناریوهای واقعی در مورد زمان استفاده از دستگاه دیجیتال یا ابزار دستی را بیاموزید

تفاوت تاتو و میکروپیگمنتیشن چیست؟

اگر طاسی دارید، لکه‌های طاسی دارید، یا با مشکل نازک شدن موهای ابرو مواجه هستید، پس راه‌حلی می‌خواهید که ظاهر شما را زیباتر کند. گزینه‌های بسیار کمی وجود دارد و تاتو پوست یکی از آنهاست. این درمان که معمولا میکروپیگمنتیشن نامیده می‌شود، ممکن است شبیه به تاتو سنتی شبیه باشد، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد که آن را به یک درمان ایده آل تبدیل می‌کند.

• یک سوزن نازک استفاده می‌شود و جوهر عمیق‌تر وارد می‌شود

میکروپیگمنتیشن مانند خالکوبی نیست، بنابراین نتایج آن متفاوت خواهد بود. مهمتر از همه، بعید است که رنگدانه پخش شود. متخصصان از سوزن‌هایی استفاده می‌کنند که در عمق درم فرو می‌رود. یک خالکوبی سنتی جوهر را درست زیر سطح اپیدرم باقی می‌گذارد و هر چه جوهر عمیق‌تر باشد، دقیق‌تر خواهد بود. پس امکان پخش‌شدگی رنگ تاتو در میکروپیگمنتیشن وجود ندارد. در دوره آموزش تاتو آرایشی عمق وارد شدن سوزن تاتو به پوست آموزش داده می‌شود.

همچنین سوزن استفاده شده بسیار نازکتر از سوزنی است که توسط تکنسین تاتو استفاده می‌شود. این سوزن اجازه می‌دهد تا یک نقطه درج بسیار کوچکتر با جوهر کمتر و یک تاتو ظریف‌تر ایجاد شود.

جوهر استفاده شده نیز با رنگ پوست و رنگ موهای شما مطابقت دارد. بنابراین، در حالی که یک تاتو سنتی برای مشخص کردن ویژگی‌ها و بسیار پررنگ ایجاد می‌شود در میکروپیگمنتیشن ولی رنگدانه ها باید با هم ترکیب شوند و طبیعی به نظر برسند.

• رنگدانه دائمی نیست

زمانی که میکروپیگمنتیشن را برای زیباسازی ابرو خود انتخاب می‌کنید ریسک کمتری وجود دارد، زیرا این نوع تاتو کاملا دائمی نیست. این حالت نیمه دائمی در نظر گرفته می‌شود و بسته به بدن و میزان نور خورشید که شما در معرض آن قرار می‌گیرید، اغلب بین سه تا شش سال روی پوست شما باقی می‌ماند.

از آنجایی که چندین جلسه برای انجام آن مورد نیاز است، می‌توانید انتظار داشته باشید که بیشتر از هزینه تاتو سنتی هزینه دارد.

سخن آخر

با توجه به مطالب مطرح شده متوجه محبوبیت روش تاتوهای نیمه‌دائم و موقعیت خوب آموزش تاتو آرایشی شدیم. نکته مهم در مورد آموزش میکروپیگمنتیشن یا آموزش فیبروز ابرو این است که شما باید دوره خود را در یک موسسه معتبر بگذرانید که شما را برای آزمون مدرک فنی و حرفه‌ای آماده کند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.