دولت به دنبال وفاق در انتصاب مدیران استانی است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54474
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۱۵ |
علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس:

دولت به دنبال وفاق در انتصاب مدیران استانی است

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به لزوم تشکیل سریع‌تر بدنه دولت اظهار کرد: متأسفانه نماینده برخی از استان‌ها برای انتخاب استانداران خود به توافق خوبی نرسیده‌اند دولت به دنبال رفاه است و فردی که انتخاب می‌شود کسی باشد که هم دولت، هم نمایندگان و هم مسئولان استانی او را قبول داشته باشند و نتیجه این انتخاب وفاق خوبی بین دولت و مجلس و مسئولان استان باشد تا کارها بهتر و سریع‌تر پیش برود.
دولت به دنبال وفاق در انتصاب مدیران استانی است

گروه سیاسی
علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به لزوم تشکیل سریع‌تر بدنه دولت اظهار کرد: متأسفانه نماینده برخی از استان‌ها برای انتخاب استانداران خود به توافق خوبی نرسیده‌اند دولت به دنبال رفاه است و فردی که انتخاب می‌شود کسی باشد که هم دولت، هم نمایندگان و هم مسئولان استانی او را قبول داشته باشند و نتیجه این انتخاب وفاق خوبی بین دولت و مجلس و مسئولان استان باشد تا کارها بهتر و سریع‌تر پیش برود. وی افزود: تکلیف استانداران و مدیران بیشتر استان‌هایی که نمایندگان و مسئولانشان توانسته‌اند توافق کنند، مشخص‌شده است به‌جز چند استان محدود که امید است هرچه سریع‌تر تکلیفشان مشخص شود. علیزاده ادامه داد: دولت به دنبال آن نیست که به‌صورت دستوری کسی را انتخاب و انتصاب کند بلکه به دنبال وفاق است. لذا یکی از دلایل کند پیش رفتن این مسئله نیز همین است. هرچند باید این رویه سریع‌تر طی می‌شد اما به نظر می‌رسد در مراحل پایانی کار است.
  وفاق نظر در مورد استانداران و مدیران استانی برای دولت مهم است
این نماینده مجلس گفت: وفاق در استان‌ها و مسئولان استانی بسیار مهم‌تر از انتخاب سریع مدیران است. چراکه وجود وفاق از درگیری‌ها می‌کاهد و در آینده سرعت امور را افزایش می‌دهد. با نگاهی به استانداران انتخاب‌شده توسط دولت، به نظر می‌رسد شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی و نگاه فراجناحی از اهمیت خاصی برخوردار است.او اظهار کرد: همین دیدگاه نشان می‌دهد که اگر بدنه دولت کامل شود، سرعت امور افزایش می‌یابد و کیفیت رسیدگی به مشکلات نیز متفاوت خواهد شد. درست است که مردم گله‌دارند و خواهان رسیدگی سریع‌تر به مشکلات هستند و حق نیز با آن‌هاست.علیزاده خاطرنشان کرد: حتی در حوزه ریاست جمهوری هنوز فرد یا افرادی حضور دارند که عضو فعال فتنه ۸۸ بوده‌اند اما متأسفانه من هنوز خبر برکناری را ندیده‌ام. لذا به نظر می‌رسد این مسئله ناشی از کندی کار است. این‌طور نیست که قحط‌الرجال باشد و مدیری در کشور وجود نداشته باشد.نماینده مردم دامغان در مجلس در انتها متذکر شد: اما به‌هرحال دولت قصد رفتار دستوری ندارد اما بااین‌حال باید سریع‌تر مدیران را انتخاب کنند. ازآنجاکه عملکرد مسئولان دولت روحانی جالب نبوده و مردم از شرایط موجود ناراضی هستند، لزوم رسیدگی به امور اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.