انتخابات ۱۴۰۰،خط پایانی بر ناکارآمدی‌ها بود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 46782
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۳۷ |
اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس:

انتخابات ۱۴۰۰،خط پایانی بر ناکارآمدی‌ها بود

اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به لزوم تعامل قوا با یکدیگر برای پیشبرد کشور در شرایط فعلی، بیان کرد: با انتخاب مردم در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، مسیر جدیدی در مدیریت اجرایی کشور به وجود آمد و باعث افزایش امید مردم شد که خواسته‌هایشان موردتوجه قرار گیرد.
انتخابات ۱۴۰۰،خط پایانی بر ناکارآمدی‌ها بود

گروه سیاسی 
اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به لزوم تعامل قوا با یکدیگر برای پیشبرد کشور در شرایط فعلی، بیان کرد: با انتخاب مردم در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری، مسیر جدیدی در مدیریت اجرایی کشور به وجود آمد و باعث افزایش امید مردم شد که خواسته‌هایشان موردتوجه قرار گیرد. این کار باید اولویت اصلی دولت سیزدهم باشد. وی افزود: به نظر من انتخابات ۱۴۰۰ خط پایانی بر ناتوانی و ناکارآمدی دولت فعلی در مسائل داخل و حتی مسائل بین‌المللی بود. به همین دلیل از دولت آتی انتظارات زیادی وجود دارد و باتوجه به میراثی که از دولت روحانی به او رسیده کار بسیار سختی در پیش دارند. اولین اقدام دولت سیزدهم بعد از سوگند ارائه هیئت‌وزیران و معاونان و رؤسای سازمان‌های مختلف ریاست‌جمهوری هم‌راستا باهدف خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و ایجاد و افزایش اقتدار ایران در سطح بین‌المللی است. شاکری عنوان کرد: درنتیجه امیدوار هستیم با وزرای خدوم و کارآمد که کارنامه خوبی دارند به این هدف دست پیدا کنیم و مجلس نیز با نظارت خود موانع این مسیر را رفع می‌کند. امیدوار هستیم   کسانی که این توانایی رادارند برای هیئت‌وزیران انتخاب شود.  
 در دولت روحانی شاهد عدم همراهی دولت با مجلس بودیم 
وی ادامه داد: در دولت روحانی، عدم همراهی و هماهنگی بین دولت و مجلس را مشاهده کردیم، درحالی‌که نوسانات شدید قیمت اقلام اساسی و ناکارآمدی در ارائه خدمات آب و برق همگی با هماهنگی و نظارت و تعامل قوا قابل‌حل بود اما متأسفانه این کار در دولت روحانی به سرانجام نرسید. شاکری درانتها گفت: حال با آمدن دولت حجت‌الاسلام رئیسی به نظر می‌رسد تعاملات به حد نهایی می‌رسد و امیدوار هستیم نتیجه آن به نفع مردم باشد. هر سه قوه  توجه داشته باشند که در هماهنگی بین سه قوه باید به‌صورت خودجوش عمل کنند تا بهترین نتیجه حاصل شود. ما باید از این فرصت با حداکثر همکاری استفاده کنیم تا اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد و مسئولان پاسخگو سرکار بیایند.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.