اینفوگرافی؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظامی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 38357
  پرینتخانه » اینفوگرافی تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۴۸ |

اینفوگرافی؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظامی

هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.
اینفوگرافی؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظامی
پس از پیروزی انقلاب اسلامی گسترش روز افزون تحریم ­های مختلف از سوی مغرضان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی؛ متخصصان دلسوز این مرز و بوم را واداشت تا کمر همت در بی نیازی کشور از قدرت­ های جهانی ببندند و در این راه دستاوردهای گوناگونی را در حوزه ­های مختلف رقم بزنند به گونه ­ای که امروزه نه تنها اندیشمندان و صاحبنظران بی‌طرف غربی و شرقی، بلکه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی بالای نظام اسلامی­ مان اعتراف دارند. البته بیان دستاوردهای مورد نظر به معنای دستیابی کامل به تمام اهداف مورد انتظار نیست چرا که اولاً طی این سال ها دشمنان اسلام از هیچ کوششی برای جلوگیری از پیشرفت های جمهوری اسلامی فروگذار نکردند.

پیشرفت ایران در زمینه ساخت و تولید انواع سلاح ها و تجهیزات نظامی بقدری شگفت انگیز بوده که موسسه ” گلوبال فایرپاور ” در آماری که اخیرا منتشر کرد؛ اعلام کرده که ارتش ایران در رتبه ۲۳ جهان قرار گرفته است و این در حالی می‌باشد که این آمار پیشرفت ایران را در زمینه نظامی ثابت می‌کند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.