شیوع کرونا، بحران در لبنان را تشدید کرده است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 30082
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱:۰۹ |
علی علام، رئیس بیمارستان دارالامل لبنان :

شیوع کرونا، بحران در لبنان را تشدید کرده است

رئیس بیمارستان دارالامل جامعی در لبنان تأکید کرد : شیوع گسترده کرونا طی روزهای اخیر، بحران‌های جاری در لبنان را تشدید کرده است . 
شیوع کرونا، بحران در لبنان را تشدید کرده است

رئیس بیمارستان دارالامل جامعی در لبنان تأکید کرد : شیوع گسترده کرونا طی روزهای اخیر، بحران‌های جاری در لبنان را تشدید کرده است . دکتر علی علام در گفت و گو با روزنامه« رسالت» اظهار داشت :«از همان زمان وقوع انفجار در بندر بیروت، مشخص بود که کشور لبنان علاوه بر بحران‌های اقتصادی و امنیتی، در زمینه شیوع کرونا نیز با فاجعه ای تمام عیار مواجه است. بسیاری از شهروندان لبنانی در همان زمان خانه و شغل خود را از دست دادند و ناچار به جا به جایی در پایتخت و کشور شدند. ضمن آنکه در زمان وقوع فاجعه انفجار بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر شد، شرایطی ایجاد شد که رعایت پروتکل هایبهداشتی از سوی مردم جایی در آن نداشت. »
وی افزود:«اکنون شاهد شیوع بسیار گسترده کرونا در لبنان هستیم. ما همچنین در خصوص  عدم پاسخدهی ظرفیت‌های زیرساختی و بهداشتی لبنان در خصوص استمرار این روند نگران هستیم. اکنون تعداد مبتلایان کرونا در لبنان ( کشوری که نزدیک به هفت میلیون نفر جمعیت دارد) به حدود ۱۰۰۰ نفر در روز  رسیده است. »

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.