محور مقاومت روز‌به‌روز در منطقه قوی‌تر می‌شود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 27197
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۲۷ |
نایب رئیس پارلمان سوریه در گفت‌و‌گو با «رسالت»:

محور مقاومت روز‌به‌روز در منطقه قوی‌تر می‌شود

نایب رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد : محور مقاومت با ایستادگی در برابر جنایات دشمنان در منطقه، محاسبات آنها را بر هم زده است و دشمنان آن محکوم به شکست هستند.
محور مقاومت روز‌به‌روز در منطقه قوی‌تر می‌شود

نایب رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد : محور مقاومت با ایستادگی در برابر جنایات دشمنان در منطقه، محاسبات آنها را بر هم زده است و دشمنان آن محکوم به شکست هستند. «نجدت انزور» در گفت و گو با «رسالت» اظهار داشت :
محور مقاومت علی رغم توطئه های دشمنان ، روز به روز در منطقه قوی تر می شود. امروز مقاومت پویاتر و استوارتر از هر زمان دیگری در منطقه حضور دارد و در مقابل، دشمنان روز به روز شکست های بیشتری را در مواجهه با آن می پذیرند. مقاومت، توانسته است با درایت و صلابت خود محاسبات دشمنان را بر هم زند و پیروزی های بزرگی را در برابر آنها کسب کند.دشمنان مقاومت محکوم به شکست هستند.نایب رئیس پارلمان سوریه تصریح کرد :
ما از آزادسازی قدس و جولان و بازگشت آن به صاحبان اصلی خود نخواهیم گذشت. ما در عین حال شاهد انفعال سازمان های بین المللی و حتی حمایت بازیگران غربی از صهیونیستها در این ماجرا هستیم. در هر حال، ما همان گونه که تروریست های وابسته به اسرائیل را از سوریه و منطقه بیرون راندیم، اسرائیل را نیز از مناطق اشغالی بیرون خواهیم راند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.