رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی‌های میدانی خود است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 106533
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 29 مهر 1403 - 6:11 |
عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی‌های میدانی خود است

عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به شهادت شهید یحیی سنوار بیان کرد: اکنون دو تفکر در مقابل یکدیگر قرارگرفته‌اند؛ نخست تفکری که معتقد است که با حذف فیزیکی افراد می‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد.
رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی‌های میدانی خود است

عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به شهادت شهید یحیی سنوار بیان کرد: اکنون دو تفکر در مقابل یکدیگر قرارگرفته‌اند؛ نخست تفکری که معتقد است که با حذف فیزیکی افراد می‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. در ماه‌های گذشته مسئولان رژیم اشغالگر به‌ویژه شخص بنیامین نتانیاهو نشان داده است که علاقه بسیاری به رویکرد حذف فیزیکی افراد دارد. ازاین‌رو کوشیده تا با حذف رهبران ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد که موفقیت عظیم کسب کرده است درحالی‌که واقعیت چیز دیگری است و هیچ‌گاه موفقیتی برای این رژیم رقم نخورده است. به‌بیان‌دیگر رویکرد حذف فیزیکی افراد از سوی رژیم صهیونیستی تلاش برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی‌های میدانی است. تفکر دوم معتقد است که این شهادت‌ها یا ضایعه از دست دادن نیروی انسانی به‌ویژه آن‌هایی که سردمدار محور مقاومت هستند، اگرچه دردناک است اما به دنبال خود نوعی زایش جدید در رهبران و مدیران مقاومت، توسعه روند مبارزات و یک‌سو شدن مجموعه ملت‌ها و دولت‌های حامی مقاومت را سبب خواهد شد. تفکر دوم، درحال گسترش جهانی است و یک جنبش جهانی در عرصه افکارعمومی محسوب می‌گردد. 

وی افزود: اکنون یک جنبش جهانی در عرصه افکارعمومی پدید آمده که علاقه‌مند است تا روند مقاومت شدت گیرد و پیروزی‌های آن در میان ملت‌ها افزون شود.مقتدایی بابیان اینکه جنگ، خشونت، ضدیت با بشریت، تحمیل ایده‌ها و سرکوب آرمان‌ها و هدف‌ ملت‌ها از سوی رژیم صهیونیستی و حامیانشان به‌ویژه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درحال انجام است، تصریح کرد: اکنون در میانه یک رویارویی عظیم تاریخ‌ساز هستیم؛ تاریخی که اکنون رقم می‌خورد، در آینده مورد قضاوت قرارخواهد گرفت. 
او اضافه کرد: در آینده اثبات خواهد شد که هیچ‌گاه زور، تهدید، فشار و سرکوب به‌صورت دائمی نمی‌تواند کارکرد‌های خود را داشته باشد و چنانچه مقطعی بتواند کسانی را که ‌برای آن تدبیر کرده‌اند، در موضع برتر قرار دهد اما سرانجام به شکست و نابودی خواهند کشاند. 
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران پیشگام تفکری است که به حاشیه راندن نظام سلطه را رهبری و مدیریت می‌کند و در این منظومه تلاش و فعالیت  ‌دارد.
وی در پایان این گفت‌‌وگو با اشاره به جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌‌ها بیان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی در آن‌طرف تاریخ قرارگرفته‌اند و در هزاره سوم جنایاتی را انجام می‌دهند که بی‌سابقه بوده و در تاریخ بشریت نظیری نداشته است.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.