رژیم صهیونیستی دست از‌پا‌ خطا‌کند پایان خود را رقم خواهد زد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105928
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 12 مهر 1403 - 6:17 |
غلامرضا توکل، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

رژیم صهیونیستی دست از‌پا‌ خطا‌کند پایان خود را رقم خواهد زد

غلامرضا توکل، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار: امروز به توفیق الهی و عزت شهدا، موشک‌های غول پیکر ما از نوع سجیل دوربرد و بومی در کمتر از هفت دقیقه پاسخ به جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی را عملیاتی می‌سازند. 
رژیم صهیونیستی دست از‌پا‌ خطا‌کند پایان خود را رقم خواهد زد

غلامرضا توکل، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به عملیات موشکی نیروهای مسلح در پاسخ به جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی بیان کرد: امروز به توفیق الهی و عزت شهدا، موشک‌های غول پیکر ما از نوع سجیل دوربرد و بومی در کمتر از هفت دقیقه پاسخ به جنایات و ترورهای رژیم صهیونیستی را عملیاتی می‌سازند. 

وی افزود: اقتدار موشکی ایران عزیز مرهون زحمات، خدمات شبانه‌روزی نخبگان و مسئولان کشور است. در طول ۸ سال جنگ نابرابر و تحمیلی، کشور ایران از مسیر یک کشور سوم موشک خود را تامین می‌کرد و امروز خود دارای  موشک‌های غول پیکر از نوع سجیل دوربرد و بومی است. 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: امروز به توفیق الهی و عزت شهدا، در منطقه حرف نخست را می‌زنیم و آمریکا، رژیم جنایتکار صهیونیستی وسگان پاسبانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. 
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس دوازدهم همچنین خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه رژیم جنایتکار صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و این رژیم همواره جعلی و اشغالگر بوده است. کودک‌کشی‌ها و جنایات این رژیم بر کسی پوشیده نیست و امروز دنیا از این اقدامات وحشیانه آگاه است. 
او متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار حزب الله لبنان و خط مقدم محور مقاومت بوده است. همواره مستحکم ایستاده‌ایم و به توفیق الهی و عزت شهدا با قدرت روزافزون خواهیم ماند و با رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله خواهیم کرد. 

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار حزب الله و مردم فلسطین و لبنان است و موشک‌های غول پیکر ما از نوع سجیل دوربرد و بومی همواره منتظر اذن و فرمان مقام معظم رهبری هستند تا در کمتر از ۷ دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند. بی‌شک قدرت پدافندی و موشکی جمهوری اسلامی غیرقابل انکار است و چنانچه وعده داده شود، عمل نیز صورت خواهد گرفت. 
توکل ضمن بیان اینکه جوانمرد وعده کند، وفا نمایند، همچنین ادامه داد: امروز تمام قد در کنار امت اسلامی، مردم لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت به عنوان یک قدرت بازدارنده ایستاده‌ایم. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ به توفیق الهی و عزت شهدا با موفقیت انجام شد. به رژیم صهیونیستی اخطار و هشدار می‌دهیم که دست از پا خطا نکند چراکه اگر خطا کند، پایان خود را رقم خواهد زد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای رژیم صهیونیستی دست از‌پا‌ خطا‌کند پایان خود را رقم خواهد زد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.