۹ جایی که مبل تختخواب شو برای آنجا ضروری است! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65403
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ |

۹ جایی که مبل تختخواب شو برای آنجا ضروری است!

در روزگار امروز که خانه ها کوچک تر و منسجم تر از قبل شده اند شاید احساس کنید که برای یک دکوراسیون خاص خیلی گزینه برای انتخاب نداشته باشید اما این تصوری غلط است.
۹ جایی که مبل تختخواب شو برای آنجا ضروری است!

در روزگار امروز که خانه ها کوچک تر و منسجم تر از قبل شده اند شاید احساس کنید که برای یک دکوراسیون خاص خیلی گزینه برای انتخاب نداشته باشید اما این تصوری غلط است. طراحان و مهندسان دکوراسیون داخلی با این تغییر زندگی امروزی همسو شده است و وسایل چند کاره را طراحی و تولید کرده اند. همیشه وسایل چندکاره اولویت بیشتری برای خرید دارند و به صرفه تر هستند چرا که با پرداخت یکبار هزینه وسیله ای تهیه میکنید که در واقع دو یا سه کاربری دارد.

شاید اسم مبل تخت شو را شنیده باشید. مبل تخت شو یا مبل تختخواب شو دقیقا از همان وسایل کاربردی و چند کاره است که توانسته به تنهایی مشکل را برای خانه های کوچک برطرف کند.

مبل تخت شو قابلیت این را دارد که در طول روز و در اتاق پذیرایی شما نقش مبلی شیک را ایفا کند و در شب و موقع استراحت برای شما به تخت خوابی آرام مبدل شود. شاید فکر کنید این نهایت کاری است که مبل تخت شو انجام می دهد باید؟ به شما بگوییم خیر!

مبل تخت شو نه تنها یک مبل و تخت خواب همه چیز تمام است بلکه با فضای ذخیره سازی اضافه ای که در زیر آن تعبیه شده برای شما نقش یک کمد اضافه را هم بازی میکند که به راحتی انبوهی از وسایلی که در خانه جای مناسبی برای آن ها پیدا نمی کردید را در آن میتوانید جا دهید.

در این مقاله قصد داریم مکان هایی که به مبل تخت شو نیاز دارند را باهم بررسی کنیم شاید شما هم از آن دست از افرادی باشید که هنوز به الزام داشتن هر دکوراسیون به مبل تخت شو پی نبرده اید. پس تا انتها همراه باشید.

۱.این نوع مبلمان میتواند انتخاب مناسبی برای جلوی تلویزیون شما در منزلتان باشد.

۲.به علت کم جا بودنش میتواند به راحتی در اتاق خواب کوچکتان جا بگیرد شما درعصر یک روز دل انگیزروبروی پنجرتان میتوانید یک تخت خواب راحت برای استراحت روزانه و شبانه داشته باشید.

۳.اگر اتاقی را به عنوان اتاق میهمان در خانه یتان انتخاب و برگزیده اید میتواند یک وسیله راحت برای نشستن میهمان شما و هم استراحتش باشد و جای کمی را هم اشتغال کند .

۴.به علت سبک بودن و حمل و نقل آسانش میتوانید هم دراتاق خواب و همزمان در پذیرایی مورد استفاده قرار دهید.

۵.استفاده راحت آن در هتلها، هتلها میتوانند به راحتی از مبلمان تختخواب شو برای میهمانان خود استفاده کنند. سوئیت ها و هتلها اتاق های کوچکی دارند وفضای کمی برای میهمان باقی میماند آنها میتوانند از مبلمان تختخواب شو برای این کار استفاده کنند که هم فضای بیشتر دراتاقهای هتل باشد و هم در تمیز کردن فضا به خدمات هتل کمک کرده باشند.

۶.همیشه همراهان بیماران در بیمارستان به علت کمبود جا با معضل بزرگی برای خواب مواجه میشوند،که با وجود این نوع مبلمان دیگر این مشکل هم بر طرف شود.

۷.در ورزشگاهها هم میتوانند برای مسدومان ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد.

۸.متاسفانه دانشجویان عزیزمان همیشه در خانه های کوچکی ساکن هستند و معضل بزرگ جا دارند که میتوانند این معضل را با این نوع مبلمان براحتی برطرف کنند.

۹.کادر درمانی ما که شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند هم میتوانند به راحتی از این نوع مبلمان در محل استراحت خود استفاده کنند و در صورت لزوم آن را دوباره به حالت مبلمان در بیاورند.

مواردی که گفته شد شاید شما را مجاب به خرید مبل تخت شو کرده باشد برای اینکه در خرید دچار خطا و اشتباه نشوید پیشنهاد ما خواندن راهنمای خرید مبل تخت شو است.

در ادامه مقاله انواع مبل تخت شو و قیمت آن را خواهید خواند.

انواع مبل تخت شو:

مبل تخت خواب شو مانند انواع مبلمان موجود در بازار تنوع بسیاری دارد که هر کدام مکانیزم و کاربری متفاوتی دارند.

مبل تخت شو یک نفره

مبل تخت شو دو نفره

کاناپه تختخواب شو

مبل ال تخت شو

مبل راحتی تختخواب شو

مبل تخت شو برقی

 قیمت مبل تخت شو:

مبلمان تخت خواب شو تولیدی برند آرا سوفا از بهترین متریال ساخته میشود به طور مثال استراکچر یا همان بدنه اصلی مبل تخت شو آرا سوفا از فلز بسیار با دوامی است که در هنگام تخت قدرت تحمل وزن بالای ۲۰۰ کیلو را دارد.

همچنین تشک مبلمان آرا سوفا از تشک تمام طبی است که بسیار با دوام است.

قیمت یک مبل تختخواب شو هم بسته به مدل و کیفیت متریال آن متغییر است اما آرا سوفا چون خودش تولید کننده است، بسیار ارزان تر از نمایشگاه ها مبلمانش را به فروش میرساند.

منبع: سایت آرا سوفا

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.