خرید ملک در استانبول - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 77823
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ |

 خرید ملک در استانبول

یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه خرید خانه است. خرید خانه در ترکیه باید همراه با استراتژی باشد و برای این منظور، می‌توانید از مشاورین و آشنایان به این حوزه استفاده کنید.
 خرید ملک در استانبول

یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه خرید خانه است. خرید خانه در ترکیه باید همراه با استراتژی باشد و برای این منظور، می‌توانید از مشاورین و آشنایان به این حوزه استفاده کنید. اویار گروپ یکی از مجموعه‌های ارزشمندی است که می‌تواند مشاور شما برای خرید خانه در ترکیه باشد. خرید خانه در این کشور برای مقاصد مختلف قابل استفاده است. می‌توانید برای خرید ساخت و ساز ملک اقدام کرده یا با خرید و فروش و طی کردن استراتژی‌های مختلف، اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کنید. قوانین خرید در این کشور کمی تغییر یافته است و این‌بار شما حتی با خرید خانه ای با ارزش پایین‌تر هم توان دریافت اقامت این کشور را خواهید داشت.

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه که اطمینان بیشتری نسبت به آن وجود دارد، خرید خانه است. باتوجه‌به شرایط فعلی قیمت لیر، ارزش خانه در این کشور همواره رو به رشد بوده و همین سبب شده است که پول شما حفظ شده و با ارزش چند برابری بتواند چند سال بعد دوباره از آن استفاده کنید. شرایط ترکیه با ایران متفاوت است و تورم کمتر و ثبات اقتصادی موجود سبب می‌شود که از خسارت‌های مالی قابل توجه جلوگیری کنید. با خرید خانه در ترکیه می‌توانید برای دریافت اقامت و شهروندی هم در این کشور اقدام کنید و این کار از سال ۲۰۱۸ به بعد راحت‌تر شده است.

خرید خانه در ترکیه و دریافت اقامت

دریافت شهروندی ترکیه در گذشته با خانه ای به ارزش ۱ میلیون دلار انجام می‌شد، اما اکنون با خانه ای به ارزش ۲۵۰ دلار هم می‌توانید اقدام به دریافت شهروندی در این کشور کنید. گرفتن شهروندی مزایای زیادی برای شما خواهد داشت و علاوه بر زندگی بدون استرس و راحت‌تر در این کشور، می‌توانید راحت‌تر به تحصیل در مدارس دولتی این کشور پرداخته و شرایط زندگی بهتری را برای خانواده خود فراهم کنید. خانه در ترکیه مانند ایران گران قیمت نیست و حتی مردمان معمولی در ترکیه هم می‌توانند اقدام به این کار کنند. در همین راستا، با یک سرمایه گذاری مطمئن می‌توانید خانه مورد علاقه خود را در این کشور خریداری کنید.

خرید خانه در ترکیه و دریافت اقامت

ترکیه برای این منظور، وام‌هایی را با سود پایین هم در نظر گرفته است تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. نزدیک بودن فرهنگ دو کشور به همدیگر، سبب شده است که چندان هم احساس غریبی نداشته و راحت‌تر بتوانید در این کشور زندگی خود را اداری کنید. در نظر داشته باشید که خرید خانه در ترکیه با قیمت پایین‌تر از ۲۵۰ دلار هم ممکن است، اما در این صورت بعد از گذشت ۵ سال می‌توانید برای دریافت شهروندی در این کشور اقدام کنید. ترکیه کشوری با آب‌وهوای عالی است و تنوع بالای زندگی در سواحل، مناطق آپارتمانی، جنگل و موارد دیگر سبب شده است که خیلی‌ها به مهاجرت به این کشور علاقه پیدا کنند.

مزایای جذاب زمین‌های ترکیه

ترکیه پتانسیل بالایی در زمینه زمین‌های کشاورزی داشته و با مدرنیته، اقدام به استفاده از زمین‌های خود می‌کند. سرمایه‌گذاری در این زمینه هم می‌تواند سود فراوانی برای شما داشته باشد. زمین‌ها حاصلخیز بوده و میزان برداشت از آن‌ها نیز به دلیل آب‌وهوای معتدل بسیار بالا است. ترکیه تولیدات بسیار خوبی در این زمینه داشته و دولت این کشور شرایطی را فراهم کرده است تا کشاورزان بتوانند بهترین زندگی را داشته باشند. سطح گسترده‌ای از زمین‌های کشاورزی در این کشور وجود دارد و قدرت انتخابتان هم بالا خواهد بود.

به دلیل شباهت محصولات کشاورزی ترکیه به ایران، چالش‌های زیادی نداشته و با همان دانش داخل ایران هم می‌توانید بعد از خرید زمین در ترکیه با سودآوری مواجه شوید. از تسهیلات ویژه استفاده کرده و سعی کنید که همکاری ویژه‌ای هم در بخش صادرات محصولات داشته باشید. صادرات در این کشور به بیش از ۱۸۰ کشور جهان انجام می‌شود و یکی از تأثیرگذارترین‌ها در اروپا نیز محسوب می‌شود. خرید زمین در ترکیه از گذشته تا کنون دارای ارزش بوده و مانند ایران کاملاً می‌توانید روی آن حساب ویژه بازکرده و در کنار دریافت اقامت و شهروندی به راه‌اندازی کسب‌وکار هم فکر کنید.

اویار همراه با شما در مراحل خرید خانه

اویار گروپ با تجربه‌ای عالی و استفاده از کادر متخصص، فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در ترکیه آغاز کرده است و شما هم می‌توانید برای خرید خانه در ترکیه و انجام کارهای قبل و بعد از آن، به این گروه اعتماد کنید. فعالیت‌هایی مانند اقامت در این کشور، سرمایه‌گذاری و بررسی خرید خانه در استانبول به‌عنوان بهترین شهر این کشور هم در این سایت انجام شده و می‌توانید از کارشناسان این سایت کمک بگیرید. می‌توانید در این کشور به ثبت شرکت فکر کرده و کسب‌وکار بین‌المللی برای خود ایجاد کنید. از مزایای همراهی با اویار گروپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و اقامت
  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات
  • ارائه مشاوره‌های کارشناسی برای افراد مختلف
  • خدمات پس از فروش برای اطمینان بیشتر
  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید خانه در ترکیه

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه در ترکیه و اقامت در این کشور را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.