۳ برنامه رایگان برای مدیریت صدا و نویز کلاس های درسی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 80488
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ |

۳ برنامه رایگان برای مدیریت صدا و نویز کلاس های درسی

کلاسی پر از دانش آموزان آرام و متمرکز... برای بسیاری از معلمان یک کلاس درس عالی است. در حالی که ممکن است گاهی اوقات انجام این کار غیرممکن به نظر برسد، خوشبختانه بسیاری از اپلیکیشن های نظارت بر صدای کلاس درس برای کمک به شما در انجام آن وجود دارد. ما سه ابزار صدا سنج  کلاس را انتخاب کرده ایم که معلمان می توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.
۳ برنامه رایگان برای مدیریت صدا و نویز کلاس های درسی

۳ برنامه رایگان برای مدیریت صدا و نویز کلاس های درسی

دلایل نیاز به مدیریت صدا اضافه در کلاس های درسی

کلاسی پر از دانش آموزان آرام و متمرکز… برای بسیاری از معلمان یک کلاس درس عالی است. در حالی که ممکن است گاهی اوقات انجام این کار غیرممکن به نظر برسد، خوشبختانه بسیاری از اپلیکیشن های نظارت بر صدای کلاس درس برای کمک به شما در انجام آن وجود دارد. ما سه ابزار صدا سنج  کلاس را انتخاب کرده ایم که معلمان می توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. که البته میتوانید با خرید دسیبل سنج نیز به صورت حرفه ای مشکل نویز و صدا های اضافی ورودی به کلاس را بررسی کنید

برنامه صوت سنج کلاس کرفت (class craft)https://file.tesmino.ir/images/2023/01/images_1674370035.jpg

نحوه استفاده کلاس کرفت:

صوت سنج کلاس کرافت به معلمان امکان می دهد تا با تنظیم حداکثر حجمی که دانش آموزان باید در آن بمانند، کلاس درس خود را مدیریت کنند. همانطور که کلاس صدا ایجاد می کند، یک نوار افقی پر می شود و صدا در زمان واقعی نوسان می کند. این به دانش‌آموزان امکان می‌دهد دقیقاً ببینند که چقدر به حداکثر نزدیک می‌شوند، که معلم می‌تواند در هر زمان آن را تنظیم کند.

اگر نویز کمتر از حد مجاز باقی بماند، دانش‌آموزان با توقف کنتور «treasure» کسب می‌کنند. اگر صدای دانش آموزان خیلی زیاد باشد، شانس خود را برای دریافت جایزه از دست می دهند. اگر معلمان بخواهند متر برای مدت زمان خاصی فعال کنند، می توانند تایمر تنظیم کنند.

مزایای کلاس کرفت :

این برای استفاده بدون حساب  کلاس کرافت است، بنابراین نیازی به ثبت نام نیست. همچنین برای همه گروه های سنی ساده و مناسب است. این متر حتی دارای یک تایمر داخلی است و با مرورگرهای موبایل اندروید و همچنین اکثر مرورگرهای دسکتاپ سازگار است.

دانش‌آموزان می‌توانند با «آزمایش» حجم، در تنظیم حداکثر آستانه مشارکت کنند، که مدیریت کلاس را به یک تلاش جمعی تبدیل می‌کند و به معلمان کمک می‌کند حداکثر سطح مناسب کلاس خود را انتخاب کنند. هنگامی که با یک حساب Premium استفاده می شود، حجم سنج کلاس کرافت بخشی از بازی بزرگتر کلاس کرافت می شود.

این بدان معنی است که دانش آموزان می توانند امتیاز (امتیاز تجربه، یا XP، و قطعات طلا، یا GP) را برای ساکت بودن یا حتی در صورت انتخاب معلم دریافت کنند (از دست دادن امتیاز سلامت یا HP). از آنجا که این روی شخصیت و تیم آنها تأثیر می گذارد – و امتیازها را می توان برای جوایز واقعی به سبک PBIS استفاده کرد – مخاطرات برای دانش آموزان معنادارتر است.

معایب کلاس کرفت:

هنگامی که در یک دستگاه تلفن همراه استفاده می شود، ممکن است در همه مرورگرها کار نکند.

توپ های فنری (boundy balls )

نحوه استفاده از توپ فنری:

برنامه رایگان مرورگر توپ های فنری یک ابزار سرگرم‌کننده است که در آن دانش‌آموزان به چالش می‌کشند تا دسته‌ای از توپ‌های رنگی در اندازه‌های مختلف را متعادل کنند – فقط از طریق میزان سر و صدایی که در کلاس ایجاد می‌کنند. معلمان می توانند سطح حساسیت میکروفون رایانه خود را تنظیم کنند و حتی تعداد کل توپ های روی صفحه را (تا ۲۰۰) تغییر دهند. این نویز سنج برای رایانه‌های کلاس درس حتی با تم‌های توپ مختلفی مانند پلاستیک، شکلک، حباب یا کره چشم ارائه می‌شود – مطمئناً برای دانش‌آموزان جوان‌تر خوشایند است.

وقتی صدای دانش‌آموزان خیلی بلند است و توپ‌ها در هوا خیلی بالا می‌پرند، یک هشدار (که می‌توان آن را خاموش کرد) در سراسر صفحه ظاهر می‌شود که به دانش‌آموزان می‌گوید آرام بنشینند.

مزایا توپ فنری:

طبیعت سرگرم کننده و احمقانه این برنامه کمی هیجان را به کلاس درس می افزاید و آن را برای دانش آموزان جوان تر مناسب می کند.

معایب توپ فنری:

از آنجایی که توپ‌ها همیشه روی صفحه تکان می‌خورند، در حالی که سعی می‌کنید آموزش دهید، می‌توانند بیشتر حواس‌تان را پرت کنند تا مفید. تازگی دیدن توپ ها که به بالا و پایین پرتاب می شوند نیز ممکن است پس از مدتی برای دانش آموزان از بین برود.

اپلیکیشن تونویزی (too noisy)

تو نویزی چگونه کار می کند:

یکی دیگر از برنامه های رایگان مانیتور نویز کلاس درس Too Noisy است که هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی ۸ دلاری را ارائه می دهد. در اینجا، یک نشانگر روی یک صفحه به چپ و راست می چرخد، شبیه به سرعت سنج ماشین.

وقتی حجم کلاس کم است، پیکان در محدوده سبز و زرد باقی می ماند. اما وقتی صدای دانش‌آموزان خیلی بلند می‌شود، پیکان به رنگ‌های نارنجی و قرمز می‌خورد و به دانش‌آموزان هشدار می‌دهد که حداکثر را زده‌اند.

پشت زمینه این برنامه یک آسمان آبی با ابرها و یک ایموجی شاد است. وقتی دانش‌آموزان شروع به بلند شدن می‌کنند، آسمان نارنجی، ابرها خاکستری می‌شود و شکلک‌ها اخم می‌کنند. با رسیدن به حداکثر، تمام آسمان خاکستری تیره و سیاه است و ایموجی به صورت گریان تبدیل می شود.

مزایا تونویزی:

این ابزار ساده است و زیاد حواس پرتی را ایجاد نمی کند. تغییر رنگ ها و تغییر شکلک ها یک نشانه بصری موثر است که دانش آموزان را تشویق می کند در محدوده قابل قبولی باقی بمانند.

معایب تونویزی:

نسخه رایگان از معلمان می خواهد که ابتدا ثبت نام کنند، فرآیندی که به چند مرحله نیاز دارد. سبک بصری ابزار نیز ممکن است برای برخی از دانش آموزان بسیار کودکانه باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.