۱۰ تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65123
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ |

۱۰ تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

امروزه در تمام محافل بحث داغ ارزهای دیجیتال به راه است. همه از ارزهای آینده دار و راه‌های کسب درآمد از آن‌ها می‌گویند. حتی فناوری‌های جدید مانند متاورس نیز نوید همه‌گیری و پیشرفت روزافزون رمز ارزها را می‌دهند.
۱۰ تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت

امروزه در تمام محافل بحث داغ ارزهای دیجیتال به راه است. همه از ارزهای آینده دار و راه‌های کسب درآمد از آن‌ها می‌گویند. حتی فناوری‌های جدید مانند متاورس نیز نوید همه‌گیری و پیشرفت روزافزون رمز ارزها را می‌دهند.

بنابراین دیر یا زود باید با این فناوری جدید و سودآور اخت شویم و ورود آن به دنیای خود را قبول کنیم. اما بهتر است از همین امروز آغاز کنید تا از دنیای پیرامون خود عقب نمانید. البته لازمه ورود به این بازار این است که بدانید کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد تا بتوانید سرمایه‌گذاری سودآور داشته باشید.

بنابراین در این مطلب همراه ما باشید تا ارزهای محبوب و آینده دار را بررسی کنیم و به شما یاد بدهیم چگونه با تحلیل بازار و شناخت ارزهای سودآور به اهداف خود دست پیدا کنید.

آینده ارزهای دیجیتال به چه صورت است؟

در حال حاضر پس از پشت سر گذاشتن سال ۲۰۲۱، بسیاری از دولت‌ها از جمله آمریکا تصمیم گرفتند که قوانین ویژه‌ای در خصوص ارزهای دیجیتال اخذ کنند. تلاش آن‌ها برای این است که بتوانند کنترل بیشتری روی رمز ارزها داشته باشند و امنیت آن‌ها را بالا ببرند.

در هر حال تمام دولت‌ها متوجه شده‌اند که آینده با کریپتوکارنسی گره خورده است و دوری یا مبارزه با این فناوری جدید امکان پذیر نخواهد بود. به همین علت به دنبال راه هایی برای استفاده بهینه و قانونی از رمز ارزها می‌گردند.

بنابراین از قرار معلوم آینده ارزهای دیجیتال روشن است. حال برای این‌که از آینده عقب نمانید باید بدانید که کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد تا بتوانید سرمایه‌گذاری بلند مدت موفق‌تری داشته باشید.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟

رقابت بین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به‌صورت روزانه درحال افزایش است. سرمایه‌گذاران رمز ارزها همیشه به دنبال بهترین ارزها می‌گردند که پتانسیل بالایی در سوددهی و افزایش سرمایه آن‌ها داشته باشد.

با این‌که سرمایه‌گذاری در ارزهایی که ریسک بسیار بالایی دارند مانند کابوس است، اما این رمز ارزها عموما سود نجومی دارند. با این‌حال راه‌های فراوانی برای کسب درآمد از این بازار وجود دارد که می‌تواند با ریسک بسیار کمتری همراه باشد.

یکی از این آن‌ها تصمیم به سرمایه‌گذاری روی ارزهای آینده دار و مطمئن است. البته این راه صبوری بسیار زیادی می‌طلبد و یک شبه به نتیجه نمی‌رسد.

برای اطمینان از آینده ارزهای دیجیتال باید در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های در پیش روی آن‌ها بیشتر بدانید. در ادامه این درباره بیشتر توضیح می‌دهیم و برنامه هر یک از ارزها را به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

بیت کوین همچنان در بین سایر ارزهای دیجیتال، در دنیا با ارزش‌ترین است. این رمز ارز همواره روندی صعودی را طی می‌کند و مبلغ آن روزبه‌روز افزایش می‌یابد. این ارز دیجیتال در نوامبر ۲۰۲۱ رکورد زد و به بیش از ۶۶ هزار دلار رسید.

با این‌که بیت کوین در چند ماه اخیر وضعیت خوبی نداشته است اما سرمایه‌گذاران همچنان قدیمی‌ترین ارز دیجیتال را انتخابی هوشمندانه برای معامله می‌بینند. البته قیمت بالای بیت کوین برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت مناسب نیست و سود بسیار کمی می‌دهد.

اما اگر به دید بلند مدت به آن نگاه کنید، می‌تواند بهترین و سودآورترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری باشد.

۲. اتریوم

اتریوم دومین ارز دیجیتال محبوب دنیا بعد از بیت کوین است که با ارائه نسخه جدید اتریوم ۲.۰ قصد دارد مشکل‌ نسخه اصلی خود را رفع کند و به محبوبیتش بیفزاید. این رمز ارز یک بلاکچین متن باز است، برای این‌که بتواند به‌خوبی برنامه‌های احتمالی آینده را تقویت کند.

این پلتفرم از سه بخش زیر تشکیل شده است:

  • امور مالی غیرمتمرکز
  • توکن‌های غیرقابل تعویض
  • معاملات هوشمندانه

اتریوم در حقیقت یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و سرمایه‌گذاری برای آینده است.

۳. آوالانچ

آوالانچ نام پروژه‌ای است که از ارز دیجیتال آواکس (AVAX) پشتیبانی می‌کند. آوالانچ یک لایه اولیه در بلاکچین است که به‌عنوان پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های بلاکچین اختصاصی عمل می‌کند.

این رمز ارز به همراه سولانا یکی از بزرگترین رقبای اتریوم هستند. در واقع آوالانچ برای این‌که بتواند از اتریوم پیشی بگیرد می‌خواهد خروجی تراکنش‌های خود را تا ۶۵۰۰ معامله در ثانیه برساند، در حالی که نوسان‌های آن دچار خطا نشوند.

۴. یو اس دی کوین

ارز دیجیتال یو اس دی سی (USD Coin) یک توکن نسبتا باثبات (به اصطلاح استیبل کوین) و معادل یک دلار آمریکا است. هر زمان که بخواهید می‌توانید هر واحد از این رمز ارز را با یک دلار معاوضه کنید. بنابراین قیمت آن نوسانی ندارد و برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال حفظ پول خود هستند، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

یو اس دی کوین را به وجود آوردند تا افراد بتوانند در هر جای جهان دلار را به ارز دیجیتال تبدیل کنند و در سطح بین الملل مورد استفاده قرار دهند.

۵. بایننس کوین

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان را اداره می‌کند. بنابراین تعجبی ندارد که توکن این صرافی سومین رمز ارز محبوب در این بازار باشد. سرمایه‌گذارانی که کارمز معامله‌های خود را با بایننس کوین پرداخت کنند از این صرافی تخفیف‌های بسیار خوبی می‌گیرند.

بایننس هر سه ماه باتوجه به حجم معامله‌ها، ارز خود را توکن سوزی می کند تا با کاهش عرضه آن، مبلغ آن‌ رشد کند و سوددهی بیشتری داشته باشد.

۶. ریپل

ریپل (XRP) یک شبکه انتقال پول است که موسسه‌های مالی را هدف خود قرار می‌دهد. در حال حاضر این رمز ارز در حال کشمکش حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار است که نتیجه آن می‌تواند بر پروژه‌های تعدادی از ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد.

در نتیجه درگیری‌های حقوقی که ریپل طی سال‌ها داشته است، بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال آمریکایی این رمز ارز را از فهرست خود حذف کرده‌اند. با این‌حال اگر درگیری‌ها به نتیجه برسد، شاهد رشد چشمگیر و ناگهانی ریپل خواهیم بود. بنابراین انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

۷. لونا

پروژه ترا (Terra) که با ارز دیجیتال لونا آن را می‌شناسیم، یک پروتکل بلاک چین است که از ارزهای باثبات استفاده می‌کند تا سیستم‌های پرداخت جهانی را با ثبات قیمت تقویت کند.

لونا قیمت ثابت و پذیرش گسترده ارزها را با مقاومت بیت کوین در برابر سانسور ترکیب می‌کند تا بتواند قردادهای سریع و مقرون به‌صرفه به کاربران ارائه دهد. عموما سرمایه‌گذاران کارکشته از لونا برای اهداف بلند مدت خود استفاده می‌کنند.

۸. کاردانو

کاردانو (ADA) یکی از بهترین و باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال است. در زمانی که بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال افت قیمت شدیدی را تجربه می‌کردند، کاردانو ثابت ماند و حتی در مقاطع زمانی خاصی رشد سه برابر نیز داشت.

کاردانو نیز مانند بیت کوین و اتریوم از فناوری استفاده می‌کند که بتواند با انرژی کمتر و تراکنش‌های پرسرعت‌تر ارز دیجیتال تولید کند. این رمز ارز رویکرد قابل سنجشی دارد و نسبت به رقبای خود آرام‌تر رشد کرده است.

طبق باور سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، کاردانو پتانسیل بسیار بالایی دارد و بهترین ارز دیجیتال برای خرید و دریافت بازدهی در آینده است.

۹. شیبا

شیبا (Shiba Inu) ارز دیجیتالی غیرمتمرکز و جامعه‌ساز است که اکوسیستم شیبا آن را به‌عنوان یک آزمایش پرورش داد. این رمز ارز در حقیقت یک میم کوین است و برای رقابت با دوج کوین به وجود آمد.

با این‌حال شیبا کریپتوکارنسی بسیار خطرناک و پر ریسکی برای سرمایه‌گذاری است. در حقیقت خرید و فروش تمام میم کوین‌ها یا شت کوین‌ها ریسک بسیار بالایی دارد و شیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما با توجه به پروژه‌هایی که تیم شیبا ارائه می‌دهند و برنامه‌هایی که در آینده دارند، به نظر می‌رسد که پتانسیل رشد و نوسان دهی بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین اگر با ریسک مشکلی ندارید، شیبا ارز دیجیتال بسیار پرسودی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

۱۰. دوج کوین

دوج کوین اولین میم کوینی بود که به وجود آمد و صرفا جنبه شوخی داشت. حتی در زمان خودش در سرتاسر فضای اینترنت پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. اما از سال ۲۰۱۳ تا اکنون ثبات بسیار بالایی به‌عنوان یک میم کوین از خود نشان داده است.

دوج کوین در سال ۲۰۲۰ رشد چشمگیری داشت و تا ده برابر نوسان کرد. بنابراین ممکن است در آینده نیز اتفاقات خوبی در انتظارش باشد. اخیرا ایلان ماسک، یکی از طرفداران دوج کین، توییتر را خریده است تا آینده بهتری در انتظار این ارز باشد.

چگونه ارزهای آینده دار را بشناسیم؟

اگر می‌خواهید بدانید کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد باید درباره بازار آن اطلاعات تخصصی بدست آورید، شیوه‌های مختلف تحلیل چارت را بلد باشید و در نهایت درباره بیشتر ارزهای مطرح دنیا تحقیق کنید تا از پروژه‌های آن‌ها مطمئن باشید.

بنابراین راه آسانی را در پیش ندارید و مانند بسیاری از تخصص‌های دیگر باید برای یادگیری این بازار پرسود وقت بگذارید. اما اگر می‌خواهید سریع‌تر به هدف خود برسید و با سرمایه‌گذاری در این بازار کسب درآمد کنید، بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

به‌عنوان مثال می‌توانید با آموزش‌های جامع و کاربردی آکادمی ارز دیجیتال امید فدوی شروع کنید. امید فدوی در سایت خود صفر تا صد رمز ارزها و نحوه کسب درآمد از آن‌ها را آموزش داده است.

ضمن این‌که به‌صورت مداوم مطالب خود را به‌روز می‌کند و اخبار و آموزش‌های جدید را به اشتراک می‌گذارد تا کاربران با جریان بازار پیش روند و از آن عقب نمانند. شما می‌توانید طبق اولویت‌هایتان از آموزش‌های ویدئویی یا مقاله‌های سایت استفاده کنید تا میزان یادگیری خود را چند افزایش دهید.

در پایان مجددا فراموش نکنید که بهترین راه یادگیری یک مبحث، کمک گرفتن از افراد متخصص و صاحب دانش در آن حوزه است. پس از هیچ راهی کوتاهی نکنید و بدون داشتن اطلاعات کافی سرمایه خود را در این بازار قرار ندهید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.