کلکسیون شکست‌های آمریکا در عراق تکمیل شده است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 23913
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۱۸ |
استفان لندمن در گفت و گو با «رسالت» :

کلکسیون شکست‌های آمریکا در عراق تکمیل شده است

یک تحلیلگرآمریکایی می گوید: کلکسیون شکست های آمریکا در عراق تکمیل شده و اوضاع واشنگتن در بغداد و منطقه روز به روز بدتر می شود.
کلکسیون شکست‌های آمریکا در عراق تکمیل شده است

یک تحلیلگرآمریکایی می گوید: کلکسیون شکست های آمریکا در عراق تکمیل شده و اوضاع واشنگتن در بغداد و منطقه روز به روز بدتر می شود.استفان لندمن در گفت و گو با روزنامه« رسالت» اظهار داشت :
« اگر طی سال های گذشته و اخیر، به سیاست های آمریکا در عراق بنگریم، مشاهده می کنیم که این کشور با چه وضعیتی در بغداد و منطقه رو به رو شده است. سیاست های نادرست ، خطرناک و خسارت بار آمریکا و متعاقبا دولت ترامپ در عراق، منجر به ایجاد اوضاعی پیچیده برای واشنگتن شده است. »نویسنده کتاب  «باتلاق عراق»
 در ادامه تاکید کرده است :«ورود آمریکا به هرگونه منازعه ای در عراق و منطقه، به ضرر واشنگتن تمام خواهد شد.  دولت آمریکا سعی دارد با سانسور شکست های خود در عراق و تحریف واقعیاتی که در این کشور در حال رخ دادن است، مانع از تمرکز افکار عمومی بر روی این شکست ها شود. در این میان، بسیاری از حقایق جنگ عراق و دوران پس از اشغال آن، برای شهروندان آمریکایی گفته نمی شود. اگر این آگاهی ایجاد شود، دیگر جایی برای مانور آمریکا در عراق و منطقه غرب آسیا باقی نخواهد ماند.»

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.