چراغ سبز مدعیان حقوق بشر در استمرار جنایات صهیونیست‌ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105403
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 01 مهر 1403 - 6:00 |
حسن قشقاوی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد:

چراغ سبز مدعیان حقوق بشر در استمرار جنایات صهیونیست‌ها

حسن قشقاوی، نماینده مردم رباط‌ کریم و بهارستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان پرداخت.
چراغ سبز مدعیان حقوق بشر در استمرار جنایات صهیونیست‌ها

حسن قشقاوی، نماینده مردم رباط‌ کریم و بهارستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان پرداخت و با اشاره به نشست اخیر شورای امنیت و حمایت کامل غربی‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردمان بی گناه و کودکان بی دفاع بیان کرد: در نشست شورای عالی امنیت سازمان ملل، بیش‌تر کشورهای غربی تمام قد از اسرائیل حمایت کردند و علی‌رغم ادعای حقوق بشر، به از اقدامات تروریستی این رژیم پرداختند. 
وی با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و قرار دادن مواد منفجره در وسایل الکترونیکی بیان داشت: هدف از توسعه و پیشرفت تکنولوژی خدمت به مردم بود که رژیم صهیونیستی آن را به آلت قتاله تبدیل کرد و علیه مردم لبنان آن را بکار‌گرفت. به موجب اقدام رژیم صهیونیستی مردمان بی گناه و کودکان مظلوم به شهادت رسیدند و مجروح شدند. به طورحتم این اقدام با هیچ یک از ادعاهای حقوق بشر سازگاری ندارد و مدافعان حقوق بشر می‌بایست به جد ورود کنند. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حمایت جامعه اسلامی از مردمان بی پناه فلسطین و لبنان تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر امروز می‌بایست تمام قد ورود کنند و علیه اقدامات رژیم صهیونیستی بایستند نه آنکه در چنین شرایطی به حمایت از اقدامات تروریستی بپردازند. 
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو ضمن بیان آنکه متاسفانه امروز رژیم صهیونیستی بدون ذره‌ای شرم و خجالت به جنایات خود ادامه می‌دهد، همچنین خاطرنشان کرد: امروز چراغ سبز  بزرگی از سوی جهان غرب برای اسرائیل صادر شده است و از اقدامات تروریستی این رژیم به صراحت نیز دفاع می‌شود که موجب تأسف است. 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای چراغ سبز مدعیان حقوق بشر در استمرار جنایات صهیونیست‌ها بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.