پیروزی مقاومت یمن شرایط سعودی‌ها را دشوار ساخته است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 51317
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۱ |
ناصر قندیل، سردبیر روزنامه لبنانی «البناء» در گفت و گو با «رسالت» :

پیروزی مقاومت یمن شرایط سعودی‌ها را دشوار ساخته است

 سردبیر روزنامه لبنانی«البناء» تأکید کرد : ‌پیروزی های پی در پی مقاومت یمن ، نقش مهمی در کاهش قدرت مانور سعودی‌ها در منطقه داشته است.
پیروزی مقاومت یمن شرایط سعودی‌ها را دشوار ساخته است

 سردبیر روزنامه لبنانی«البناء» تأکید کرد : ‌پیروزی های پی در پی مقاومت یمن ، نقش مهمی در کاهش قدرت مانور سعودی‌ها در منطقه داشته است. ناصر قندیل در گفت و گو با «رسالت» اظهار داشت :
« پادشاه عربستان سعودی در سخنرانی اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از مذاکرات با ایران و خوشبینی نسبت به آن سخن به میان آورد. در کنار این سخنان، شاهد پیروزی های پی در پی مقاومت یمن در میدان نبرد با متجاوزین سعودی هستیم. اکنون، مأرب به نماد قدرت و برتری انصارالله در صحنه نبرد با متجاوزین تبدیل شده است. بدون شک، پیروزی های مقاومت یمن نقش بسزایی در کاهش قدرت مانور سعودی‌ها در منطقه داشته و خواهد داشت.» نماینده سابق پارلمان لبنان افزود:«بارها عنوان شده است که شرط حل و فصل بحران یمن، پایان تجاوز سعودی‌ها و همراهان آنها به این کشور ، بازگشایی مرزهای یمن و پایان تحریم این کشور خواهد بود. ۶ سال شکست نظامی سعودی‌ها در یمن نشان داد که ریاض قادر به پیشبرد اهداف تعیین شده خود در یمن نخواهد بود.»

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.