پک و بسته پذیرایی مراسم های یکتاباکس - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58089
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ |

پک و بسته پذیرایی مراسم های یکتاباکس

ما ایرانی‌ها دوست داریم در تمامی مراسم‌هایی که برگزار می‌کنیم از مهمان‌هایمان به بهترین نحو پذیرایی کنیم. استفاده از پک پذیرایی مناسب به هر مجلسی کمک می‌کند تا مهمانان به راحتی بتوانند از غذاها و میوه‌های آماده شده استفاده نمایند.
پک و بسته پذیرایی مراسم های یکتاباکس

ما ایرانی‌ها دوست داریم در تمامی مراسم‌هایی که برگزار می‌کنیم از مهمان‌هایمان به بهترین نحو پذیرایی کنیم. استفاده از پک پذیرایی مناسب به هر مجلسی کمک می‌کند تا مهمانان به راحتی بتوانند از غذاها و میوه‌های آماده شده استفاده نمایند. همان‌طور که می‌دانید در مراسم ترحیم و یا مراسم کاری مختلف مانند همایش‌ها، سمینارها و یا جلسات دفاع از پایان نامه‌های دانشگاهی نیاز به پذیرایی از مهمان وجود دارد و باید با میوه‌های تازه فصل و یا انواع شیرینی و آب میوه این امر صورت گیرد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1641366093.png

ما در این مطلب درباره روش پذیرایی با استفاده از پک‌های پذیرایی که برای این منظور آماده می‌شود صحبت کرده و به شما خواهیم گفت که به عنوان مثال در پک پذیرایی همایش، جلسه دفاع پایان نامه و یا پک پذیرایی ترحیم بهتر است از چه غذاها، شیرینی و یا نوشیدنی‌هایی استفاده شود. در انتها نیز مجموعه تشریفات مهر یکتا را به شما معرفی خواهیم که می‌تواند سفارش شما را بر اساس نوع مراسمی که دارید به بهترین نحو آماده کرده و در اختیارتان قرار دهد.

پک پذیرایی چیست؟

هنگامی که وظیفه پذیرایی در یک مراسم بر عهده ماست باید بتوانیم این مسئولیت را به بهترین شکل انجام داده و از مهمان‌ها پذیرایی کاملی را به عمل آوریم. چنانچه زمان و وقت ما برای آماده‌سازی مواد غذایی، شیرینی و آبمیوه کم باشد، بهترین کار استفاده از پک پذیرایی آماده است؛ زیرا می‌توان این امر را به راحتی به شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند سپرد تا این بسته‌ها با کیفیت بالا و در اسرع وقت آماده شوند.

به این ترتیب استرس صاحب مجلس بسیار کم شده و از صرف هزینه‌های بیشتر هم جلوگیری خواهد شد؛ اما نکته مهم در خصوص استفاده از پک پذیرایی در حال حاضر این است که به جهت وجود بیماری کرونا دیگر نمی‌توان پذیرایی از مهمانان را به روش گذشته انجام داد و استفاده از پک پذیرایی که به صورت بهداشتی تدارک دیده شده مزیت بسیار بزرگی در استفاده از این روش به شمار آمده و مهمانان با خیال آسوده‌تری از میوه، شیرینی و … استفاده نمایند. ما در ادامه به معرفی انواع پک پذیرایی برای مراسم مختلف خواهیم پرداخت.

پک پذیرایی همایش

همایش‌ها و سمینارها محافل و مراسم‌های رسمی به شمار می‌آیند که بیشتر در مناسبت‌های اجتماعی، سیاسی و .. برگزار شده و یا شرکت‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی برای مناسبت‌های گوناگون این مراسم را برگزار کرده و از مهمانانی که دعوت می‌شوند پذیرایی خاص و مناسبی را به عمل می آورند. با توجه به تعداد افراد زیادی که در این مراسم ممکن است حضور داشتته باشند، آماده‌سازی میوه؛ شیرینی و .. نیز ممکن است با دشواری‌هایی همراه بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. بسته به اینکه چه ایتم‌هایی قرار است در این مراسم مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان از شرکت‌های تشریفاتی که در این خصوص فعالیت می‌کنند درخواست کرد تا آماده سازی پک پذیرایی همایش را برعهده گیرند. به این ترتیب غذا، میوه، شیرینی و نوشیدنی متناسب با جایگاه و شان مهمانان انتخاب شده و از مواد مرغوب در پک پذیرایی استفاده می‌شود. همچنین به لحاظ رعایت موارد بهداشتی در بسته‌بندی به راحتی و بی‌دغدغه می‌توان آن‌ها را میل کرد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1641366124.png

پک پذیرایی ترحیم

شاید یکی از غم انگیزترین اتفاقات در زندگی هر کسی از دست دادن یکی از عزیزان باشد. در این دسته اتفاقات، صاحب عزا که عزیزی را از دست داده غیر از غمی که دارد باید نگران پذیرایی از مهمان‌هایی که برای عرض تسلیت مراجعه می‌کنند نیز باشد. در این مواقع که اغلب اعضای خانواده حال خوشی ندارند، بهتر است برای پذیرایی از مهمان‌ها از پک پذیرایی ترحیم استفاده شود.

در شرایط فعلی که کرونا باعث مرگ و میر بسیاری از عزیزان ما شده است نیز نمی‌توان مانند قبل و آن‌طور که شایسته است از مهمانان به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرایی نمود. به این ترتیب بهتر است برای پذیرایی در مراسم ختم از پک پذیرایی ترحیم استفاده نمود تا مهمان‌هایی که برای عرض تسلیت سر مزار یا در خانه حضور می‌یابند بدون نگرانی از ابتلا به بیماری و .. مورد پذیرایی قرار گیرند. همان‌طور که می‌دانید ما ایرانی‌ها در مراسم ختم و ترحیم از مهمانان خود با میوه و شیرینی و همچنین خرما و حلوا پذیرایی می‌کنیم، شرکت‌های پذیرایی می‌توانند با مهیا کردن بهترین و با کیفیت‌ترین خرما و حلوای تزئین شده در کنار میوه و آبمیوه پک پذیرایی کاملی را به سفارش شما فراهم نمایند.

پک پذیرایی دفاع پایان نامه

از مراسم دیگری که نیاز به پذیرایی از مهمانان دارد و در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، مراسم دفاع از پایان نامه است که در انتهای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار شده و در این جلسه دانشجو از تز خود دفاع کرده و با گرفتن نمره قبولی این دوره را به اتمام می‌رساند. از آن جا که تمامی تلاش‌های یک دانشجو در دو سال کارشناسی ارشد و دو سال دکتری در این روز به نتیجه می‌رسد، لازم است این مراسم در حضور اساتید و هم دوره‌ای‌ها و همچنین اعضای خانواده برگزار شود. به همین لحاظ بهتر است پس از اتمام مراسم، پذیرایی دلچسبی از مهمانان به عمل آید.

با توجه به اینکه دفاع از پایان نامه در چه فصلی صورت می‌گیرد، شما می‌توانید از میوه‌های فصل و همچنین شیرینی‌های تازه و آبمیوه و یا حتی فینگرفودهای خوشمزه و متنوع در این مراسم برای پذیرایی استفاده کنید. اما استرس برگزاری مراسم و موفقیت در آن از یک سو و صرف هزینه و زمان برای آماده کردن آیتم‌های پذیرایی از سوی دیگر ممکن است دانشجو را با دغدغه و نگرانی‌های مختلفی روبه‌رو نماید. بنابراین بهتر است از شرکت‌های تشریفاتی که می‌توانند پک پذیرایی را با بهترین کیفیت و زیباترین شکل آماده کنند بخواهید پک پذیرایی دفاع پایان نامه را به سلیقه و خواست شما و با استفاده از مواد تازه فراهم کنند و شما با خیالی آسوده تنها روی دفاع از پایان نامه خود متمرکز شوید و روزی زیبا را در کنار اساتید و خانواده خود رقم بزنید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1641366157.png

تشریفات مهر یکتا

با توجه به توضیحاتی که پیش‌تر درباره انواع پک پذیرایی ارائه کردیم، در شرایط فعلی که احتمال ابتلا به کرونا و سایر سویه‌های آن هنوز وجود دارد، بهتر است پذیرایی از مهمانان در مراسم مختلف با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد. مجموعه تشریفاتی مهر یکتا با کادری مجرب و خلاق می‌تواند آماده‌سازی پک پذیرایی را برای مراسم و مهمانی‌های مختلف شما برعهده گرفته و متناسب با خواست و سلیقه شما از میوه‌های باکیفیت فصل، شیرینی‌ها و غذاهای تازه در فراهم کردن پک‌ پذیرایی ترحیم، همایش و پک پذیرایی دفاع پایان نامه استفاده نماید.

برای اطلاع و دیدن انواع پک‌های پذیرایی این مجموعه و خدمات ارائه شده می‌توانید به سایت https://yektabox.com/ مراجعه کنید و برای سفارش با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/mehreyekta/

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.