وعده انتقام سید مقاومت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57883
  پرینتخانه » بین الملل, سیاسی, مطالب روزنامه, ویژه تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۶:۱۱ |
ندای انتقام از قاتلان سردار سلیمانی این بار توسط رهبر مقتدر حزب الله لبنان سر داده شد

وعده انتقام سید مقاومت

فرمانده فقید نیروی قدس در حالی از بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ظاهراً از پیش ما رفته است که حضور گرمشان لحظه‌به‌لحظه احساس می‌شود و مردم قدرشناس ایران اسلامی طی ۲ سال گذشته برای قدرشناسی از قهرمان ملی‌شان سنگ تمام‌ گذاشته‌اند، اما این‌همه ماجرا نیست چراکه مسیر انتقام از قاتلان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز باقدرت ادامه دارد و این وعده در سخنان مقامات ارشد  محور مقاومت هویداست.
وعده انتقام سید مقاومت

گروه سیاسی
فرمانده فقید نیروی قدس در حالی از بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ظاهراً از پیش ما رفته است که حضور گرمشان لحظه‌به‌لحظه احساس می‌شود و مردم قدرشناس ایران اسلامی طی ۲ سال گذشته برای قدرشناسی از قهرمان ملی‌شان سنگ تمام‌ گذاشته‌اند، اما این‌همه ماجرا نیست چراکه مسیر انتقام از قاتلان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز باقدرت ادامه دارد و این وعده در سخنان مقامات ارشد  محور مقاومت هویداست. پس‌ازآنکه رهبر حکیم انقلاب  درآستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دیدار خانواده و اعضای ستاد سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمودند قاتلان حاج قاسم همچون ترامپ و امثال آن، جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود و در زباله‌دان تاریخ گم‌وگور می‌شوند، البته پس‌ازآنکه تقاص جنایت دنیوی خود را پس بدهند، سید حسن نصرالله در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان تأکید کرد کسانی که در ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند اعم از طراحان و مجریان این ترور، در این دنیا قبل از آخرت به سزای اعمال خود خواهند رسید. جنایت ترور فرماندهان پیروزی آغاز مرحله جدیدی از آگاهی و بیداری و نیز آغاز مرحله جدید نبرد است. 
سید مقاومت همچنین آمریکا را مسئول جنایت‌های اسرائیل در لبنان دانست و تأکید کرد: مسئولیت تمام اقدامات اسرائیل در لبنان اعم از جنگ‌ها و حملات هوایی و کشتارها به عهده آمریکاست، پس چگونه به آن به‌عنوان دوست بنگرید. مسئولیت نخست جنگ یمن بر عهده آمریکاست و عربستان مجری این جنگ تجاوزکارانه است. در هر جا که آمریکایی های قاتل حضور داشتند، می‌بینیم که شهید سلیمانی نیز برای تغییر معادلات حضور می‌یافت. آمریکایی‌ها در جریان محاصره قطر، کشورهای خلیج‌فارس را به بازی گرفتند تا هرچه بیشتر از آن‌ها پول بگیرند. سرنوشت نیروهای آمریکایی خروج از این منطقه است. خون شهیدان به ما می‌گوید که آمریکا اصل و اساس تجاوزگری و اشغالگری و ظلم در منطقه ماست، پس آن را دشمن بدانید.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد مدارا کردن و یا چشم‌پوشی نسبت به حضور نیروهای آمریکایی در عراق، درواقع ترور مجدد شهید سلیمانی و المهندس محسوب می‌شود، خون شهیدان گران‌قدر به ما می‌گوید که تا زمانی که آمریکا بر منطقه چیره شده است، ظلم و استبداد ادامه خواهد داشت. پیامدهای ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست آمریکایی‌ها همچنان تا به امروز ادامه دارد. طی دو سال گذشته نبردهای بزرگی مانند سیف القدس به وقوع پیوست که تأکیدی بر تداوم راه و شیوه شهید سلیمانی و المهندس است. دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: آمریکایی‌های قاتل عراق را اشغال کردند و ده‌ها هزار نفر را به قتل رساندند و این کشور را تخریب کرده و منابع و ثروت‌هایش را غارت کردند و دست به شنیع‌ترین شکنجه‌ها علیه عراقی‌ها زدند. داعش ساخته دست آمریکایی‌هاست و این کشور مسئول تمام جنایت‌هایی است که در عراق صورت گرفت. آمریکا به بهانه داعش به عراق بازگشت. سیدحسن نصرالله افزود: آمریکاست که عراق را اشغال کرد و در این کشور راه استبداد را در پیش گرفت و قبل از ترور شهید سلیمانی دست به جنایت‌ها و کشتارهای بسیار در این کشور زد. شهید سلیمانی در کنار ملت عراق ایستاد و در تأسیس مقاومت نقش داشت و جمهوری اسلامی ایران نخستین کسی بود که برای مقابله با داعش که ساخته دست واشنگتن است، در کنار ملت عراق ایستاد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان بابیان اینکه شهید سلیمانی در مقابل اشغالگران ایستاد و در تأسیس گروه‌های مقاومت عراق نقش داشت گفت: شهید سلیمانی نخستین کسی بود که برای دفاع از شهرها و روستاها و مقدسات عراق در برابر گروه تروریستی داعش، در کنار ملت عراق ایستاد، امنیتی که عراق امروز از آن برخوردار است به برکت خون شهیدان است. پس آیا انصاف است که آمریکایی‌های قاتل را با ایران که از عراق حمایت کرد، مقایسه کرد؟ فاجعه‌بار است که شهیدانی که از عراق حمایت کردند، را با آمریکایی‌هایی که دست به جنایت و کشتار زدند، مقایسه کرد از همین رو عراق باید میان قاتل و شهید موضع‌گیری کند. فرماندهان شهید بر زمین می‌خوابیدند و با مبارزان زندگی می‌کردند و در غم و رنج و گرسنگی و تشنگی و سختی‌های آن‌ها شریک بودند.
سید حسن نصرالله بیان داشت: تفکر داعش از عربستان آمد و بن سلمان می‌گوید که آمریکا از ریاض خواست تا برای انتشار تفکر وهابی در جهان اقدام کند از همین رو عربستان انتحاری‌ها و خودروهای انتحاری به عراق ارسال می‌کرد. سعودی‌ها جوانان خود را برای قتل مردم عراق اعزام می‌کردند و ایران جوانان خود را برای دفاع از ملت عراق به این کشور می‌فرستاد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخشی دیگر از سخنرانی خود آمریکا را مسئول تمام جنایت‌های «اسرائیل» در منطقه دانست و گفت: این کشور از رژیم اشغالگر حمایت تسلیحاتی و مالی می‌کند و کشورهای دیگر را برای برقراری روابط با «اسرائیل» تشویق می‌کند. آمریکا مسئول جنگ سوریه است تأکید کرد: تمام کسانی که در جنگ علیه سوریه شرکت کردند، مهره‌های آمریکا بودند و کسی که سوریه‌ای‌ها را به قتل رساند و کشورشان را وارد جنگی خانمان‌سوز کرد، دولت آمریکا بوده است.پایگاه آمریکایی التنف در سوریه برای جذب مجدد داعش در منطقه فعالیت می‌کند.
حال نظامیان تروریست آمریکا که در حال فرار مفتضحانه از منطقه ما هستند باید منتظر سیلی سخت‌ محور مقاومت باشند و بفهمند گذشت آن دورانی که با حرکت دادن یک ناو، حکومت سیاسی فلان کشور را جابه جا می‌کردند، حالا باید تقاص پس بدهند؛ آن‌هم در همین دنیا.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.