وعده‌های قابل اجرا به مردم بدهیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49686
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۵۳ |
همایون سامه‌یح، نماینده کلیمیان درمجلس:

وعده‌های قابل اجرا به مردم بدهیم

همایون سامه‌یح، نماینده کلیمیان درمجلس شورای  اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» اظهارکرد: یکی از اولویت‌های دولت جدید واکسیناسیون است .
وعده‌های قابل اجرا به مردم بدهیم

حانیه مسجودی
همایون سامه‌یح، نماینده کلیمیان درمجلس شورای  اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» اظهارکرد: یکی از اولویت‌های دولت جدید واکسیناسیون است .
 دولت باید موانع را شناسایی و در راستای رفع آن‌ها اقدام کند، برای شناسایی آن کارهای کارشناسی لازم است تا بتوان راه‌کارها را طراحی کرد.
دولتمردان باید وعده‌‌ای به مردم بدهند که امکان اجرایی شدن داشته باشد
این نماینده مجلس ابرازکرد: دولتمردان باید وعده‌ای را بدهند که واقعا شدنی باشد انتظار مردم از دولت رئیسی به نحوی است که شرایط نسبت به دولت گذشته باید بهتر باشد درگذشته شاهد بودیم که قول‌هایی داده می‌شد اما متأسفانه عملیاتی نمی‌شد و این مسئله باعث دلسردی مردم نسبت به مسئولان بود. مقام معظم رهبری نیز در روزهای اخیر تأکید کردند که کسی کاری نکند که باعث دلسردی مردم نسبت به دولت رئیسی شود.
نماینده کلیمیان خاطرنشان کرد: بنابراین فکر می‌کنم که دولت باید ابتدا عملیات‌های لازم را انجام دهد و زمانی که به مرحله اقدام رسید و انجام شد به اطلاع مردم برسد این روش بسیار بهتر است تا اینکه به مردم قول ‌دهیم و ممکن است به دلایل مختلف محقق نشود.
او اظهارکرد: اوایل مردادماه بود که مسئولان وعده دادند ۳۰ میلیون دز واکسن وارد ایران خواهد شد اما اکنون ۱۵ روز گذشته و واکسنی وارد کشور نشده است. امیدوار هستم هر چه سریع‌تر مردم به هر شکل که شده واکسینه شوند چه ازطریق تولیدات داخلی طبق قول شرکت‌های تولیدی ساخت واکسن داخلی و چه ازطریق واردات واکسن‌های خارجی.
سامه‌یح درانتها گفت: بسیاری از شرکت‌ها تأکید می‌کردند که ارز در اختیار ما قرار دهید ما واکسن را تولید می‌کنیم اما متأسفانه آن‌ها نیز به قول خود وفا نکردند و تاکنون به علت‌های مختلف این مسئله عملیاتی نشده است. حتی باوجود حمایت‌های دولت از شرکت‌های داخلی آن‌ها به قول خود وفا نکردند. امیدوار هستیم دولت جدید بتواند تغییر و تحولی در این مسئله ایجاد کند.

نویسنده : حانیه مسجودی |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.