وزرای کلیدی، وزن کابینه پیشنهادی را افزایش داده‌اند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49192
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۵۵ |
غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس:

وزرای کلیدی، وزن کابینه پیشنهادی را افزایش داده‌اند

غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به کابینه دولت سیزدهم بیان کرد: کابینه معرفی شده دولت سیزدهم درمجموع خوب است اما به نظر می‌رسد امکان معرفی کابینه قوی تری وجود داشت.
وزرای کلیدی، وزن کابینه پیشنهادی را افزایش داده‌اند

غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به کابینه دولت سیزدهم بیان کرد: کابینه معرفی شده دولت سیزدهم درمجموع خوب است اما به نظر می‌رسد امکان معرفی کابینه قوی تری وجود داشت. نمی‌توان گفت که کابینه دولت حجت‌الاسلام رئیسی عالی و بی‌نقص است، خوب است اما می‌شد بهتر از این باشد.وی افزود: باتوجه به مشکلاتی که گریبان کشور را گرفته است نیاز به وزرای قوی‌تری داشتیم و برخی وزرا باعث شدند وزن کابینه کمی پایین بیاید. اما اکنون نیز کابینه در ارزیابی کلی شرایط خوبی دارد. 
 وزرای کشور، نفت و اقتصاد، وزن کابینه دولت سیزدهم را افزایش داده‌اند
شریعتی گفت: وزرای کلیدی دولت ازجمله وزیر کشور، نفت، راه و اقتصاد کارنامه و نمره خوبی دارند و همین افراد وزن کابینه را بالا برده‌اند. اما باتوجه به سرمایه انسانی که در کشور داریم انتظار معرفی کابینه قوی‌تری را داشتیم.نماینده مردم بهشهر ادامه داد: درهرصورت رئیس جمهور وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرده و نمایندگان درحال بررسی زوایای مختلف کابینه هستند و بعد از پایان بررسی‌ها نتیجه گیری خوبی صورت خواهد گرفت تا آنچه به نفع ملت است اتفاق بیفتد.او گفت: سیاست‌های کلی که رئیس جمهور اتخاذ کرده نگاه به توانمندی‌های داخل است. کشوری با بیش از ۳۰ استان هستیم که هر استان خودش به تنهایی یک کشور است و با بسیاری از کشورهای دنیا برابری می‌کند. اگر راهبردهای مشخص شده توسط رهبر انقلاب یعنی نگاه به درون و تعامل با بیرون براساس عزت اعمال شود مشکلات کشور برطرف خواهد شد.شریعتی درانتها اظهارکرد: به نظر می‌رسد کابینه دولت سیزدهم نیز این رویکرد و هدف را دارد و امیدوارهستیم بتوانند در مسیر پر پیچ و خم حل مشکلات گذشته و رفع مسائل فعلی و ساختن آینده موفق باشند. رئیس جمهور کشور چنین نگاهی دارند و پس از سال‌ها مدیریت برجامی نیازمند اقتدار عالی ترین مقام کشورمان بودیم.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.