هستیم بر آن عهد که بستیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 60512
  پرینتخانه » اسلایدر, سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ |
انقلاب اسلامی ایران،43ساله شد

هستیم بر آن عهد که بستیم

انقلاب اسلامی، پس از 43 سال از 22 بهمن 57 این روزها با صلابت و اقتدار بیشتری به آرمان‌های خود می‌اندیشد و در راستای تحقق آنها گام برمی‌دارد. مردم صبور و شکور ایران اسلامی کماکان یوم الله 22 بهمن را جشن می‌گیرند و تجدید میثاق می‌کنند با آنچه امام به‌عنوان راه مستقیم معرفی کرده بود.
هستیم بر آن عهد که بستیم

انقلاب اسلامی، پس از ۴۳ سال از ۲۲ بهمن ۵۷ این روزها با صلابت و اقتدار بیشتری به آرمان‌های خود می‌اندیشد و در راستای تحقق آنها گام برمی‌دارد. مردم صبور و شکور ایران اسلامی کماکان یوم الله ۲۲ بهمن را جشن می‌گیرند و تجدید میثاق می‌کنند با آنچه امام به‌عنوان راه مستقیم معرفی کرده بود. ریشه انقلاب روز به روز عمیق‌تر می‌شود و از طرفی مردم نیز به همان میزان توقع ثمرات جدید، بهتر و بیشتر آن هستند. توقع بحقی که باید با تلاش بیشتر خدمتگزاران و مبارزه قاطعانه‌تر با مفسدان محقق شود.
یوم‌الله ۲۲ بهمن، نمایانگر وحدت ملت، بصیرت امت و نمود حمایت بیش از ۴۰ ساله آنان از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.
مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه در تهران با توجه به شرایط قرمز کرونایی در مسیرهای ویژه‌ای که برای موتور و خودروها پیش بینی شده و باشعار «جشن ملی۱۴۰۰» برگزار شد. پرواز بادکنک‌ها و کاغذهای رنگی از برج آزادی و تدارک جلوه‌های ویژه، هنرنمایی چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان «آجا»، اجرای مداحی حاج میثم مطیعی، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و همچنین مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش از برنامه های راهپیمایی روز گذشته بود.
۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار خارجی و بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ عوامل رسانه داخلی در سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش خبری دادند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.