نزول پرندگان ابابيل بر لشكر نتانياهو و بن سلمان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 3619
  پرینتخانه » سرمقاله, یادداشت تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ |

نزول پرندگان ابابيل بر لشكر نتانياهو و بن سلمان

معادله قدرت در منطقه غرب آسيا هر لحظه شفاف تر مي شود! در يک سوي اين معادله، جبهه اي قرار دارد که براي جلوگيري از اضمحلال رژيم صهيونيستي دارد به آب و آتش مي زند.
نزول پرندگان ابابيل بر لشكر نتانياهو و بن سلمان

حنيف غفاري
معادله قدرت در منطقه غرب آسيا هر لحظه شفاف تر مي شود! در يک سوي اين معادله، جبهه اي قرار دارد که براي جلوگيري از اضمحلال رژيم صهيونيستي دارد به آب و آتش مي زند. برگزاري نشست ضد ايراني رژيم سعودي در مکه ، رايزني هاي جرد کوشنر داماد ترامپ در سرزمين‌هاي اشغالي، تنفس مصنوعي ترامپ به نتانياهو براي حفظ وي در مسند نخست وزيري رژيم صهيونيستي، تلاش تعدادي از رسانه هاي غربي براي زمينه سازي تبليغاتي براي شکل گيري معامله قرن و ….. جملگي مصاديق همگرايي “کفار” عليه آرمان ملت فلسطين است. آري! “ترامپ”،” نتانياهو” و ” بن سلمان” ديروز دست در دست يکديگر دادند تا مانع از طنين انداز شدن بانگ “آزادي قدس” در سرتاسر جهان شوند. آنها از يک سو “آرمان فلسطين” و از سوي ديگر، “ايران اسلامي” را هدف قرار دادند، چرا که “گفتمان مقاومت در منطقه ” منبعث از همان گفتمان انقلاب اسلامي ايران است. گفتماني که پوياست و کمترين سنخيتي با “سکون” و ” تسليم” در برابر دشمنان ندارد.
در آن سوي معادله و بدون توجه به آنچه در اردوگاه دشمنان مي گذرد، ميليونها نفر فرياد “آزادي قدس شريف” را سر داده و يک‌صدا “معامله قرن” را به چالش کشيدند.در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ملت فلسطين، محور مقاومتي قرار دارد که ترجماني از همان گفتمان مقاومت است. محوري که روز به روز در برابر حاميان، مزدوران و عمال رژيم صهيونيستي جان بيشتري مي گيرد. نام “محور مقاومت” براي “ترامپ”،” نتانياهو” و ” بن سلمان” بسيار آشناست: همان محوري که آرزوهاي آنان را در فلسطين، لبنان،سوريه، عراق، يمن، بحرين و ….. نقش بر آب ساخته و چشم اندازي براي تحقق طرح ها و نقشه هاي مزورانه و پليد نسل سوخته جرج واشنگتنبن گورين و عبدالعزيز باقي نگذاشته است!
ديروز “جبهه کفر” همه توان و ظرفيت خود را به ميدان آورد و حتي سعي کرد به واسطه حضور مزدوران سعودي خود در مکه مکرمه ، نام “سرزمين وحي” را به واژه “معامله قرن”گره بزند! با اين حال ، هر يک از راهپيماياني که ديروز در سرتاسر دنيا و در حمايت از ملت فلسطين به ميدان آمدند، به مثابه پرندگان ابابيلي بودند که سنگ هاي خود را بر سر لشكريان نتانياهو و بن سلمان فرود آوردند.
رژيم صهيونيستي، ايالات متحده آمريکا و عربستان سعودي با وجود شانتاژ تبليغاتي و صرف هزينه هاي هنگفت رسانه اي ،نتوانستند مانع از طنين انداز شدن دوباره گفتمان مقاومت و فرياد آزادي قدس شريف شوند. ديروز” جبهه کفر” با “همه ظرفيت ” خود “باخت”!
در نهايت اينکه ديروز “نقطه پايان منازعه” ميان طرفداران ذلت و عزت رقم نخورد!آنچه ديروز جهانيان مشاهده کردند، صرفا “نقطه آشکار ساز” حقارت و شکست جبهه کفر در برابر جبهه ايمان بود. اين روند همچنان ادامه يافت و در آينده اي بسيار نزديک، آل سعود و آل صهيون را به زباله دان تاريخ خواهد فرستاد. بدون شک در اين لحظه، مشاهده چهره درهم و وحشت‌زده مقامات سعودي و صهيونيستي و حاميان آمريکايي آنها بيش از هر زمان ديگري ديدني است! غافل از آنکه سران جبهه کفر به زودي در دل طوفان هاي سهمگين تري گرفتار و رسوا خواهند شد.اين همان وعده اي است که ترديدي در تحقق آن وجود ندارد.

نویسنده : حنيف غفاري |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.